impresije

24.07.2006., ponedjeljak

dalmatinska pjesma

prije tjedan dana ostvarila mi se želja.
bila sam u omišu u vrijeme festivala dalmatinskih klapa.
ugođaj je bio savršen :)
baš onakav kakvim sam si ga zamislila!

bio je to 40. jubilarni festival i pjevala je klapa iz mog grada :)
volim kad dođe do takvog poklapanja..
daje posebno značenje trenutku :)
prepustila sam se ozračju koje je stvorila pjesma,
višeglasni napjevi unutar kamenih ulica starog grada...

impresivna su brda iznad omiša
i tvrđava nad cetinom.

omiš me totalno pridobio!
vratit ću se tamo slijedeće godine,
kupati u bistrom moru,
popeti se do druge tvrđave,
otići do brača brodom,
skupiti ekipu za rafting na cetini!

smokve još nisu dozrijele, ali slatko mirišu :)
mene su međutim obuzeli mirisi oleandera
kojih stvarno ima posvuda - bijelih, crvenih, ružičastih...

imala sam prekrasan pogled s prozora
na modro more i brač u daljini.
i ružičasti oleandar pred balkonom.

OLEANDAR

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service



- 12:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga

linkovi

fotke

što dalje ideš to su prostranstva veća