<body> Bok ljudi - slavni i njihov neslavni život - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< veljača, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

PRAVILA ĆU NAPISATI I U BOXU A I OVDJE PA EVO IH

1. Nemojte pisati više od 3 komentara zaredom, kad se ponovno vratite na blog opet možete ali samo 3 ( tako da ja moram manje vraćati ! hehe )


2. Sadržaj komentara može sadržavati sljedeće :
komentar o napisanom postu,komentar o onome što sam ja kod vas komentirala, odgovor na pitanje koje sam vam postavila u kommovima.


3. Ako vam se ne sviđa blog samo izađite, ne morate mi to govoriti



Slikice
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photobucket



Photobucket




Photobucket




Photobucket




Photobucket


Pjesmice


- Govorio si mi -

Ubrao si mi danas
pupoljak ruže, crvene boje
rekao si mi takve su usne tvoje

šetali smo kraj polja i žita zlatne boje
tiho si šaputao riječi :
Takve su usne tvoje

Ubrao si mi ljubičice
dva nježna cvijeta ; plave boje
pružio si mi ih i rekao
takve su oči tvoje

zatim si nekud nestao
zaboravio si cvijeće i boje.
Sad drugoj šapćeš tiho :
takve su usne tvoje
.


Ti bar budi sretan
Kad meni to sudbina
nije dala, a za ovo
prijateljstvo,puno,puno
.......HVALA.........



- Ime tvoje -
Na pijesku napisah ime tvoje,
ali ga izbrisa vjetar ljudi.
Na stablu napisah ime tvoje
ali ga odrežaše zli ljudi
Na valu napisah tvoje ime,
ali ga val,valu dade.
Na staklu napisah tvoje ime,
ali se staklo raspe u komade.
Na papiru napisah ime tvoje,
ali papir prah postade.
I tad urezah ime tvoje
u dubinu duše i tamo će
ostati dok smo živi
nas dvoje!





CREDITS

picture: deviantart
thanks: x

• Bok ljudi
nedjelja, 15.02.2009.


evo obaviještenje da neću više pisati blog ....
pisati ću ga.....možda...........pod uskrsnim praznicima........sigurno.............................jawite.............mi...........se........................................bye...............



0 • KomentirajIsprintaj


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.