Image Hosted by ImageShack.us Uspomena.. - Blog.hr

Želja

Želim da se u meni otvore sva vrata
da čujem zvukove koji u meni odavno spavaju
da čujem tajnost trenutka, uzbuđenja nova,
a riječ svaka da od zvuka bude tiša,
da mi ruka nove pjesme sklada
da zvuci pjesme lete ko ptica iznad grada
koji vjetrovi iznad grada nose,
da riječi budu lagane kao korak
noge bose,
da mirišu poput zelene trave,
kao cvijet kad uveče sagiba glave,
kao tajna riječi koje bole,
da čujem riječi onih koji vole.

Franjo Strbad


Uspomena..

06.02.2007., utorak

Evo, moj novi blog... Nadam se da ovaj neću obrisat... Eto, baš kad mislim da se dobro poznajem, život me iznenadi. Nikad ne bih rekla za sebe da ću obrisat blog. Zaista ludo!lud

A sad... Što sam danas shvatila? Eto, lutam ja gradom... To uvijek radim kad razmišljam, razgovaram s Bogom ili imam potrebu porazgovarat s nekim pametnim...Sa sobom...Hehehesmijeh
Uglavnom... I shvatih...
Pa, nešto što meni sad prigovaraju nekad sam ja prigovarala drugima... Uzimala sam to za zlo i osuđivala ih... a ja sad isto radim... Nekad ne shvaćamo što činimo... radimo iste greške koje su nam kod drugih smetale... Sad znam... nisam ih smjela osuđivati... Nikad ne znamo dal i kad ćemo možda i mi doći u istu situaciju... Aha! Ne poznajemo se dovoljno!
Znam...Ne smijemo osuđivati osobe, samo grijeh... Priznajem da to često zaboravim... Ali zapravo bi mi trebalo biti žao ljudi, jer slabi smo... grešni... I boli nas svaki grijeh...






- 19:52 - Komentiraj... (12) - Isprintaj... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
To moj je svijet...
...gdje tišina zvukove stvara
...gdje vidjeti se samo srcem može
...tu prepoznat ćeš me...
...prijatelju...







Mudrice...
Prijatelj je netko tko nas pozna, ali nas ipak voli.
J. Cummings

"Svatko može govoriti lijepe stvari, ugađati i laskati, ali iskreni prijatelj govori neugodne stvari i ne mari, ako bude pritom zadao bol. Zaista, dobar prijatelj to više voli, jer zna, da tada čini dobro."
O. Wilde

Htjeti i ne htjeti isto je pravo prijateljstvo.

"Prijatelj je onaj, koji uvijek osjeti, kad nam je potreban."
J. Renard

Najbeskorisniji dani u životu su oni u kojima se niste nijednom nasmijali.
Nicolas Chamfort

Mašta je važnija od znanja.
A. Einstein

Savršenstvo nije postignuto kad se nema što dodati, već kad se nema što oduzeti.
A. de Saint-Exupery

Čovječe, zaviri prvo u sebe sama. U potrazi za kamenom mudraca ne moraš putovati u strane zemlje.
Angelus Silesius