Zatvorena

20.11.2006.

Zašto si me zatvorio u ovu čudnu ljušturu
i nazivaš je ljudskim oblikom?
Zašto si me ostavio u ovoj čahuri
koju nazivaš životom?
Kako možeš?
Tko ti daje pravo, da mi pružaš takvu patnju?
Zar tolike grozote sam činila u prošlom životu da zaslužih ovo?
Pa bar ti znaš da je moja duša nemirna.
Da žudi za ljepotom, za skladom svega živoga.
Da želi biti slobodna više od ičega.
Da želi biti voljena, da ne može podnjeti strah....
Ćemu onda ovo, reci mi molim te.
Zatvorena sam u ovom svijetu, nema vrata izlaska...
Ni nade da pobjegnem odavdje...
Stavio si mi lokot, težak kamen na moje srce....
Teret koji moram nositi, a osloboditi iz čahure senemogu...
Zatvorena sam od svega što volim.
Želim otići...
Zašto me držiš...
Zar voliš gledati nekoga tko je kao ptica u kavezu...
Zatvorena, i žudi za letom u slobodu...
***

<< Arhiva >>