Doktor Zlobny

17.12.2006., nedjelja

bezvezni tekst koji srce bolno pjeva......

Sjećaš li se one noci kad si meni rekla ne.........
davno je to bilo, ali srce me boli kad cujem rijeci te........
Evo proslo je peto ljeto od tog dana,
ja ga pamtim kao da je bilo ovog sata......
volio bih vidjet tvoje oči kako plavo sjaje....

Bol mi srce cijepa dok duša tiho jeca za tvojom slikom obasutom paučinom.
Ljubav…ljubav, pored mene prolazi kao da ne postojim.
Ti si moja zadnja luka…poslije koje niš' ne fukam, jer u svakoj, tvoje oči trazim…
a srce tezi i oko samo k tvojoj slici bjezi i pita dali da te volim ili jednostavno pokusam da zaboravim.

I danas se osjecam super.... sunce prži, a ljubav jednostavno kruzi oko mene i zaobilazi moje vene…kao da me voli i boji se boli koju moli da ne kuca na moja vrata jer vrata su stara ko stogodišnja Bara.

I dok ljubav se topi na usnama cednim sve te više zelim jer zeljan sam od ljubavi da se izgubim......
da u tebe lijepa zeno ja se zaljubim.

Proljeće i ljubav u moju rimu nece stati koliko te ljubim nikad neceš znati........
- 12:12 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi