četvrtak, 31.03.2011.

Razgovor s Tobom.

Da..super ! Uzmi mi i to, ionako si mi sve redom počeo uzimati. ..I ako te čini sretnom da ja to više ne mogu podnijeti, uredu..pobjedio si. ...

Zašto zašto zašto. Samo kad bih znala što sam tako loše napravila pa da si sve svalio na mene,na moje najmilije... Toliko ljudi, ružnih i zločestih ...ali njih ni ti ne želiš. I shvaćam te. I znam da oko sebe želiš najbolje, ali ej..nisi nas naučio živjet sa time.Barem mene nisi ..
Toliko stvari koje neki ljudi trebaju vidjeti,probati,doživjeti..a nikad neče.

Ovo je moje razočarenje u vjeru.. Nakon toliko događaja,ljudi... i moje čvrste vjere. Sada možda počinjem i da sumnjam. Jednostavno ... u kurac sve !!!!!


Tko bi rekao da ču na ovom blogu ispratiti toliko ljudi, oplakati ih, tugovati i dan danas. možda donosi nesreću ?????

Pomozi ...

- 19:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Čovjek ima 1000 želja, dok bolestan ima samo jednu: da ozdravi. A ta se želja ne ostvaruje tako često. Zašto neki ljudi imaju privilegije, i to često oni koji imaju nekakvu moć, dok drugi, bespomoćni moraju prihvatiti činjenice ..


words.

08.11.2010. (rip)
Vrijeme
Zaustavi vrijeme, da ti kažem nešto.
Nešto što nikada prije nisam.
Zaustavi vrijeme da ti pokažem svijet.

Jer iz mojih snova, ti otišla si zauvjek,
bez pozdrava nekog, bez ijedne rijeci.
A željela nebi vidjeti tu bol, na ljudima drugim.

Zaustavi vrijeme, vrati me u prošlost.
Kad smo sretni bili, kad smo se smijali.
Zaustavi ..

Svaka tvoja rijec kao utjeha,
a sada si otišla,
Bez pozdrava ..

Zaustavi vrijeme, vrati me u prošlost,
kad smo sretni bili,kad smo se smijali
zaustavi jer jednog dana

Kad se sve u prah pretvori..
I oci kad mi tama zatvori, vrijeme kad se zaustavi,
Zaustavi..


klik.klik

Facebook
Deviantart
Flickr
Yahoo
Google


Opet.

Od mene je otišao.
Na podu me tužnu ostavio.
Opet.

Onda je došao.
Osmijeh na tren vratio.
Koliko ga volim.
Da,to je shvatio.

Jedna ga je suza u mraku izdala.
Da još uvijek moj je, to mi je šapnula.

Ali više nema dodira.
Ostaju samo riječi.

A koliko one mogu o svemu reći.
Da još te volim.
Da još me voliš.
A skupa nismo.

**

18.lipnja 2011.

04.10.2008. - 15.06.2011. --- :


layout


Designer: BallonDesign
Resources |+|