srijeda, 27.09.2006.

moja krila ne lete, ali sjaje...

post posvechen Emini... i Š. (emina, toe onaj....onaj... o kojem slushash...o kojem svi slushate...hm...)

Moja krila nisu moja,
al imaju ljepih boja,
srebrna i roza ih krase,
svako ih jutro stavljam na se.

chudno me gledaju ljudi,
a jebiga neki su ludi,
nisam ja kriva shto ne lete,
probala sam...neide...

moja krila su roza. moja krila imaju srebrne svijetleche share. moja krila niko osim mene ne voli. svi su me zapamtili po krilima. moja krila vishe nemaju sposobnost letenja. moja krila su samo ukras. moja krila imaju sve shta imaju jedna krila.

jebesh mi sve...dosta... jebo moja krila...

koje su trenutno chinjenice u mom ubogom zhivotu:
neam dechka, sve odjebala..
nisam zaljubljena, i ne zhelim bit
svidja mi se Š. al to prolazi...
nema mirne, pizdim
imam rozi upaljach.
svako se jutro dizhem oko 6 i zhbukam se za shkolu, fuj!
nechu proch sa 5...
imam 5 iz povjesti umjetnosti.
ponasham se ko dete, losheeeeeee...
sutra chu obuch krila...
imam mentalnih problema vech dulje vrijeme...pa kaj?!
svidja mi se pjesma gradske priche, da, da, da.... ne...da..
neznam..

Music Video Codes by VideoCure.com


ko je to danas pjevo? hahhaha =))))

i da, jedna divna pjesmaaaa(stisni plej!)
Music Video Codes by VideoCure.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.