Design by:
Free

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

A šta da vam kažem, možda nešto pametno!?!?
Ne, ne ja ne znam pisat pametno i zato ću vam pisati gluposti koje mi padnu na pamet pa možda i bude nešto dobro!!! Sve u svemu, ja neznam jel itko čita ove opise blogova ali eto ako vas ima takvih, nakon što pročitate opis mogli bi i post, a i nemorate meni je potpuno svejedno

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Sto se tiče komentara...

1. ako hoćete ostavljajte, ako nećete ne morate
2. svaki komentar nagrađivam komentarom
3. ako će te već komentirat nemojte tražiti da posjetim vaš blog jer posjetit ću ga i tako i tako
4. ako slučajno vidim da mi je netko napisao: "blogić ti je supić" (i slično tome), ostavit ću mu komentar i jebat sve živo, ako mi išta smeta onda je to

o budali koja piše ovaj blog

Ime: Ana
Zanimanje: plaćeni ubojica
vrijeme dolaska na svijet: jednog glupog 25.08 jedne glupe osamdeset i neke
volim: snowboarding, paragliding umjetnost i rock
ne volim: neke ljude koje znam, neću imenovat al ko mene zna zna i ko su ti ljudi

subota, 16.06.2007.

ovdje bi trebao ići naslov...


a ovdje bi trebao ići tekst...
možda nešto pametno...
ali pošto neznam napisati nešto pametno...
ovako nevezane gluposti...
lakše je...
evo slušam hladno pivo...
Svi su uvjereni da učim za maturu...
evo lomim se od učenja...
Znate li što je lirika..?
Ja ne...
vidjela sam u onoj skripti...
to je prva lekcija...
a polažem u srijedu...
ima li netko ideju kako naučiti 60 lekcija do srijede...?
pa ja sam sama sebi dosadna...
trebala bi ići učiti...
a neda mi se...
sad ću otići...
bez brige NEĆU UČITI...
ode se spremat za grada...



puno zdravlja sreće, ljubavi i sličnih sranja želi vam autorica bloga

- 19:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.