< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

2008/03 (5)
2008/02 (1)
2008/01 (4)
2007/12 (1)
2007/11 (1)
2007/10 (4)
2007/09 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

kissU ovom blogu će pisati o mome životu i mojim problemima


Ime:Žana
Nadimak:Žiži
Škola:OŠ.Milan BrozovićKastav

Naj frendovi:
Ivanakiss
Ivona Bkiss
Ivona J.kiss
Anasmokin
Davidblablablablablablablabla
Vilibangbang:bang
Luka:smokinsmokinsmokinthumbupthumbupkisskisscerekcerekcerek

volim:kisskisskiss
ribice,
frendove,
mjuzupjevapjevapjeva
tulumesmokinsmokinsmokin
pizzunjaminjami
tvkisskiss

ne volim:
školunutnutnutnutroflroflroflnamcornamcor
umišljene ljudenamcornamcornamcor
tripiceburninmadburninmadburninmad

Slušam:
Sve po malo.......pjevapjevapjeva

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr.



MOJA ABECEDA


A Ana(Mocho)
B bigi moja ribica
C CD player
D dom slatki dom
E e jesi idiot (naj uzreka)
F fifi ne zaboravi me
G gogo mali plavi
H hina je boring
I ivana (Điđo)
J joj joj sta cu sad
K konj (graciozna životinja)
L lori (malkec je frik)(plavuso to nisi ti)
M marko( buco jedan)
N nino (ah cudna osoba)
O oki doki
P peranicka je cool
Q
R rina je u k..cu
S srki
T tino
U ursula
W wtf?
X
Y yayo rules
Z(žiži jaaaa)








kako ubiti dosadu u liftu
1. Kada je pored tebe samo jedna osoba, lupni je po leđima pa se pravi da nisi ti.
2. Pritisni gumb i pravi se da te udarila struja.
3. Zadrži vrata otvorena i reci da čekaš prijatelja. Par sekundi kasnije zatvori vrata (praveći se da je netko ušao) i kaži: "E,di si buraz, šta ima..."
4. Ponesi foto-aparat i slikaj sve prisutne.
5. Pravi se da si steward. Prisutnima objasni postupak u slučaju opasnosti i na kraju im poželi sretan put.
6. Kad se vrata zatvore kaži prisutnima: "Bez panike, opet će se otvoriti."
7. Lupaj glavom o zid i viči: "Umuknite svi! Ušutite već jednom!"
8. Simuliraj zvukove eksplozije svaki put kad netko pritisne gumb.
9. Cerekaj se i bulji u nekog putnika,a onda mu debilnim glasom kaži: "Imam nove čarapeeee..."
10. Imitiraj zvukove Formule 1 kad god netko uđe u lift.
11. Ispuši nos i pokaži sadržaj svoje maramice ostalim putnicima.
12. Zviždući prvu strofu "Lijepe naše", neprestano.
13. Nasloni se na nekog i šapni mu: "Dolazi policija!"
14. Namršti se i mumljaj: "Moram u WC, moram u WC", a onda uzdahni i reci: "ups!"
15. Vikni:"Čuvaaaaj!" svaki put kad lift krene prema dole.
16. Zaderi se:"Ding!" kad god lift stane na nekom katu.
17. Ako se netko očeše o tebe, lupi ga po ruci i reci: "šuga!"
18. Skidaj rukom nevidljive bube sa sebe i vrisni: "Aaaa! Skinite ih s mene!"
19. Sumnjičavo onjuši osobu do sebe, napravi zgađenu facu i pomakni se.
20. Kad lift krene prema gore, počni skakati i jako lupaj nogama o pod, uzvikujući: "Dolje, rekao sam dolje!"
21. Cerekaj se histerično desetak sekundi, prestani i onda se zagledaj u ostale kao da su nenormalni.

PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">




Dan s Korešćanima!!!!!!! - Žana - Blog.hr





















<$NaslovBoxa$>


<$TekstBoxa$>








Linkiči


Điđokisskisskiss

Emicacoolcoolcool

Mochothumbupthumbupthumbup

Mikasacoolcoolcool

Kekacoolcoolcool

Jan blablablablablabla




UČENIČKA MOLITVA

Profesore naš
Koji sjediš
Za imenikom,
Sveti se pero tvoje
Nestani kraljevstvo tvoje
Budi volja naša,
Kako na mjestu,
Tako i pred pločom.
Dvojku našu svagdašnju
Daj nam danas i zaboravi jedinice
Naše,
Kako mi zaboravljamo
Gradivo vaše,
I ne izvedi nas
Pred ploču
Nego ostavi nas na mjestu
AMEN



Toše proeski mjesechina
(toše R.i.P)
pusti noćas loše vrijeme
i zemaljske sve probleme
zaboravi na gužve glasne
i letove što kasne

stišaj noćas telefone
nek nam samo srca zvone
ugasit ćemo svjetla sva
samo mjesec nek nam sja

nije mjesechina to što sja u noći
to su tvoje oči pune ljubavi
nije mjeschina kriva nego okus vina
i tvoje usne vrele što me zavele

nema nepozvanog gosta
da pokuca po sol i šećer
za moju sreću bit će dosta
tvoje usne ovu večer















<$Kalendar$>





KoMeNtaRi jEp/NoPe ?



diZaJn By: zRinE



<$Banner$>




<$NaslovBoxa$>


<$TekstBoxa$>







<$NaslovBoxa$>


<$TekstBoxa$>











<$DanPosta$>, <$DatumPosta$>





<$NaslovPosta$>





<$SlikaTekst$>



<$TekstPosta$>










|
Aj kOmEnTiRaJ! (<$BrojKomentara$>) |
pRiNtaJ! |
# |






  • <$TekstKomentara$> (<$AutorKomentara$> <$DatumKomentara$> <$VrijemeKomentara$>)













  • Linkiči

    Điđokisskisskiss

    Emicacoolcoolcool

    Mochothumbupthumbupthumbup

    Mikasacoolcoolcool

    Kekacoolcoolcool

    Jan blablablablablabla




    UČENIČKA MOLITVA

    Profesore naš
    Koji sjediš
    Za imenikom,
    Sveti se pero tvoje
    Nestani kraljevstvo tvoje
    Budi volja naša,
    Kako na mjestu,
    Tako i pred pločom.
    Dvojku našu svagdašnju
    Daj nam danas i zaboravi jedinice
    Naše,
    Kako mi zaboravljamo
    Gradivo vaše,
    I ne izvedi nas
    Pred ploču
    Nego ostavi nas na mjestu
    AMEN



    Toše proeski mjesechina
    (toše R.i.P)
    pusti noćas loše vrijeme
    i zemaljske sve probleme
    zaboravi na gužve glasne
    i letove što kasne

    stišaj noćas telefone
    nek nam samo srca zvone
    ugasit ćemo svjetla sva
    samo mjesec nek nam sja

    nije mjesechina to što sja u noći
    to su tvoje oči pune ljubavi
    nije mjeschina kriva nego okus vina
    i tvoje usne vrele što me zavele

    nema nepozvanog gosta
    da pokuca po sol i šećer
    za moju sreću bit će dosta
    tvoje usne ovu večer


    ponedjeljak, 28.01.2008.

    Dan s Korešćanima!!!!!!!

    Ja sam dana 27.1 išla s maškarama s Korenskoga i s zvončarima.Moje frendice i ja odlučile smo biti Miki mause.:rolleyesrolleyesBilo je jako ziali mismo se brzo ugrijale.Krenule mi. Ja sam primjetila da Doris(moja bivša susjeda) ima potrgane cipele odnosno petu!!!!!!naughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtyhahahahahaha!!!!!!!!!!!!! Nakon nekog vremena mi vidimo LEGENDU MILE JARIĆA!!!!!!!sretansretansretanJako je bio smješan!!!!!! Kasnije mi plešemo a jedna cura Ines stane Dorise na petu a peta joj pukne!!!!!!nononononononoJa sam crkevala od smjeha!!!!!!!!Tako joj i druga pukne!!!!blablablablablablablabla!!!!!!Kasnije mi išli na ručak!!!!!!BILI SMO FINO KLOPALI!!!!!njaminjaminjaminjaminjaminjaminjaminjaminjamiŽIVIO PUST!!!!!!partypartypartyparty

    - 13:19 - Komentari (2) - Isprintaj - #


    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.