petak, 29.09.2006.

ja nemrem nach temu za pisat!

da.. tak... zato..
nemam inspiracije...
mozhda ju josh kojim udarcem u tipku dobijem! mozhda...ne...neide...

imam jednu prichu za vas.
Image Hosted by ImageShack.us

kad sam bila mala mrzila sam ich u vrtich. staru sam stalno zhicala da dodje po mene prie spavanja, to mie bio pakao.. jednog dana, nakon pun k... vremena je i doshla... bila sam sretna! mogu doma! nemoram spavat u jebenom tvrdom drvenom krevetu! ko da spavam na shtafelaju... uvijek sam bila hiperaktivna i nisam mogla spavati dok su ostali chorili ko zaklani.
uglavnom, doshle smo doma, pred kuchom je stajao novi zhuti biciklich. pogledala sam ga i mama je rekla dae to za mene..wooow... bila sam presretna!!!! dok su klinci spavali ja sam se vozila na svom zhutom biciklichu sa pomochnim kotachima, kuul... bila sam presretna... neznam zashto... nisam tada zheljela biciklich, zheljela sam samo da nemoram spavat u vrtichu-a dobila sam bicikl i bila sam najsretnija na svijetu!
znachi li to da, ako ja sada zhelimm da nas punjene paprike prestanu napadat, pa che prestat i da che im se ukinut njihov ustav? serem bezveze... ne, nego... sad razmishljam o nekim stvarima...koje su slatke... jebene....dobre...glupe...retardirane... sjebane... neznam, stvarno!!!!

moj zhuti biciklich!
T.

Ako ti slučajno na um padnem,
ako se slučajno setiš svega,
dođi mi, dođi ko nekad,
sanjaj sa mnom, a ne kraj njega...

Budi sa mnom i budi se sa mnom,
željo moja, željo moja,
u životu svega imam,
al mi fali ljubav tvoja...

Ako ti slučajno suza krene,
ako te slučajno duša zaboli,
dođi mi, dođi ko nekad,
spavaj sa mnom, a ne kraj njega...

Budi sa mnom i budi se sa mnom,
željo moja, željo moja,
u životu svega imam,
al mi fali ljubav tvoja....

hm...da...
hehe
budi uspomene... =)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.