utorak, 29.08.2006.

zaboravila sam, dragi moj braco po vjeshtichjoj krvi ili ti ga đon wejn..

..mi je poslao slike iz vlaka kad smo se vrachali sa pannoniana u Osijeku... evo vam sve shta ja imam i kratke opise... hihihi... slikao:đon wejn moj brat iz Pule, moj rodjak vjeshtica i moj Krvnik...

slike imaju opise... loool...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

T.

i tako...

a kad sve krene nizbrdo? kak mozhe? kak ne bi mogo, mushko je, gad, idiot...
ah...zhelim ga, i on zheli mene.....al ja ne zhelim bit njegovo..nishta u zagrebu....zhelim bit nesh
ja:shta smo MI?
on:pa...(stanka)nishta....
wooow
okeeee..
druga izjava: ti se josh trebash zabavljat, zbarit josh mnogo dechkiju!
ahahahahahahahahahahahhahahaha
mmmmmmmmmmmmmmnnnnnn da..... tog mie dosta za cjeli fakin zhivot, yeah... al who cares?!
boli njega briga, stalo mu je-al ga boli kujac, bolit che i mene, tek tolko... blah! neznam ni zash je sve ovako... iss... nemrem vjerovat da se tako ponasha... al shta? sve mi se vracha, shta ne? aha... znaju neki na shta mislim, kad si vjeran onda i dobijesh tu vjernost...damn!rolleyes
os sad se zaklinjem, da nikada nechu prevarit dechka(makar imo 3 noge, 6 ruku i ne zno se barit, oke, sa takvim ne bi bila, al ono...) jer...jebem ti...jel tu vrijedi ono pravilo di se sve mnozhi sa 3? oooou nou...
nononononono
al ajmo ponovo, ak boli njega boli i mene, bar chu se tak pravit... nema drugog nachina... :(
okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

hvala helenchika, hvala grga... hvala poki, bilo je ljepo i bit che, al ne vishe onako, sad igramo po mom... mmm... tj. sad ja igram isto shta i on... dirty gameeeee =)namcor

T.

nedjelja, 27.08.2006.

hahaha

Image Hosted by ImageShack.us
presmjeshnoooooooooooooooooooooo

T.

subota, 26.08.2006.

molim sve da zapljeshchu...

...mislim da ponekad neke stvari nikom ne trebam govorit...shta ne?
mislim, neke stvari je bolje zadrzhat za sebe...
prvi put da chu uspjet zadrzhat nesh za sebe, shta mi se dogodilo, i jebeno je, i dogodilo se... shutim!

Igor dolazi u ponedjeljak..ostaje do utorka navecher...da, samo dva dana...tj. dan i pol... jebiga... nema veze... =) Dolaze on i Slon (Jura)... :)

Danas je Luka bio kod mene, zajebavali smo se, papali sladoled i prichali, on mie naj naj frend... fakat me zna slushat, a i ja njega... volimo se slushat!

Ovo je moj bratich, legenda kakve nema... obozhavam ga ko brata... =)
Image Hosted by ImageShack.us
ihhh....


"Baby, we may not be the best
of what we are,
we may not talk often,
I just want you to know
that no matter
how difficult things can be,
In the long run
You will still have me!"
cerekcerekcerekkiss

petak, 25.08.2006.

sve je relativno, pa i ljepota!

prochitala sam komentar neke dvije izfrustrirane kooje, pa je sad red i da odgovorim...
sjedim i pokushavam napisat nesh zanimljivo, ljepo, zhenstveno i pomalo podrugljivo, a sve shta mi izlazi iz usta je "ono" kad podrignem, jebiga...
ajmo prvo analizirat ko mie ono napisao...

da,da.a ti si kao jako lijepa!!! curo daj se spusti na zemlju!!!!! (mi!!! 25.08.2006. 17:06)
prvo: primjechujem stil pisanja kao moja mala sestrichna njoj je 11 godina, znachi oko 11-14, jer u zadnje vrijeme neznam niti jednu malo zreliju maloljetnicu...
drugo: neko voli usklichnike
treche: svako ima svoj ukus, nekome sam ljepa, tebi nisam, okeeee
chetvrto: slusha neki hip hop pretpostavljam... ono CURO! iss... volim takve izjave... =)
peto: moguche je jedno, neko glumi nekog jer mu nie bash u interesu da mi kazhe sve to u facu...lix bi rekla, dvolichan ko ogledalo...
shesto: hvala... ja sam se sad dobro nasmijala... a poshto se nekom ne svidjam sad chu nabacit par svojih slikica...

LJEPOTA

ljepota je za mene kad jedem sladoled, ljepota je kad pijem pivu i onda podrignem, ljepota je kad sjedim na molu u Karinu i bacam chikove u more, ljepota je kad se smijem pijanom Franji koji se baca u more, ljepota je kad Gumy vrishti, ljepota je kad me poljubi u vrat, ljepota je kad mi u printeru nestane papira, ljepota je kad mi nestane hrana za machku(baka je bila gladna, valjda), ljepota je kad se upishem u shkolu u koju zhelim, ljepota je kad imam dechka kojeg zhelim, ljepota je kad se zabavljam sa prijateljima sa kojima to zhelim, ljepota je kad odgovarash isfrustriranim klincima na komentare, ljepota je kad te mama nakon neznam koliko godina poljubi za laku noch, ljepota je kad ti tata baci ujutro machku na krevet i probudi te u 8, ljepota je kad se posvadjam sa burazom jer sam mu chitala poruke sa moba, ljepota je kad mi starci chitaju blog, ljepota je kad se sjetish starih prijatelja i zazhelish ih na tren, ljepota je kad se sjetish svega shto su ti drugi radili dobro ili loshe, ili shto si ti radio njima... ljepota je sve shto nas okruzhuje...samo zavisi kako to gledamo!
Ja nisam prekrasna, ali mislim da sam ljepa... jer imam srechu koju ti dragi komentatore nemash! da imash, ne bi se zamarao sa mnom vech bi jeo sladoled, mazio macu ili prichao sa prijateljem na telefon... svi chemo jednom odrasti, neki brzhe, neki sporije... ali dochi che i taj dan.... :)
da ne bi mislili, nie ovo samo odgovor na komentar, ali dobro se uklopio u tekst o ljepoti...

Tamina

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


sljedechi put joshhhhh
zhenstveniji tekst... haha..
josh uvijek podrigujem... bljak!!!

srijeda, 23.08.2006.

jebem ti naselje!

evo, moji su postali prava hrvatska obitelj. imamo kuchnog ljubimca.
maca se zove Sama. iz totalno praktichnih razloga. kratko je, a i sama se doselila pa moja majka nie bila previshe mashtovita i tako ju je nazvala... kakve su obitelji u mom naselju? neznam tochno, al moja odskache od kriterija... nismo veliki vjernici, nismo u crkvi svaki dan, tata ne voli bmw ili neki ful skupi auto, kcher(ja) nema skuter, nemamo velikog psa, nemamo lavove na ogradama, nemam dechka koji ima auto, niko osim mojih roditelja i mene ne zhivi s nama, a trebo bi bar deda, baka neko... kakvi su nedjeljni ruchkovi kod nas? woof! najchudnije je, svako malo mi neki chudni dechki s malim biciklima dolaze i spavaju kod mene po par dana, susjedi vech misle da mama radi priredbu ko che me bit dostojan, pa joj nie jasno zash nie pozvala nikog sa autom... nemam brata koji ide u tehnichku shkolu, shtovishe uopche nemam brata, shta je po kriterijima izvan proseka... nemam ni sestru, sve se nizhe spushtamo, ne idem u gimnaziju ili ekonomsku vech u neku chudnu shkolu o kojoj sam baki morala prichat dva dana da bi mi ona rekla "to je ko vrtich, sam crtate i drkate po papirima!" ne baka, nie, to je umjetnichka shkola... al oke, nemre to ona skuzhit... onda taj internet, kompjuer je ona chudna naprava po kojoj Tamina piiip po cijele dane, nee, milijuni ljudi koriste komp, al za moje naselje samo ja!!!! oke, i tako... mi nismo obitelj, mi smo neshto, neka zajednica chudnih ljudi, kul...

utorak, 22.08.2006.

pannonian challenge 7

je... ti...
sve prochitajte na blogu no homo krua... nohomo.blog.hr

ja nemam vishe shta za rech, osim da nisam spavala( dovoljno) da je bilo pre fakin jebeno, da pozdravljam sve i da chem sljedeche godine pazit da ne bude onakvih slika... =)) shala... slika je nemam bash, al imaju ostali pa chem ih ja valjda dobit..ne???
aj aj..
volim vas i ljubim,
pogotovo machka,
Tessa =)

OSIJEEEEEEEEEEEEEEEEK

nedjelja, 06.08.2006.

ja se bojim...

....pauka
....skakavaca
....mrava
....visine
....pada
....politichara
....pijanih ljudi u tramvaju
....chudaka
....ponekad sebe
....zatvorenih vrata
....ubojica
....strijih djedica
....neonskih lampa
....smrdljivih martina
....rozih ruzha
....ljubichastih krava
....diploma,chestitki i zahvalnica
....sprovoda
....plavih koverti
....reakcije nekih ljudi
....svemira
....one grozne muzike
....telefonskih poziva nep.broja
....ljudi sa zalizanim kosama
....nemrem se sad sjetit, al kad se sjetim...nadopisat chu vam... :)

ahoj

za par dana chem vidjet pokya...
za par dana chem biti sretna
za par dana chem biti u osijeku
za par dana chem se voziti sa njaboljom ekipom na svietu
za par dana chem biti s lix na najjebenijem mjestu na svijetu
za par dana chem biti najsretnija osoba na svijetu
za par dana che poky biti sretan
za par dana chemo svi biti sretni
za par dana chem chuti "poky+tamina"
za par dana chem chuti da me voji
za par dana che plakati jer moram u zagreb a on ostaje
za par dana chem plakati..
ali biti chem i sretan... hihi

wojim was swe
www
hihihi

Jagoda

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.