Ljubav boli.......

Ovaj blog je
O svemu pomalo i bez ljutnje pa kamo god završim makar i poletio
I ako niste znali
Istinska demokracija je ona koja dopustljivim sredstvima, isključivo nenasilnim, brani slobodu svoju, odnosno slobodu svoje zemlje, i napokon slobodu cijelog čovječanstva i svakog čovjeka ponaosob.

myspace


myspace



Bolje je znati malo ali temeljno, nego mnogo i površno.





Možete mi pisati na:
zlatniprsti@net.hr

A ove obavezno čitam


ufff ima ih još jako lijepih,pametnih,poučnih....
budem ih stavio čim uhvatim vremena :)))

Ti ne voliš i ne žališ mene,
nisam više mio srcu tvom?
Gledajuć u stranu strast ti vene
sa rukama na ramenu mom.

Smiješak ti je mio, ti si mlada,
riječi moje ni nježne, ni grube.
Kolike si voljela do sada?
Koje ruke pamtiš? Koje zube?

Prošli su k'o sjena kraj tvog tijela
ne srevši se sa plamenom tvojim.
Mnogima si na koljena sjela,
sada sjediš na nogama mojim.

Oči su ti poluzatvorene
i ti sanjaš o drugome nekom,
al' ljubav prošla je i mene,
pa tonem u dragom i dalekom


16.02.2006., četvrtak

Tri najljepse stvari na svijetu....

Znate što?
Ja osobno
najviše volim otvorenu djevojku u zatvorenoj sobi,i dokazano je
da na svijetu ne postoji ništa kao što je ljubav udate žene, na žalost oženjeni muškarci takvu ljubav rijetko sreću a najsigurniji način kako cete pogoditi žensko srce je da gađate klečeći i
neka vas Bog čuva zlih žena, a dobrih se čuvajte sami.
Nemojte se vjenčavati radi novca jer uvijek ga možeš jeftinije pozajmiti.
Nije grijeh u tome što žena odlazi ljubavniku koga voli, vec ako se daje onome koga ne voli, pa makar to bio i njen muž jer preljub je da dvoje pogrešnih ljudi rade pravu stvar.
Nije teško zaljubiti se, teško je to reći.
Nije zanimljivo ono što vam žene kažu, zanimljivo je ono što prešute.
Novac je kao žena: da bi ga sačuvao, trebaš se baviti njime, inaće će usrećiti drugoga.
Ono sto ljudi obićno traze od boga u molitvi jest: da dva i dva ne budu ćetiri.
Vidiš ljubavi pio sam da te zaboravim, da me prestane progoniti tvoja slika, ali, kad sam postao pijan vidio sam te dvostruko.

I zato nemojte me uzimati za rijeć, uzmite me u naručje jer tri najljepše stvari na svijetu su piće prije i cigareta poslije:))))))

Eto toliko od mene zasad i žene pamet u glavu, a dole što uleti.:))))
- 11:36 - Tvoja misao (34) - Isprintaj - #