četvrtak, 01.06.2006.

Evo mene opet!

Ajme problema u mom životu! Ljubavnih naravnocerek, no nema veze! Ja se pomirila sa činjenicom da sve moje potencijalne ljubavne veze uvijek propadnu! Uglavnom, baš sam se vratila sa cuge s frendovima iz osnovnjaka pa smo dotakli i temu 5 godina kak smo izašli iz te štale od škole koja nema ni krova, samo deku!
I tako se zapričali o ovome i onome i dogovaramo se kak ćemo napraviti tulumarkudead i to čim prije. Jer nedaj Bože da mi ne odemo na neki tulum svaka dva tjedna, prošli tjedan je to bila oproštajka jednog frenda, prije dva tjedna je bio rođendan, u ovu subotu ponovno rođendan i tako to ide u nedogled! Ali meni tuluma nikad dosta, čim više plesanja, zabave, smijeha sa društvom to je i život odmah lakši i lijepši, kaj ne?
Da vas odmah upozorim bit će na ovom mom malom blogiću puno kajkavskog jer sam prigorka i to u svim koljenima, a ja vam poštujem svoju širu i užu familiju pa i poštujem taj gotovo izumrli jezik!wink
Eto valjda danas više nebum pisala, mislim koji idiot piše tri puta na dan- znam odgovor- samo ja!

- 22:43 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Zanimljivosti- više-manje zanimljive, koje se motaju po mom manje-više normalnom umu!

MENI DRAGI FILMOVI

Forest Gump- definitivno najbolji film u povijesti!
Vrtoglavica-Od Alfreda Hitchcocka, nema trilera boljeg od ovog, možda Pogled kroz prozor- isto Hitchcock
Ice Age- nemrete reći da vas nije nasmijal
Da Vincijev kod-i film i knjiga zaslužuju svaku pohvalu!
Moulin Rouge- kad vas hvata romantika, ali pazite, kraj nije sretan!
CHARLIE CHAPLIN- nema većeg komičara od njega, bilo koji njegov film jednostavno tjera u smjeh
OD NOVIJIH SVAKAK POGLEDAJTE:
Prevoditeljica-Nicole Kidman
Plan leta- Jodie Foster
Charlie and the Chocolate Factory- Johnny Depp