< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


×פ...KoMeNtArI Da/Ne...¤××

Opis bloga

JA....

ja sam Ivona....
imam 15 godinica-too little
idem u 2.3-razred-srednje naravno-GAM....hahaah....
Živim u Kastvu
slusam,RHCP,Foo Fighterse,Davida Guettu
,Nevadu TAN,FALL OUT BOY-a,Boys like girls,TAKINg back Sunday,ma svašta uglavnom...neda mi se pisat...ma ubiti ja od svakog benda..pevača itd. slušam sam par pjesama...slušam sve kaj mi se sviđa.....i tak

uglavnom slusam skoro sve osim narodnjaka- --hmmm...više to ne vriedi
počeh slušat neke kmeee...al malo
obožavam high school musical i tak...........

san mi je bit glumicaaaaa!!!! il bar neki celebrity(ak se to tak piše...hahhahah)
i da me neko zove VONA...

sta da vam jos napisem........ma neda mi se pisat.....ae bok

e daaaaaaaaaaaaaaa.....moj msn..
vonabalona@hotmail.com
=0)

Linkovi

okeeee...trenutno mis eneda pisat linkove...pa tražite po komentarima...hahahhahahah..jednom oćuuu...





VOLIM,NE VOLIM

E ovako.....
Frendove i frendice...
Dečke!!!!!!!
Partije..
Rođendane..
highschool musical
Izlazit
Sumrak i mladi Mjesec
zajebavat se
Smijat
dddddddd
ma sve lijepoooo
piti hm..svašta...............

papati čokoladu i sladoled...........

NE VOLIM:

Školicu,dosadu!!!!!!!!!!!!!!!
Dosadne i nezabavne ljude(kojih ima mnogo)...
nepravdu
kretene
izbedirane ljude
itd....

MAKE LOVE NOT WAR!!!!!!!!!!!!!!

Sljikeeeeeee...=0)


Exkurzija..Arček i ja

još malo ex...Ja---Ivana---Šteffy =0)

jaaaa...hm..daa

hm......moja malenkost

2 kretenčića----Ivanče i ja =0) (Ivana ispala ko zeko)

Ja i moje ćorke

nedjelja, 01.06.2008.

yoyoyoyoyoyoyoyo....=)

finofinofinofinoOk...shvatih da nisam malo dugooo
nish napisala....pa ew...jutro je..neam pametnijeg posla pa...
ubiam se od dosade owdi..kod mene...hm..
ima swashta..al hm......
neda mi sse prichat..po obichaju...
ahahhahahahah...
ma swe je supach sve je za 5..tak da..
nema tu priče...
samo sam se u zadnje wrijeme un pokito izubijala..
to samo ja mogu al oke...zhiwa sammmmm..
MIRACLE....looooool...
ok..neda mi se pisatttttttttt..kmeeee.....
ae ae idem ja..kad se udostojim napisat nesh pametno..
jawim se ja..
al neće to ubrzo bit ahahahah..
ae ae pusaaaa svimaaaaaa....
dođem za koju prijestupnu..
loooooool
finofinofinofinofinofino---kako obozhavam owaj smajl..ajmee..finofinofinofino
finofinofinofinofinofino
ludludludcerekludludludlud

wavewavewavewavewave

....SaY iT.... [4] pRiNt iT..? #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.