Image hosting codes

Image hosting


Bottled Bride & Grrom Patches Bears Gif Images

Bottled Bride & Grrom Patches Bears Gif Images


Fuzzy Patches Bear W/ Flower Globe Gif Images

Fuzzy Patches Bear W/ Flower Globe Gif Images


Bedtime Fuzzy Patches Bears Snowglobe Gif Images


Glitterfy.com *Glitter Graphics*


Glitterfy.com *Glitter Graphics*


Glitterfy.com *Glitter Graphics*


Glitterfy.com *Glitter Graphics*

zA aDrY;)
ponekad mislim
mogu li ja to
ponekad se razočaram u swe oko sebe
ponekad sam sretna jer me netko woli
ali zato znam da ćeš
uwijek ti bit tu kraj mene....
i u dobru iu zlu..i kada mi swi okrenu leđa....
i kada bash swe krene naopako...
& zato te wol&M NaJw$hE nA sWiJeTu!!!!!!!

*** MoJa MiToLoGiJa***
=)
-šatro
znanje otwara swa wrata
ljepota je prolazna,al zato neko wrijeme oči wara
pamet ostaje za čitaw žiwot
mudrost stječemo godinama..
srce je najbolji wodič....u propast...
ljubaw je patnja,razočaranje,tuga.....
a opet najljepši osjećaj na swijetu...
sreća je nešto nerealno...
woljeti nekog za mene je nemoguće.....
jer se swaki put wratim slomljenog srca.....
i reci mi Bože samo jedno onda...
kako da ja wjerujem u ljubaw....

u owom gradu
nema ljubawi za mene
owde swi znaju
da sam nekad bila twoja...
i swaka stopa još me podseća
na tebe ma kuda pošla ja..
u owom gradu
kao nikoga da nemam
swi naši prijatelji
sad su samo twoji
i kad poželim
nekom drugom da se predam
za tren to znaju swi
kad iza leđa čujem ewo to je ta
pola je nema od kad nije njegowa...
obeležena twojim usnama
na kilometar widi se moj bol
da nitko poslje tebe nikada
wishe ne poželi dodir moj
obeležena kao da mi je
na čelu twoje ima ostalo
prebolet ću te pre il kasnije
i slobodna ću biti ponowo

Glitterfy.com *Glitter Graphics*


Glitterfy.com *Glitter Graphics*

  kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yes/No

by UnDeRgRoUnD QuEeN =)

Opis bloga

ŽiWoT jE;
MySpace Layouts images

MySpace Layouts


poneshto o meni....u kratko:)yesyes
zowem se Enea,ali swi me zowu Enny..
žiwim na Martinkowcu ....imam 15 godina...
idem u GAM-opći smjer...
LJuBaW:mislim da ime bloga sw goworiImages for your blog codes

Images for your blog


***Wol&m***
swog psa,
swoju obitelj,
pogledat dobar film,
čitat knjige,
izlazit wan,
adry,
kawu-nesscafe
wodu,
zabawne ljude
pliwat,
more _općenito_
putowat,
SaFe sEx
***Ne WoLiM***
SLATKO(čokoladu,bombone,
kolače,sokowe...)
ići u školu,
matematiku,
neke osobe,
crtat
bahate
i ufurane ljude
(iako ni sama sebi ponekad
ne mogu pomoć)
jesen,
zimu,
..........
nE pijem alkohol,
nE pušim cigarete,
nE DROGIRAM sE,
JeDnO$TaWnO Ž&w&m zDrAw ž&wOt
weeeeeeeeeeeeeeee=)=)
A-auti,ARMADA=)-ah bash sam zabrijala
B-BMW-ponosna wlasnica jednog dana nadam se
C-casper,moj pasić
Č-čitanje-za to uwijek imam wremena
čowijek-jest swatko od nasss
Ć-???
D-doktor-woljela bih biti jednog dana
E-enny=),Engleska-prediwna zemlja,
F-Francuska-zemlja ljubawi mmmmmmmm....
G-gluma...fora mi je to...
H-Hrwatska....šta reći osim"lijepa li si"
I-istina....ma kakwa bila bolje je i od najmanje laži
J-jastog,jesen....ne wolim ju,jezici-moj fetiš
K-kloniranje...full zanimljiwa nauka...
L-likowni...baaaa ne znam crtat,lijenost...hmmm
lj-ljubaw-patnja-prewladawa
ljepota...swi ju mi posjedujemo
-a osobito žene.....
M-mama-ma koliko me ponekad nerwirala
wolim ju najwishe na swijetu
N-nowac-najbitnije sredstwo na swijetu
nogometa-naj bitnija sporedna stwar na swijetu
NJ-
O-oprost-swakodnewno ga dijelim.....
P-plemenitost-najljepša ljudska osobina
pisanje-moja wrsta relaksacije....
R-ruže-Spinning Deep Red Rose Flower Images

Spinning Deep Red Rose Flower Images

obžawam ih
RIJEKA-naj ljepši grad na cijelom swietu
S-image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace


suknjice-wolim ih nosit
Š-šetnja uz more.....obožawam to....
šminka-ponekad pomaže....
T-telefon-NE mogu bez njega
U-usne-lijep dio tijela
V-višnje...mmmm...volim ih papat
Z-znanje...je moć....
Ž-žiwot
mad .... & ThE eNd...... mad
Teal Blinking Know Jesus Know Peace Images

Teal Blinking Know Jesus Know Peace Images

Image hosting codes

Image hosting


Image hosting images

Image hosting


Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images


Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images


Friendster Layout hosted images

Friendster Layout

LiNkIcHi KoJe ChItAm

/blueebitch.hr
moja linchy

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 23.08.2007.

...SUZE mi za ToBOm wishe **NIKAD*** neće klizit obrazom kunem ti se Bogom NIKAD neću spustit pogled pred tobom....

ewo ljudi mopji nemam pojma sha da wam pishem
...u mom žiwotu se bash nishta nije pretjerano promjenilo od posljednjeg possta..
al swa sreća wishe nisam u bedu zbog gluposti.....sad sam bash onako swa hepy....bila sam danas
kod swoje mirte u bolnici..ona se super oporawlja...bile smo adry,nany,nina,ines i mala megy...
koje owim putem puuno pozzz...jučer sam imala rođendan...pa smo išli na cugu do metropolisa gdje je
bilo nekih gluposti...al dobro...nećemo o tome...he,he...
ma uglawnom swe u swemu ok....
ajde ljudi wolim was puuuno!!!!!!!!!!!!!!
=)
ja i adry-još prije
Image Hosted by ImageShack.us

moja ljepotica=)
Image Hosted by ImageShack.us

ja i adry-opet
Image Hosted by ImageShack.us

ja.....=)
Image Hosted by ImageShack.us

***opet jaaa***
Image Hosted by ImageShack.us

u dominu.......za moj rođendan...
Image Hosted by ImageShack.us

adry&nany(=
Image Hosted by ImageShack.us

-kipae.....he,he
Image Hosted by ImageShack.us

nas tri u izzyu....
Image Hosted by ImageShack.us

nina i RzBiJaČi=)...da nas čuwaju....he,he
Image Hosted by ImageShack.us


adry&enny
Image Hosted by ImageShack.us

T!na sa kantride=)
Image Hosted by ImageShack.us

adry&nany
Image Hosted by ImageShack.us

adry&nina
Image Hosted by ImageShack.us

trio u bobotowm parku...
Image Hosted by ImageShack.us

nany i tina....
Image Hosted by ImageShack.us


he,he mislim da je swe jasno=)
Image Hosted by ImageShack.us

***za nany & mene***



| LoVe Me (106) | Or HaTe Me | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.