hy


evo da se i ja javim!!!!u mene svasta novog ima,ja,zelićka,i gucka bile smo vanka,bas mi je bilo superiška,pozzz curke!!!!!!!!!kiss!!!I tako sutra skola pocinje,sve ispocetka,iako nije lose bit u skoli pa se zajebavati ali ipak lipse je bez nje!!!!!!!i eto samo se bezveze javljam i usput pozzzz jednom lipom decku!!!!!!!!!! - EVO JEDNA PISMA - Kroz proljetne krosnje, te njezno cvrkutanje ptica ,sto pozdravljaju novi dan Viori se jedno sjećanje-sjećanje na tebe!!! Svaki tvoj osmjeh, svaki pogled , mene boli jer znam ,da se vise nikad neces vratit!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us






















15.04.2007. | 12:39 | 24 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

svega ce tu bit ,,,citajte pa ce te znati,,,.


Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us

Moja Marinathumbup
Zelićkamah
Tinacerekzujo
Vekizujowave



BALETIĆ!!!!!!!!!!!!!wavewave


O MENI

zovem se jelena
idem u osmi razred.
VOLIM:svoju najbolju prijateljicu MARTINU,i svoje druge prije(zelićku,jelenu,marinu)mah
slusam sve i svasta;;;;,,
A volim i motore-pa cu sebi kupit za rodendan gilleru,,,,,,burninmad MY MSN¨:zlocesta_000@hotmail.com
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Daleka obalA

STVARI SE POLAKO VRAĆAJU NA MJESTO
OVAKVO NESTO SE NE DOGADA ČESTO
PREMDA,PRIZNAJEM PONEKAD PRETJERAM
I NEKUD OTPLOVIM SAM
I TAD SLIKE IZBLIJEDE SVE
I TAD ZATVARAM SE U SEBE
I TAD NISI MI POTREBNA


KAZALJKE I DALJE KRUGOVE CRTAJU
UMJESTO ZVIJEZDA KISNE KAPI NA DLAN PADAJU
PRAZNO MJESTO U MOM KREVETU
SJECA ME,BILA SI TU

TKO ZNA KUDA SI OTISLA
TKO ZNA ZBOG CEGA SE NEVRAĆAS
TKO ZNA,SVE PISE U ZVIJEZDAMA

JOŠ JUČER POLJUBCIMA MI SMO SE BORILI
I DODIROM SMO JEDNO DRUGOM TAJNE OTKRIVALI
ŠTO SE DOGODILO,GDJE JE TA KAP
ŠTO JE PRELILA ČAŠU
ŠTO TE NATJERALA DA ODNESEŠ

SVE ŠTO SAM VOLIO
A TEBE SAM VOLIO
SVE STO SAM SANJAO
A TEBE SAM SANJAO
MA ZAR SAM POGRIJESIO
STO SAM SE SMIJAO
KAD SU MI GOVORILI
DA SVE SU ZENE KURVE.......................







------------------
DA LI SE SJECAŠ ONE NOCI DAVNE,
DA LI SE SJECAS NASE KLUPE STARE.
ŽIVJELI SMO SAMO JEDNO ZA DRUGO,
NOĆIMA PRIČALI DUGO....DUGO.
ZAKLELI SE U LJUBAV VJEČNU,ZELJELI NISTA,
SAMO SRECU....
DA SMO ZAJEDNO,JEDINO JE BILO VAZNO,ZNAO SI ME GRLITI NOĆIMA SNAZNO.......
MJESECI SU NAM PROLAZILI KAO MINUTE,
TADA JE DOSLA ONA I UZELA TE OD MENE
A JA POSTADO DJEVOJKA IZ SJENE.
SVE SI ZABORAVIO U JEDNOM TRENU,
NASE DANE I NASU LJUBAV "VJEČNU"

ZNAJ VOLJET CU TE VJECNO-USPOMENE NE UMIRUburninmad