O MENI





Created by Crazyprofile.com






Haljama u zlatu znam,ljubav je opasana,ali ispod toga stoji ono pravo,nekad iskreno,a nekad puka zabava!Kao da nekima ljubav ne znači ništa pa je odbacuju,pa se sa njom poigravaju,ali onaj koji je daje,zna da ima nešto posebno i zato je posvećuje onome za koga je stvorena.Ta je osoba često nezna na pravi način primti,pa onaj koji je daje puno puta ostaje povrijeđen.Mnogo je ljudi odbacilo ljubav zbog vanštine,ali zapravo neznaju,da bi ih ta ljubav ispunjavala sretnima kada im je bilo bolno i srce im je bilo napunjeno tugom,imali bi oslonac,rame koje bi ih puno utjehe dočekalo,srce puno ljubavi koju čekaju da prime,ali njihov je stav nakraju ipak ostao praznih ruku,sada nemaju ljubav,ni sa jedne niti sa druge strane.Ja sam se našla i na jednoj i na drugog strani,znam da sam učinila pogrešno,nije bitan izgled,nego osobnost i ljubav te osobe koja ti je daruje,nemojte napraviti istu pogrešku!


pIC.....

tattoo Pictures, Images and Photos

ORAOOO

tattoo Pictures, Images and Photos

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2010 (1)
Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

O blogu

ah...Sarita....Hanita..ma zovite me kako oćete.....ovo je samo blog da se ispišem kad mi dođe i da izgubim vrijem! xD

Linkovi

Blog.hr

KIMI GIRLsretanthumbup
Tinchi
Marina of roadfinopjevathumbup
Elly stoja-good blogach
Erna-Marčana
DOBAR BLOG..POETIČAN

nedjelja, 29.04.2007.

Djevojka slomljena srca luda za bubnjevim

Ola ljudi!
Javljam se nakon dužeg vremena stanke sa slomljenim srcem,evo ovom ću vam pjesmom izraziti svoje osječaje:

U one tužne proklete noci,kad sam plakala u samoći,čula samo tvoj glas,a sad te mrzim,tebe i nas.Zbog tebe sam samo suze lila,zbog tebe svoje osjećaje lomila,srce je pucalo u dva djela,kao dva rastavljena godinama vezana tijela,nestao je onaj plamen u duši,moja bol od boli se ruši,nisi mi više jedini i sve,polako zaboravljam te!Bili smo poput dvije kapi,jedna padne na zemju,a druga padajući ishlapi!Bili smo ,ali sada više nismo,u meni je postojala nada,kao i onda postoji i sada,ali više nevolim te kao sto voljela sam te,djele nas početak i kraj,za nas se početak pretvorio u pakao,a je kraj u raj,toliko si mi značio,a zaboravio si sve,znaj da preboljela sam te!

i još da vam kažem luda sam za bubnjevima ofd petka,ono samo njihz slušam!

pozz...



| Just Say SomeThiNg (22) | PriNt sOmeThinG | # |

nedjelja, 22.04.2007.

Nakrcana gradivom.....

Bok ljudi!Sorry sta nisam dugo pisala post,al od učenja ne stignemno,pa inače je sve ok!,a i škola ide na boljethumbup,ima puno gradiva i sve radimo na brzinu,pokušavam proć sa 4.5 ako je moguće,ma sve je sprćkanonut,aj ljudi puštajte komentare,može?????????????????????Onda pozz svima,frendovima u Šijana i izvan nje,Šijana Rules!!!!!!!!!!!!!!thumbupgreedythumbup
Kisskisskisskiss



| Just Say SomeThiNg (8) | PriNt sOmeThinG | # |

nedjelja, 08.04.2007.

Sretan Uskrs!!!

Sretan Uskrswave svima vama koji ga slavite,a i vama koji ne,danas sam bila na misi u crkvi,bilo je lijepo,imamo novog velečasnog,lijepo vodi misu,ali znate da me netko zvao,neka budalaheadbang sa govornice kod Mime malo gore,i to u 22.11h,ma to me neki zajebavao,al inače zovu ranije,a još su mi i starci bili doma!Pa saznat ću ja ko je to,uvjek saznam,ok se čitamo i sretno na praznicima!!!



| Just Say SomeThiNg (4) | PriNt sOmeThinG | # |

četvrtak, 05.04.2007.

Ispeglana

Ej!Ja ispeglana,ma možete vjerovat,a joj šta sam slatkonaughty ispala,pa sam se fotkala pa kad saznam kako da stavim slike ćete me vidjet,i da mi je danas tata kupio zračnicu za bike,pa cu se poslje ić malo provozat,možda do Vizača!Sutra idem kupt svjetloplavi sprej za kosu pa ću bit u skladu s morem,a pošto je vruće nebi mi škodilo kupanje u moru ili u čijem bazenu!Moram pozdravit Marinu,hvala na komentarima i sretno sa Miretom!Još pozdrav blogerima sa bloga Sokakhiphop,dečki super vam je blog! Pozz!!!!!!!!!!!!!thumbupthumbupthumbup



| Just Say SomeThiNg (1) | PriNt sOmeThinG | # |

utorak, 03.04.2007.

Crkva i glavobolja

BOK EKIPO!Ja sam u nedjelju bila na Trsatu,u onoj predivmoj,velikoj crkvi iznad Rijeke,kupili smo novo raspelo za u kuću i ja sam si kupila novu krunicu,baš je ljepa,plava,pa smo bili u trsatskoj gradini,stari srednjovjekovni dvorac,slikala sam pa možda stavim koju sliku na blog pa da vidite!Pa me na putu kući počela bolit glavano,pa sam se nakrcala tabletama da prođeeek,još me nemau školi,a neće me ni bit dok ne prođu praznici,pa sam se ćula sa Veljkom,po me malo to oraspoložilosmijeh.A danas sam išla 2 puta vadit krvblabla i još neš kod doktora,opa sam onda bila u Valici,di moj Mire živi,mislim baš ispred njegove kuće,i nju sam slikala da imam za uspomenu,i tako sad slušam pjesmu Pile od Cece pa kad saznam kako da stavim pjesmu na blog ću ju stavit,pozz svimawave a i Irmi koju boh zamolila da mi pozdravi Mireta,please??rolleyes



| Just Say SomeThiNg (3) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.