utorak, 05.09.2006.

moj razred je kul...:)=

moj razred je kul..pod satom chitamo klik u zadnjoj klupi i pod odmorima visimo vani i glumimo starije... lol... ne, mi jesmo kul.. nie da glumimo... zelma je opet pre hot..:)
nives je divna curka... :) pusa...
moj razred je malo shutljiv...al ima oke ljudi..
npr.: razrednica, super osoba, dechki, nisu loshi, eh, a i ok su, kolko sam skuzhiO, a cure:
IZDVAJAM..
kava kru od danas,
Anja:Osoba koja zna moje ime, al i dalje joj jezik izgovara Stela, pa oke, nek budem Stela...kak osh..
Ema:Osoba koje je stvarno oke, voli hip hop(kulturu, lix, daaa), al slusha i metal..
Matea: Osoba koja ne pricha puno u drushtvu, al smo se jucher naprichale i stvarno je oke...
Rosana: Osoba koje je stvarno oke...neznam ju bash, al smjeshna je..
Stela:Osoba koja se stvarno zove Stela, a Anja ju mozhda prozove Tamina.
Kiki: Osoba koja je kul, znamo se od nekud al neznamo od kud..
Zrinka: Osoba koja pushi sam na kavama, i isto je oke..

E, toe kava kru... :)
Ostale neznam bash...al oke..
Isssss, sad sam skuzhila da se nemrem sjetit kak se zove ona kul curka sam frchkavom kosom, isss... kak sam smotana... bum bum!headbangnut
i naravno, pozdrav Ivani, tinovoj curi... koja je meni jedna od najdrazhih osoba u shkoli, i jako je ljepaaa..=) i ima ljepe frendove... =)

i da, mislim dae red da priznam svima... ja se palim na kistove... do zna samo par osoba, a sad kad je postalo ozbiljno... da, iam fetish na kistove... aj!


jel to napaljuje ikog osim mene? mislim, ja bi se igrala sa kistovima...hahahha..
Image Hosted by ImageShack.us

vidi ovaj vejiki u sredini...mmm...
Image Hosted by ImageShack.us

i da, pokraj tolko ljudi, moram priznat da pochinjem letjet ponovo... who cares about S. ili D. ili P.
nisu oni meni nimalo vishe vazhni... iam ja svoje Ja...!
shta, pa... mislim... ja znam zajebat al ovaj put je Plachljivi pesek bio u krivu... ovaj put ja igram... aha!
nema....
=)

jedan tekst koi sam nedavno napisala...pa evo..
"otplovit chu negdje, neznam gdje...negdje... na neko ljepo mjesto... i tamo chu se igrat sa pjeskom i grabljicama i lopaticom, tamo chu uzhivat u mladosti i nevinosti, tamo chu gledat u zvijezde i brojati shkoljke na obali koje mi donese more... jest chu sirove ribe i kokos... uzhivati chu u onome u chemu nikada nisam... u prirodi... u potpunoj prirodi..."





pusa svima,
blah,
T.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.