Zlatousta

20.02.2007., utorak

Bog je moj Spasitelj










Bog je moj spasitelj, njemu se utječem
u ruku njegovu ja svoju polažem
Puštam da vodi me, u vjeri slijedim ga,
od smrti vječne on mi dušu izbavlja.

Dovijeka hvalit ću ga.

Bog je razbio moj strah
i svjetlom odagnao moj mrak;
dovijeka hvalit ću ga,
da, dovijeka, dovijeka hvalit ću ga.

Duša mi bješe sva okovom sputana,
korak moj posta umoran i besciljan.
Al' Bog me pogleda blag i milosrdan,
milošću svojom nov mi život darova.

Dovijeka hvalit ću ga.




- 22:26 - Komentari (1) - Isprintaj - #

09.02.2007., petak

Izdaleka








Nije važno gdje si sad
nije važno s kim si već
ja još uvijek imam za te jednu riječ

Meko ko kaplja kiše
tiho, od daha tiše
vrijeme će reći što ne mogu riječi
u srcu spoznat ćeš sve


Izdaleka, izdaleka još te čuva ljubav neka
izdaleka, izdaleka ljubim te u mislima
prije buđenja i prije sna

Nije važno da znam
kako provodiš dan
uvijek bude sat kad misliš da si sam

Tad meko ko kaplja kiše
tiho, od daha tiše
vrijeme će reći što ne mogu riječi
u srcu ćeš spoznati sve



Massimo
- 20:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

04.02.2007., nedjelja












Ni jedna suza tajne patnje
ni dah svete čežnje Bogu izliven,
neće biti izgubljen.
Nego će u Božje vrijeme i način
poput vjetra dopuhnuti u oblacima milosrđa,
i pasti poput pljuska blagoslova
na tebe
i one za koje moliš.




James Manjackl
- 21:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

02.02.2007., petak

Danas je Svijećnica

Svijećnica je dan kad su Marija i Josip unijeli malo dijete Isusa u hram da bi ga po židovskom zakonu kao prvorođenca prikazali Bogu. Tada je starac Šimun rekao proročke riječi da je to dijete postavljeno na propast i spasenje mnogima u Izraelu, da je on svjetlo naroda, te da je to znak kojemu će se svi suprotstavljati. Zapravo Crkva, kršćanska vjera i svaki čovjek s iskustvom Duha Svetoga doživljavaju kako mu se svi suprotstavljaju, a on unatoč suprotstavljanju sve pobjeđuje. Mrak se suprotstavlja svijeći, ali ona pobjeđuje osvjetljuje i uništava mrak.

Zato danas kršćani u crkvi blagoslivljaju svijeće, čuvaju ih za trenutak svoje smrti, kako bi kroz mrak i nepoznanicu smrti ušli u svjetlo j sigurnost života. No, još važnije je pokraj materijalne svijeće upaliti svijeću u srcu, povjerovati Isusu iz Nazareta, početi čitati njegovu riječ i moliti se njemu, razgovarati s njime, postati mu prijatelj, te tako postati svjetlo neuništivo koje će druge paliti, voditi u život, koje će naše društvo činiti humanijim.

Ništa ne trebamo danas toliko koliko milijune svijeća upaljenih na Isusu iz Nazareta, ljudi koji vjeruju, koji se ne boje i koji znaju da je život neuništiv, te da je čovjek najsretniji kad je s Bogom.




Dr. Tomislav Ivančić, "Oaze života"

- 20:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi