< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2010 (2)
Listopad 2010 (1)
Lipanj 2010 (2)
Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (5)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (5)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (5)
Veljača 2009 (7)
Siječanj 2009 (13)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (9)
Listopad 2008 (15)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (10)
Srpanj 2008 (17)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

Opis bloga:-)

Ovaj blog je za sve dobre ljude, koji imaju zanimljive zivotne price, koji su osjetili da je Bog velik, koji vole umjetnost i glazbu, koji vole mastati i sanjariti, koji imaju vjeru, nadu, ljubav, dobrotu, mir, strpljenje, radost i tak dalje........... jer zivot je lijep bez obzira na sve, vazno je samo s koje strane ga gledas............

Zivi zdravo, smij se cesto, voli puno!

sretan smijeh cerek pjeva

Moj Isus, moj Gospod,
nepostoji nitko ko Ti,
Ti si moj Bog, slavim Te ja
zbog sveg sto si ucinio Ti.

Moj zakon i snaga,
Tebi se utjecem,
nek svaki dan i svaki sat
bude pjesma slavljenja.

Podigni glas svoj i slavi Ga sad,
nek cijela Zemlja slavu Mu da,
mora nek huce, svi poklone se
na zvuk imena Tvog.

Svim svojim srcem slavim Te ja,
sva moja radost si zauvijek Ti,
nista me nece od Tebe odvojit,
nitko me nece od Tebe odvojiti.

sretanyescoolwinksmijehpjevawavemah


O ljubavi, ja pjevam,
o Isusu, mom kralju,
i za Njega cuvam najljepse rijeci:
Isuse ja volim Te!

O ljubavi ja pjevam,
o Isusu, mom kralju,
i zelim vam reci
koliko mi znaci!

On je moj Bog,
moja snaga, moje sve,
sve oblake i suze mi brise!
Aleluja...

On je moj Bog,
moja snaga, moje sve,
u vjecnosti On cuva me!

sretansretansretansretansretansretansretan


Sva moja radost
Ti si, Gospode,
sva moja radost
Ti si, Gospode,
sva moja radost
Ti si, Gospode,
sva moja radost
si Ti!

Sva moja nada
Ti si, Gospode,
sva moja nada
Ti si, Gospode,
sva moja nada
Ti si, Gospode,
sva moja nada
si Ti!

Jer samo Ti
mi darujes zivot,
samo Ti
lijecis svaku bol,
jer samo Ti
pobijeđujes tamu,
donosis svjetlo!

sretan wink kiss smijeh cerek pjeva wave

Kao sto srna ljubi lane,
kao sto ptica ljubi svoj gaj,
kao sto cvijece rosu ljubi,
jos vise Tebe, ja ljubim, znaj!

Ko sto je more preduboko,
ko svemir sto je u beskraj,
ko sto je nebo previsoko,
jos vise Tebe, ja ljubim, znaj!

Kad me pozoves jednoga dana
u svjetlost Svoju sjeti se tog:
da mi smo mali, tek grijesni ljudi,
a samo Ti, Ti si nas Bog!

Gospodine, Gospodine,
Gospodine, Isuse Kriste,
Isuse Kriste, o Boze moj!

sretan pjeva wave thumbup smijeh

Linkovi =)

Famozne SZG-ovke

Gospodine, nisam dostojna

Ljetno predvečerje

Forum.hr

Dnevnik.hr

Monitor.hr

Blog.hr
Blog servis

Stihovi meni dragih pjesama.......

***

Boze, meni tako malo treba
ispod ovod svetog neba,
topla postelja
i njena oka dva.
Salji anđele cuvare svoje
jer je dusa duse moje,
brani je od zla,
Boze kad nemogu ja.

***

Brzo su nam prosle
godine, ljepota,
voljet cu te, dusa moja,
sve do kraja zivota.
Brzo su nam prosle
i vratiti se nece,
sad bi bili skupa
da je bilo samo malo srece.

***

Da li slika sam pred ljudima
ili pecat sam ti u grudima?
Da li ruza sam u kamenu
ili ljubav sam na tvom ramenu?

***

Lijevo je srce, moja ljubav, moja bol,
desno je stijena, cvrsta ruka, zivot moj.
Ovo je moja zemlja, moji svi,
ali u srcu, majko, on je jedini.

***

Nije za tebe, nije ova zemlja, golube,
nije za tebe, nije ovaj svijet, moj anđele,
nije za tebe, duso moja, bio crven poljski mak,
vec krila da te nose nebu pod oblak.

***

Nije mjesecina,
to sto sja u noci,
to su tvoje oci,
pune ljubavi.
Nije mjesecina kriva,
nego okus vina,
i tvoje usne vrele
sto me zavele.

***

Prazan je grad, a u dusi si ti,
tuzno pas me gleda,
sacuvaj bar jedan kofer za sne,
a ja srce nedam.

***

Jos si moj, i tvoja ja sam,
nek svi vide sretna da sam,
nista ljepse ne postoji.
I jos svako jutro, prvo,
za nas pokucam u drvo,
da nas nikad nista ne razdvoji.

***

Zovem da ti cujem glas,
da te podsjetim na nas,
da te pitam kako si,
sto je novo, ljubavi.
Zovem da ti kazem sve,
tvoja sam i volim te,
i da nemam nikoga,
samo tebe jednoga.

***

Anđele, jesi li sam,
tko mi te krade da znam,
bez tebe ja propadam,
propadam, dan po dan.
Anđele, nocas su sve,
zvijezde mi predaleke,
i boli me, boli sve,
anđele bez tebe,
anđele.

***

Gospe moja, obuci mi bilo,
to mi dobro stoji,
pa da sa njim budem jedno tilo,
ucini ga mojim,
molit cu se sto put, ispuni mi zelju,
samo jednu, da sam blizu njemu,
da je moj u svemu.

***

Volim osmijeh tvoj,
bas dobro ti stoji,
jos ti bolje stoje
poljubci moji,
ma kriv je meni svatko
kom smijes se ti,
moja ljubavi.
Volim osmijeh tvoj,
ti nosi ga uvijek,
smij se, samo dusu
mi grij zauvijek,
i krivi su mi svi,
i krivo mi je sve
kad sam bez tebe.

***

Ko ti to grize obraze,
ciji to trag na vratu krijes,
kom ti to ruke odlaze,
varas me mila,
ma kako smijes.
Kom si se to obecala,
od mene krala,
njemu dala,
mila, za kolko si me prodala.

***

Dal si sretnija,
sto ti drugi usne ljubi,
il nesretnija,
sto on se na mom mjestu budi,
nisam bogzna sto,
al kako sam te ludo volio.
Dal si sretnija,
tamo daleko od mene,
il nesretnija,
kad zabole te uspomene,
nisam bogzna sto,
al jednom sam te ludo volio.

***

Na pola duse zivim ja,
tu pokidat se nema sta,
na pola srca jos sam njen,
a napola umirem.

***

Pratim te,
svaki korak, svaku stopu poljubim,
svaku suzu, svaki uzdah osjetim,
tu sam da ti nadu vratim,
ako padnes da te uhvatim.
Pratim te,
i kad ne gledam po koraku te znam,
svaki drhtaj tvoga tijela osjecam,
tu sam da ti nadu vratim
ako padnes da te uhvatim,
pratim te.

***

Ima li dan za nas,
da otkrijem zasto sam ziv,
da bacim veo tuge i zla,
da potpisem da sam ja kriv.

***

Priznajem pred svima,
lutam vjekovima,
trazim tebe,
trazim nas.

***

Sada sve sto pricam ne vrijedi, znam,
pusti me u srce da prespavam,
i nemoj reci, znas da boli me to,
do jucer sve sam ti bio,
a danas nisma bogzna sto.

Sad tvoje ne,
znaci mi sve,
i ne lomi moje srce,
kao preko koljena,
dajem ti rijec,
promjenit cu se,
tek sad znam
koliko si me voljela.

***

S neba padaju
dvije zvjezdice,
jedna za tebe,
a druga za mene,
preduga je noc,
sto nas razdvaja,
s drugom si ti,
a s tobom sam ja.

***

Nepobjediva,
ljubav sa dva lica,
ti si tu,
a svaka tvoja sitnica
podsjeca na osmijah kroz plac,
jer je moje srce kamen,
a tvoje mac,
nepobjediva za mene ti si ljubav.

***

Jedina,
sto si mi uradila,
srce mi je pustinja,
ljubav je presusila.
Jedina,
sto me nisi pustila
kad me nisi ljubila,
jedina.

***

Jer moj je zivot
igra bez granica,
umorna pica,
trganje stranica,
na kojim nista ne pise.
Jer moj je zivot
vjecito padanje,
kad zbrojim poraze
nista ne ostaje,
samo jos vucem navike,
i sve na tome ostaje.

***

Jos su ti usne umorne,
i sve sto kazes znam da nije,
jos su ti suhe cipele,
na polju znam da kisa lije,
jos su ti vreli obrazi,
u oku sjaj ne prolazi,
jos ti na licu pise cija si,
ali moja nisi.

***

I tonem u san duboki,
da nađem sebi mir,
bjezim od ruzne stvarnosti,
a vidim te tamo opet s njim
pored mene prolazis,
kao da me neznas odlazis, odlazis.

***

Sta sam to stvorio,
za sta se borio,
da njemu bolja vratis se,
on je to cekao
ni hvala nije rekao.
Sta sam to stvorio,
za sta se borio,
za poljubac i laku noc,
i da pamtim bez sna
tu nasu zadnju noc.

***

Lose ti stoji sve to,
kad se pravdas,
a cekas
da odes sa njim,
kako ti zavidim.
Jer ti ne pristaje
ni da brises o kaput
te suze za kraj,
al i dalje si preljepa znaj.

***

Obuci cu sve bijelo,
cisto bijelo,
providno uz tijelo,
a tvoje crne oci,
oci crne,
gledat ce me vrelo.
Ubrat cu dve ruze,
majske ruze,
da ti kosu zlate,
pozvat cu svirace
da nas nocas kroz grad prate.
Ni ledena, ni dosadna
ti neces biti,
do jutra ces sa usana
ti mojih piti.

***

Da te mogu pismom zvati,
ja bi piva zivot cili,
da se barem opet vrati
vrime kad smo sritni bili.
Da te mogu pismom zvati,
ja bi piva nebi staja,
da se stara ljubav vrati,
nebi pismi bilo kraja.

***

Anđeo, ti si moj anđeo,
kuda bi me poveo
da imam krila,
gdje bih bila.
Anđeo, mora da si anđeo,
znam gdje bi me poveo
da umim lice
sva u ljubavi.

***

Da li tebi umire,
srce od nostalgije,
kad o meni govore?
Da li tebi izgleda,
kao kazna Bozja,
ovaj zivot koji zivis bez mene?

***

Ledeno doba, traje, traje,
sante od bola, plove, plove,
tvoje smrznuto lice,
mada hladno, tako lijepo je,
mozda jednom opet svane proljece.

***

Podsjeti me sto to bjese ljubav,
i bar na tren biti zaljubljen,
sto to bjese, sto to bjese ljubav,
i bar na tren biti zaljubljen.

***

Da nam Bog nocas da
ljubav kao zadnju priliku,
rađe nego nego svijet
uzeo bi nju.
I nebi nitko kao ja
ovu ljubav tako cuvao,
nju sam imao,
pa izgubio.

***

Ukrao si moju srecu,
ti nemas prava na to,
kao brodolomci zarobljen,
moj je zivot postao.
Ti se sada kajes,
a tvoje rijeci bole me,
i sto vrijede suze
kad su rane ostale?

Kako da te prebolim,
kad sebi priznam kraj,
tesko je srcu, znam,
ludo sam te voljela.
Kako da ti oprostim,
kad snage nemam ja,
neka suze padaju,
reci zbogom moram sad.
Kako da te prebolim?

Izdao si nasu ljubav,
za dobro dao mi zlo,
da ces biti bolji covjek sutra
ja nevjerujem to.
Toliko sam puta rekla
sebi: gotovo je,
srce uvijek vuce k tebi,
jace je od mene.

***

Vezi me za sebe usnama,
vezi na milijun godina,
vezi me i tako nemam gdje,
u tvom srcu ja sam zarobljen.
Vezi me za sebe rukama,
vezi na milijun godina,
nek sam cijelom svijetu zabranjen,
jer sam ti u srcu zarobljen.

***

Ivana,
nisi me prepoznala,
to sam ja,
tvoja mora najgora.
Ivana,
uzalud si bjezala,
to sam ja,
tvoja mora najgora.

***

Dva srca i jedna ljubav,
to je dovoljno za srecu,
nista drugo, osim tebe,
ne trebam, ne zelim, necu.

***

Tri, sest, pet je proslo dana,
bez tebe bolje sam,
uzalud me zoves,
ja te dobro znam.
Tri, sest, pet je proslo dana,
bez tebe bolje sam,
brige iza sebe,
zauvijek ostavljam.

***

Ja oprostit cu sve,
i mrtvim i zivim,
al tebi ne,
za sve te krivim,
kazi ona il ja,
budi musko na tren,
ili ostani moj, ili postani njen.

***

Milosrđe Tvoje slavim,
Tebe hvalim ja,
to je ljubav sto me mijenja,
od milosti njene zivim ja.

***

Zivot stati nece,
ako izgubim te ja,
neka rijeka prijatelja tece,
bit ce bolje od ponedjeljka.

***


Vjeruj mi, nisam namjerno,
svaku rijec, da mogu, ja bi povuko,
ponosni dotakli smo dno,
mogu da te ne volim,
ne i da zaboravim,
neoprostivo si mi duzna zbog tog.

***

Ni ove dvije duse
sto nam je Bog povjerio, povjerio,
`mjesto da se ljube
ja sam i to iznevjerio,
izdao sam te,
izdala si me,
bolje nismo ni zasluzili,
ni ove dvije duse
to nam je Bog povjerio.

***

You`ll never now
how much I love you,
you`ll never now
how much I need you.

***

Ljubav je nesto sto se dogodi,
samo je pusti da te pogodi,
na tren i zauvijek.

***

Vezala me tuga
svojim koncima,
trazila sam ljubav
na krivim mjestima.
Sto samoca cini
ja najbolje znam,
covjek nije roden
da bi bio sam.

Zarobi me svojim usnama,
i nedaj mi da potonem do dna.

I reci da ce ovog puta biti sve sto zelim ja,
kazi da si mene cekala,
i reci kako ovog puta nema roka trajanja,
prava ljubav nije potrosna, nije potrosna.

Lomio sam grane
od zivota svog,
ko da necu umrjet,
da sam iznad tog.
I bilo me je svuda,
a sad sam kraj tebe,
ja jos vjerujem u cuda,
i u nas oboje.

***

Umirem, sto puta dnevno,
a tebi je sasvim svejedno,
znam da sam kriv,
znaju to svi,
znam da je kasno,
al trebas mi ti.

Umirem, i opet se budim,
i tako sve dok ne poludim,
znam da sam kriv,
znaju to svi,
znam da je kasno,
al trebas mi ti.

***

Neka te odvede
miljama od mene,
neka te zavede i prevari,
pa da vidis kako je
zaspati na medu,
budit se na ledu,
do preko noci svijet se srusio,
svijet se srusio.

***

Al probude me koraci,
i razdvoje nas ljudi zli,
o zabranjena moja ljubavi.
Al volim te u inat ljudima,
jer trebam te ko zrak u grudima,
i nedam te, zauvijek bit cu tu,
za tebe, znaj, u dobru i u zlu.

***

Kad se probudis tamo
gdje u ljubav vjeruju
sacuvaj mjesto za nas
na svom oblaku.

***

Igra je pri kraju,
jos samo potez ili dva,
par nevaznih figura,
kralj i kraljica.
Ispred mene ponor,
nazad vise nemogu,
i nebo je bez zvijezda
cijelu godinu.

***

Idem, jer vratit cu se sebi,
idem, sa tobom dalje nebi,
da me slomis, to si htjela, znam.
Idem, na lice pustam kisu,
idem, svi tragovi se brisu,
među slabe ne, ne pripadam.

***

Zlatne godine i duge sjene,
pomoli se za nase vrijeme,
jednu svijecu ljubavi
zapali za mene.

***

Nista ili sve,
samnom tako je,
sad ili nikada,
nista ili sve
trazim od tebe,
daj sto mi pripada.

***

Da Bog da stane cijeli svijet,
stane bar na tren,
da se opet tebi vratim,
da me zagrlis kao dijete,
pa nek glavom platim.
Ljubi me na blef,
vjeruj mi na rijec,
moj je zivot lazni sjaj,
previse za kraj,
a premalo za oprostaj.

***


Al ne gledaj mi u dlanove,
jer oni će me, znam, odati,
za jedan poljubac tvoj
sve moje tajne odmah prodati,
ma ne gledaj mi u cipele,
jer reći će ti o meni sve,
da sam baš takvu kao ti
tražio sve ove godine.

***

Cuješ li, noću, kad se
svjetla ugase, ovu bol,
srce kao da ne diše,
spavaj moja ljubavi,
samo ne zaboravi,
ja ću da te volim zauvijek.

***

Da usne tvoje poljubim
i nježno da te zagrlim,
da ti priznam ljubavi
da si moje sve,
i gdje da nađem srcu lijek
kad voljet ću te zauvijek,
kad nijedno sjećanje
nemam bez tebe.

***

Kad varas ti to prolazi,
a kad ljubim ja to ne valja,
sta sam ti u zivotu reci mi.

***

Da li je i tebi noćas hladno, voljena,
košto je hladna moja postelja,
a mene ubija bol u grudima, gorim,
uvijek kad zatvorim oči, dušo, znam
da ćeš mi ti odnijeti san.

Voljena, gori moje srce puno nemira, tebe doziva,
oprosti, onaj koji voli može i da pogriješi,
ja bi noćas svemir dao kad bi mogao, samo da još jednom
zaspim ti na grudima, opijen tvojim usnama.

Sjećanja, vjetar mi nosi samo sjećanja,
a ja se nadam, dušo, da će mi i tebe donijeti
ponovo u moj zagrljaj,
otkad si otišla ne spavam noćima.

***
Jesi li sama nocas kao ja,
gledas li zvijezde kao nekada,
svi moji gresi ljubav su ubili,
jedino Bog moze da me iskupi.

Pomozi mi jos jednom,
da se uvjerim,
da mogu opet ljubiti,
jer nista nije vrijedno,
bez tvoje ljubavi,
pomozi mi, i sve mi oprosti.

Zelim da te vidim,
da te ljubim isto kao nekada,
tvoja uvijek cu biti,
zasto sutis,
zasto mi se ne javljas.

***

Rane na usnama brojim u mukama
jer nisu od mene, a s njim nek ti krene,
prezivjet cu, suze u ocima, varas me nocima,
al' uzalud krijes i lazno se smijes, izdrzat cu.

***

Sreco, ne krivi me, javi se i ozivi me,
ne mogu cekati, zbog nas lud sam od ljubavi,
daj da ti cujem glas, molim te, spasi nas,
sreco, ne krivi me, jer ti si mi sve.

***

Srca nam puna,
i jutro nas budi
na istome uzglavlju,
i kao praznik,
tako nam počinje dan.

Poljubac, zagrljaj,
dijelimo sreću
sa osmijehom i ljubavlju.
Suviše lijepo,
naglo je prekinut san.

***

It's the hardest thing
I ever have to do,
to walk away from you
when I wanna' hold you,
it's the hardest thing
in every single day
to let you turn away,
I want you to know that,
this is the hardest thing.

***














...misli...

*******

Iako je Bog nevidljiv, On je uvijek prisutan. Nikad vas nece ostaviti. On je Pomocnik i Skrbnik koji ceka otvorenih ruku, uvijek voljan da pruzi pomoc.

*******

Sve sto cinite-cinite svim srcem i svom dusom.

*******

Usudite se biti drukciji. Usudite se boriti za istinu.

*******

Ako ste iskusili tamu, vise cete cijeniti svjetlost.

*******

Svaka greska je mogucnost da se nauci nesto novo.

*******

Nikad nije uzaludno voljeti. Ljubav se uvijek stostruko vraca.

*******

Iako vam je zivot podjelio lose karte, s hrabroscu i vjerom ipak mozete odigrati dobru partiju.

*******

Vi ste kao snjezna pahuljica, jedinstveni i posebno lijepi na svoj nacin.

*******

Bolje je pokusati i pretrpjeti neuspjeh nego uopce ne pokusati.

*******

Nikada necete znati sto mozete uciniti ako to i ne pokusate.

*******

Svako iskustvo koje prozivite stvoreno je da bi vas ojacalo.

*******

Ne upiri se u samoga sebe, nego se u Boga uzdaj! Ucini sto mozes, i Bog ce pripomoci tvojoj dobroj volji.

*******

Bog je vjeran i nece dopustiti da budete kusani preko vasih snaga, nego ce vam dati sretan ishod.

*******

Bol je kao gorki badem bacen uz rub ceste. Naiđete li cestom za deset godina vidjet cete stablo u cvatu.

*******

Ako vam se nesto lose dogodi, mislite na ono sto se nije dogodilo - a moglo se. Zivot je mogao biti i gori.

*******

Pruzite Bogu priliku i On ce stvoriti nesto divno od vaseg zivota.

*******

Ljubav je bit svega lijepoga, pokretacka sila svega dobroga.

*******

Nasmijesite se. Mozda ce to biti tracak sunca kojeg netko treba u olujnom danu.

*******

Zivot nagraduje one koji ustraju.

*******

Zivot je putovanje. Nebo je krajnji cilj.

*******

Ako ne mozete preci planinu, zaobidite je. Ako je ne mozete zaobici, sjednite i upitajte se morate li zaista ici na drugu stranu. Ako je odgovor potvrdan, pocnite kopati tunel.

*******

Nikad nemojte pobrkati obican zavoj na cesti s krajem puta.

*******

Kao sto Bog velikodusno oprasta nama, tako bismo i mi trebali drugima.

*******

Covjek gleda na vanjstinu, a Bog u dusu.

*******

Ruze su pune trnja, no ipak su lijepe. Najvece zivotne radosti i zadovoljstva cesto su popraceni malim bolima.

*******

Oslobodite svoje srce okova proslosti kako biste mogli slobodno zivjeti i voljeti.

*******

Bolje je usporiti i doseci cilj, nego nikada ne stici.

*******

Bog vam zeli olaksati zivot. Uzet ce vase nevolje i zamjeniti ih radoscu - ako Mu to samo dopustite.

*******

Svijet je pun problema. Nebo je puno rjesenja.

*******

Kada osjecate da ste na ivici poraza, izdrzite jos malo.

*******

Cak ako i dvojite da cete doci do cilja, uputite se prema njemu. Napravit cete veci napredak negoli da niste nikada ni pokusali.

*******

Bog vam daje mir kad se uzdate u Njega.

*******

Tajna srece je da budete zadovoljni onim sto imate.

*******

Zelite li biti lijepi? Nosite osmijeh!

*******

Bog vas voli i osobno poznaje. On vas nikada nece iznevjeriti niti napustiti.

*******

Dobre stvari dolaze onima koji cekaju, a bolje onima koji pokusavaju.

*******

Nije toliko vazno padnete li ili ne, koliko je vazno da ustanete i pokusate jos jednom.

*******

Zelite li najboljeg psihijatra u gradu? Razgovarajte s Bogom. On vas najbolje poznaje.

*******

Ljubav nije sporedna vec glavna tocka u areni zivota.

*******

Predajte Bogu svoj zivot, svoje planove, svoje nade i snove, svoje strahove i tjeskobe, kroz svakodnevnu molitvu, i zauzvrat cete naci svoj zivotni mir.

*******

Svatko ima potencijal. Vi ga samo trebate otkriti.

*******

Optimizam nije ignoriranje problema nego vjerovanje da uvijek postoji rjesenje.

*******

Podmazite stroj svog zivota molitvom i bolje ce raditi.

*******

Nitko nije toliko beznacajan da ga Bog ne bi volio i brinuo se za nj.

*******

Gdje god je ljubav tamo je i djelic bozanstvenoga. Odvojite vrijeme za ljubav u vasem zivotu.

*******

Uspjeh je divan osjecaj, no nikada nemojte podcjeniti korisnost neuspjeha. Neuspjeh uci ljude mnogo vise nego sto uspjeh ikada moze.

*******

Kada zivot krene nizbrdo, postajete li bolji ili ogorceniji?

*******

Blagoslovi putuju ka srcima punim hvale, a zaobilaze one koji prigovaraju da nikada nemaju dosta.

*******

Smrt nije kraj zivota, vec samo pocetak.

*******

Zahvalnost je skupocjeni dar kojeg bismo trebali svuda poklanjati.

*******

Ne propustite ovaj dan a da ne ucinite korak prema ostvarenju svojih snova.

*******

Ljubav ne vidi greske drugih ljudi nego otkriva ljepotu koja prebiva u njihovim srcima.

*******

Zivot nije vrijedan zivjeti ako nije proveden u davanju.

*******

Strah je kavez u kojem ste zatvoreni. Vjera je kljuc ka slobodi.

*******

Vi ste jedinstveno i posebno Bozje stvorenje i vrjedniji ste od bilo kojeg zemaljskog blaga.

*******

Ako ljubav u narucju drzite, bez obzira kako prolazile godine i letjeli rođendani, nikada necete ostarjeti.

*******

U vasem srcu postoji posebno mjesto koje samo Bog moze ispuniti.

*******

Usporite! Odvojite vrijeme da uzivate u prirodi, porazgovarate s prijateljem ili procitate poglavlje iz dobre knjige. Zivot je vise od neprestane trke.

*******

Ljubav je Bog i Bog je ljubav.

*******

Kada vas netko povrijedi "osvetite" mu se oprostom i ucinit cete nezaboravno djelo.

*******

Ambicija je sluga ili gospodar. Vazno je znati sto je ona u vasem zivotu.

*******

Hocete li uspjeti ili ne, nije toliko vazno koliko je vazno da ucinite sve sto mozete.

*******

Ako vas problemi muce, a njihovi okovi nemilosrdno stezu, obratite se Bogu za pomoc. U narucje Svoje On ce uzeti vase teskoce, olaksati breme koje nosite i ojacati vas duh.

*******

Ispruzite svoje ruke i zagrlite svoje voljene; iskazivanje ljubavi na dobro je svima.

*******

Postoji Netko tko zna vase srce i svaku sitnicu o vama - a ipak vas voli.

*******

Istina je najbolje nacelo zivota. Postenje se uvijek isplati.

*******

Mozda ne mozete izabrati svoj zivotni put, no na vama je da odlucite kako cete ga proputovati.

*******

Covjekov izraz lica govori vise o njemu nego njegova odjeca.

*******

Trazite li odgovore? Uporno pokusavate sve sto je u vasoj moci? Ako trazite unutar sebe, mozda cete zavrstit u zabludi. Ako ruku pruzate ka drugome, mozda cete naci dusevni mir. Uprete li svoje oci prema Nebu - smjer ce vam biti jasan.

*******

Kada surfate i veliki val vam dolazi u susret - mozete ga ili "uhvatiti" ili biti preplavljeni njime. Uzdignite se iznad svojih problema i preko njih dodite do pobjede - ne dopustite im da vas preplave.

*******

Zaustavite se i odvojite pet minuta, te se opustite u svojoj stolici. Zatvorite oci i mislite o osobi koju volite. Posaljite joj svoju ljubav u obliku molitve i zamolite Boga da je blagoslovi.

*******

Zivot je skola. Oni koji nauce voljeti i pomagati drugima diplomiraju kao pocasni ucenici.

*******

Bog moze uciniti sve za vas, ako Mu to samo dopustite.

*******

U svakoj situaciji postoji trunka dobra - samo je morate potraziti.

*******

Ako zelite kljuc za srce neke osobe, jednostavno je prihvatite i volite onakvu kakva jest.

*******

Dopustiti pritisku da upravlja vasim zivotom i lisi vas svih uzitaka je kao da dopustate neprijatelju da diktira vas raspored i zabrani vam da uzivate u svojoj obitelji i prijateljima.

*******

Dok god mozete ici naprijed - niste porazeni.

*******

Najbolji nacin da se pozabavite danasnjim danom jest malo - po - malo.

*******

Ljubav je reci : "Oprosti!"

*******

Pritisak i stres su kao korov. Zamjenite ih Bozjom ljubavlju i mirom.

*******

Poznavati Bozju ljubav i oprost je najveca sreca koja postoji.

*******

Zivot je kao sladoled. Uzivajte u njemu prije nego sto se rastopi.

*******

Budite zahvalni za sve sto imate, a ne zalosni zbog onog sto nemate.

*******

Ljubav je pobjeda snova nad stvarnoscu.

*******

Mislite li da bi milijuni ljudi vjerovalo u molitvu da onda nije djelotvorna? Otkrijte moc molitve. To nije tajna - nista ne stoji. Odvazite se i pokusajte!

*******

Dusa koja voli je voljena.

*******

Kolebanje ce nestati cim ucinite prvi korak prema odredistu, a sa svakim daljnjim korakom lakse ce vam biti i ako ustrajete stici cete na cilj u trenu.

*******

Bog poznaje srce svake osobe i njene najdublje osjecaje, strahove i zelje. U Njegovoj je moci dati svakome upravo ono sto je potrebno.

*******

Prekrseno obecanje je kao samar. Odrzano obecanje je dragocjenije od bocice najskupljeg parfema.

*******

Ljubav je kljuc koji moze otvoriti i najtvrde srce.

*******

Ako su vam se planovi izjalovili, upitajte se: postoji li negdje nesto bolje sto ceka na mene?

*******

Okrenite svoj lice prema svjetlu i tama vas nikad nece moci oviti.

*******

Nedace vas nece obeshrabriti ako ih prihvatite kao vrata koja vode ka novim pocecima.

*******

Opustite se i uzivajte u zivotu. Ovaj dan se nikada nece ponoviti.

*******

Ako uprete svoj pogled prema Nebu zaboravit cete na stres.

*******

Ako samo pokazete ljubav onima koje susretnete na svom putu i ne ostvarite nista vise, ucinili ste mnogo.

*******

Smijeh je lijek za dusu.

*******

Promjenite ono sto trebate mijenjati, ostavite ono sto ne trebate mijenjati i - nadasve - zamolite Boga da vam pokaze razliku izmedu to dvoje!

*******

Ako ne mozete vidjeti zvijezde kako trepere na nocnom nebu to ne znaci da su nestale. Samo su prekrivene tmurnim oblacima i cim se taj plast rasprsi ponovno ce zasjati u punoj ljepoti.

*******

Mir, pravednost, jednakost, radost, dobrota, milost i ljubav prekrit ce cijeli svijet! Pitate se kada?! Jednog od buducih dana, kada ce covjek napokon biti slobodan.

*******

Ljudi koji zaborave na sebe su oni kojih se drugi sjecaju.

*******

Sreca je zarazna. Zapocni epidemiju jos danas.

*******

Najveci zivotni uzici su oni koje dijelimo s drugima.

*******

Vjerujmo ne samo kada je oko nas mir vec i kada nas okruzuju olujni valovi; tada nam je vjera najpotrebnija.

*******

Svaka je osoba vazna. Nije bitno svirate li violinu, flautu, celo ili bubnjeve - uvijek ste clan orkestra.

*******

Bozja nazocnost je s vama kud god krenuli i sto god cinili. On je uvijek spreman da pomogne i utjesi.

*******

Napeti ste, zabrinuti i niste sigurni kojim putem biste trebali ici? Dopustite Bogu da vas vodi. On zna put.

*******

Inspiracija i marljiv rad su kljuc uspjeha.

*******





utorak, 24.11.2009.

...život piše čudne priče...

.........i da se ja ponovo vratim na pisanje postica......... bila sam ponovo bubana pa nije bilo toliko vaznih dogadaja da ih napisem............ na faksu je sve ok............ vani sam bila jedan vikend i ponovo je bilo uleta............ sve u svemu zabavno............. i tako sad jedva iscekujem slijedeci vikend, da dodjem doma, izadjem van, i da bude sve super........... iscekujem i praznike naravno, i to moje najljepse............. i jedva cekam da vidim neke drage ljude koje vec neko vrijeme nisam............. nisam ja na njih zaboravila, al eto tako sad stvari stoje, nemogu tako cesto vidjet sve koje volim.............. puno toga mi fali, svi ti ljudi, svi ti dogadjaji, sve te stvari, bas sve.............. i nekako jedva cekam da sve ovo zavrsi, jos ovih par godina, i da krene nekim drugim putem, nekim, nadam se, boljim i ljepsim........... al i onda vise nece bit puno toga............. i da se vratim na ono o cemu u posljednje vrijeme cesto razmisljam, o cemu cesto razbijam glavu, o ljubavi........... moj buraz je ponovo imao neki problemcic, al je to za sad rjeseno, do neznam kad, po vec tko zna koji put, a bilo bi bolje da je rjeseno na neki drugi nacin, a ne kako je sad.......... al dobro glavno da je on sretan............. sto se mojih frendica tice, to neznam, jer nekako nismo dugo o tom pricale, nazalost............. jedva cekam da ih vidim sve i da se napricamo o svemu i svacemu............. a sto se mene tice............ nekako kao da sam odlucila al se jos uvijek vracam............. vracam onom starom, iako sam svjesna da moram dalje............. ocekujem njegov odgovor na sve, njegovu pojavu, nesto, cega nema............... da krenem dalje, neznam dal je to zaista ispravno............. al svejedno zelim da sve ide polako i oprezno............. za sad se samo zabavljam, al zapravo sam ozbiljna............. i ne zelim jos jedno razocaranje, zelim da napokon nesto uspije................ i kao sto sam uvijek govorila, mislila, vjerovala i nadala se, da svako malo nesto lijepo se dogodi, nesto posebno udje u tvoj zivot, to je zaista tako........... al ovaj put ne zelim da bude prolazno, iako znam da sam i prosli put tako razmisljala, al mozda cu ovaj put bit malo pametnija i opreznija............. svako zlo za neko dobro.............. sve sto se dogadja ima neki razlog, neki smisao............ tko zna sto me jos lijepoga u zivotu ceka............. znam samo da zivot pise cudne price............ a ja jedva cekam slijedecu..............

- 16:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.