subota, 23.09.2006.

subota

na netu sam...
trebam uchit...
trebam radit zadachu iz oblikovanja...
trebam se trudiiiit...
sad chu...
trebam pospreit sobu.....
fali mi biciklich...
jucher sam vidjela hermanawavekiss
prodat che mi nabu...weeeeee...
ak chu ju uopche kupit do proljecha...shmrc
tata che mi kupit vezove...jeeej...
sredjujem sobu.,..pol je gotovo...osim nereda...
evo vam i slike, ko ne vjeruje...
isss...sram me ovo stavit...haha

novi stolich...
Image Hosted by ImageShack.us

moj ormar trenutno...
Image Hosted by ImageShack.us

tek tolko....

ko kazhe da su cure uredne...lol...
danas sve to idem pospremat...ooooooooooo ne... isss.... mrzim se...
=)

volim vas...

T.

skejter-je, anita tie slobodnanaughty

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.