Komentari da/ne



by: Lucija =)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moje malo utočište kad nemogu dalje...

za one koji me žele kontaktirat:
mail: zloba88@net.hr




... Možda neću spasiti svijet, niti ljude koje poznajem...ali ipak moram pokusati.... (Majka Tereza)


ovo su anđelčići kojima trebamo i možemo pomoć, svi ljudi dobre volje i velikog srca nek zavire na te blog



Mala Franka

i

Pomozimo maloj Anji



Molitva Majke Tereze

Čovjek je nerazuman, nelogičan, sebičan.
Nije važno, voli ga!

Ako činiš dobro, pripisat će to tvojim sebičnim ciljevima.
Nije važno, čini dobro!

Ako ostvaruješ svoje ciljeve, naići ćeš na lažne prijatelje i iskrene neprijatelje.
Nije važno, ostvaruj svoje ciljeve!

Dobro koje činiš, sutra će biti zaboravljeno.
Nije važno, čini dobro!

Poštenje i iskrenost učinit će te ranjivim.
Nije važno, budi iskren i pošten!

Ono što si godinama stvarao u času bi moglo razrušeno biti.
Nije važno, stvaraj!

Ako pomažeš ljudima, možeš loše proći.
Nije važno, pomaži im!

Daješ svijetu najbolje od sebe, a on će ti uzvratiti udarcima.
Nije važno, daj najbolje od sebe!

You can tell by the way, she walks that she's my girl
You can tell by the way, she talks that she rules the world.
You can see in her eyes that no one is her chain.
She's my girl, my supergirl.

And then she'd say, it's Ok, I got lost on the way
but I'm a supergirl, and supergirls don't cry.
And then she'd say, it's alright, I got home late tast night,
but I'm a supergirl, and supergirls just fly.

And then she'd say that nothing can go wrong.
When you're in love, what can go wrong?
And then she'd laugh the nightime into day
pushing her fear further long.

And then she'd say, it's Ok, I got lost on the way
but I'm a supergirl, and supergirls don't cry.
And then she'd say, it's alright, I got home, late last night
but I'm a supergirl, and supergirls just fly.

And then she'd shout down the line tell me she's got no more time
'cause she's a supergirl, and supergirls don't hide.
And then she'd scream in my face, tell me that leave, leave this place
'cause she's a supergirl, and supergirls just fly

Yes, she's a supergirl, a supergirl,
she's sewing seeds, she's burning trees
She's sewing seeds, she's burning trees,
yes, she's a supergirl, a supergirl, a supergirl, my supergirl..

....tvoj petar pan je od sada sam, zvončicu može biti sram
tvoj winnie the pooh više nije tu, on se sada odao zlu...


Čijoj se sreći raduješ, toga i volis!


Göthe:
Ljubav ne vlada. Ona zasljepljuje. A to je vise.
Ne reci da ces dati, vec daj!



Ima ljudi koji nam govore ali mi ih ne slušamo...
Ima ljudi koji nas povrijede i ne ostavljaju traga...
Ali ima ljudi koji se jednostavno pojave u našem životu i ostave zauvijek trag...


Svaki dan bez osmijeha je izgubljen dan.

"Ljubav nikad ništa ne zahtijeva, već samo daje. Ljubav samo pati, nikada se ne kaje i nikada se ne sveti."

Mahatma Ghandi



"Ljubiti znači: radovati se sreći drugoga."

Gottfried Wilhelm Leibniz


"Ni jedna osoba ne zaslužuje tvoje suze, a ona koja ih zaslužuje neće te nikada rasplakati."

Gabriel Garciá Márquez







You'll be right here by my side
Right next to me
You can run, but you cannot hide

Don't say you want me
Don't say you need me
Don't say you love me
It's understood
Don't say you're happy
Out there without me
I know you can't be
'cause it's no good

I'll be fine
I'll be waiting patiently
Till you see the signs
And come running to my open arms
When will you realise
Do we have to wait till our worlds collide
Open up your eyes
You can't turn back the tide

Don't say you want me
Don't say you need me
Don't say you love me
It's understood
Don't say you're happy
Out there without me
I know you can't be
'cause it's no good

I'm going to take my time
I have all the time in the world
To make you mine
It is written in the stars above

Don't say you want me
Don't say you need me
Don't say you love me
It's understood
Don't say you're happy
Out there without me
I know you can't be
'cause it's no good





Would you dance
if I asked you to dance?
Would you run
and never look back?
Would you cry
if you saw me cry?
And would you save my soul, tonight?

Would you tremble
if I touched your lips?
Would you laugh?
Oh please tell me this.
Now would you die
for the one you loved?
Hold me in your arms, tonight.

I can be your hero, baby.
I can kiss away the pain.
I will stand by you forever.
You can take my breath away.

Would you swear
that you'll always be mine?
Or would you lie?
would you run and hide?
Am I in too deep?
Have I lost my mind?
I don't care...
You're here tonight.

I can be your hero, baby.
I can kiss away the pain.
I will stand by you forever.
You can take my breath away.

Oh, I just want to hold you.
I just want to hold you.
Am I in too deep?
Have I lost my mind?
I don't care...
You're here tonight.

I can be your hero, baby.
I can kiss away the pain.
I will stand by your forever.
You can take my breath away.

I can be your hero.
I can kiss away the pain.
And I will stand by you forever.
You can take my breath away





Ugaslo je nebo svjetlo oka mog
sva sam za te gorjela kao baklja ivanjska
ispruzene ruke prazne ostale
ispruzene ruke samo na te cekale, strijepile
mislio sam da cu biti hrabar ja
k'o oluja ponosna k'o oluja pobjedonosna
i zadhtao sam stoput, stoput zbog tebe
al' izadrzao sam sve
divlje more i ponore
zbog tebe...

i ne pomisli na mene kad te stignu uspomene
i ne trudi se da znas gdje i s kim sam sad
ne raspituj se za mene sad je neko drugo vrijeme
davno sam za ljubav ja izgorjela (izgorio)
kao baklja ivanjska

© zloba





sunce, proljeće, ti i ja...

za svaki osmjeh..
za svaku glupost..
za svaki ples..
za svaku utjehu..
za svo razumijevanje..
za svako škakljanje..
za svako rolanje..
za svako prepiranje..
za svaki oslonac..
za svaki put kad me nosiš na leđima..
za svaki put kad me digneš u zagrljaj..
za svaki poljubac...
za svaki tren..




21.04.2010. u 00:21 ♥

| KomenTari. (6) | Da/nE? | <3 | # |






<< Arhiva >>