srijeda, 06.09.2006.

od sad iam dva nova linka...

moja preljepa shkolica mie donjela dva nova linka...
ovo su blogichi mojih drugarica iz shkole:
Matea i Ema ! moje curke chije opise imate dolje...!
i tako...pochelo je..
vishe ne sja sunce...
sada pada roza kisha, lete samo paprike i uskoro chemo svi ich do afrike po sevin cd koi nie od ede, vech se macha lacha ko je glupacha... isss...gluposti...
nema vishe snova, igracha il sranja, sve je postalo bajno, svi se smjeshe sjajno, san mi se ostvaruje polako, tiho, skoro nechujno,ne lako... :)
jeeej=)

i tako...
molim Mateu i Emu da se pridruzhe mom ljubljenom forumu..=) link vam je sa strane...

Voljela bih biti shkoljka, da me drzhish na uhu i da me slushash, ko shto ja slusham tebe...
voljela bi biti ptica, za let da budem stvorena,
voljela bih biti Ti, voliti i biti voljena!

blah, mrzim kad mi iz usta lete sladunjave pjesme..

ijuuuu!rolleyeswink

evo vam slika, tek tolko... da nebude pustooo..
Image Hosted by ImageShack.us

poosa svima...
cmokach!


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.