Vrijeme

14.12.2006.

Tika, taka, tika taka,
Sat broji vrijeme
moga života.
Što skriva sat, godina, minuta,
ili stoljeće vremena.
Sudbina? Hm...
Je li zapisana u satu? U vremenu?
Svakim danom, svakim satom,
moj se život troši,
smanjuje.
Svake sekunde, minute,
Sve sam starija.
Tonem polako,
u propast svog postojanja.
Nakon 65 godina,
neće me više biti.
Hoće li postojati
nešto,
negdje
ili će sve biti samo ništavilo
užasnutog buđenja?
Ma! I ako je samo ništavilo,
zauvijek će tu biti...
VRIJEME!
***

Zvijezde!

12.12.2006.

Nedajte mi nikada,
vidjeti noć bez zvijezda.
Put kojim putuju, toliko
je neodređen.
Idu svemirom, nastaju i
nestaju.
Daju mi utjehu,
daju mi mir u strahu.
Daju mi nadu da ću
jednom k njima doći!
***

Mjesec!

08.12.2006.

Nedajte mi nikada
da vidim kako
nestaje mjesec.
Nema ga danima,
ali znam,
vratit će se.
Malen, veći
pa velik
kao lopta
na nebu.
Čuva zvijezde,
daje mi san!
***

Sunce!

04.12.2006.

Nedajte mi nikada
da živim u mraku.
Živim u mraku
godinama.
Ali svakim danom
gledam sunce
i veselim se njegovom toplom
osmjehu.
Ono me voli...
Što je rijetkost!
***

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>