petak, 06.10.2006.

Beautiful dawn - lights up the shore for me.There is nothing else in the world,I'd rather wake up and see (with you)....Will you be my shoulder when I'm grey and older?Promise me tomorrow starts with you...

da... :(

ja imam babilosku kulu...otet chu te i tamo te zakljuchat...igrat chemo se sa aladinom i kompanijom i biti che nam ljepo...onda chesh mi ti rechi Oprosti! i odvesti me u grad... hodati chemo zagrljeni, sretni, voljeni...=) NE

nechu te opet jer te ne volim
nechu te ljbit jer te mrzim
nechu ti pokazat babilonsku kulu..
ha! ha!

on je drolja i peder
pa kaj?!

ja sam lezba i ruzhna...

ja i anja smo danas imale ljepe razgovore...pomalo tuzhne...otvorile smo se jedna drugoj..hm..ljepo... :)

pusa svima...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.