Design by:
Free

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

A šta da vam kažem, možda nešto pametno!?!?
Ne, ne ja ne znam pisat pametno i zato ću vam pisati gluposti koje mi padnu na pamet pa možda i bude nešto dobro!!! Sve u svemu, ja neznam jel itko čita ove opise blogova ali eto ako vas ima takvih, nakon što pročitate opis mogli bi i post, a i nemorate meni je potpuno svejedno

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Sto se tiče komentara...

1. ako hoćete ostavljajte, ako nećete ne morate
2. svaki komentar nagrađivam komentarom
3. ako će te već komentirat nemojte tražiti da posjetim vaš blog jer posjetit ću ga i tako i tako
4. ako slučajno vidim da mi je netko napisao: "blogić ti je supić" (i slično tome), ostavit ću mu komentar i jebat sve živo, ako mi išta smeta onda je to

o budali koja piše ovaj blog

Ime: Ana
Zanimanje: plaćeni ubojica
vrijeme dolaska na svijet: jednog glupog 25.08 jedne glupe osamdeset i neke
volim: snowboarding, paragliding umjetnost i rock
ne volim: neke ljude koje znam, neću imenovat al ko mene zna zna i ko su ti ljudi

srijeda, 24.01.2007.

Eto...

Netko me je prijavio da šaljem spam u komentarima, ako sam zaslužila onda neka me je prijavio tko god da je, ako nisam zaslužila nije fer od te osobe što je uradila takvo nešto.

Ali nisam zato pošla pisati post. Došla sam vam reć da je NAPOKON PAO SNIJEG!!! Nije nešto pretjerano puno ima ga trenutno nekih 10 cm ali ako nastavi padati ovim tempom do sutra ujutro bit će ga možda čak i pola metra. Napokon ću ići bordat, napokon će biti i to FIS natjecanje kod nas (ubit sudačku dnevnicu), ma savršeno, sutra mi dolazi frendica iz Splita, malo će mo zapijat malo će mo skijat i bit će nam super (požderite se vi svi koji se nećete zabavit kao mi).

I eto dosta od mene za danas,
danas sam nešto dobro raspoložena pa
POZDRAVLJAM!!!!!!

- 20:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.