petak, 04.08.2006.

ovo vam je najslađi pas u rijeci...i okolici...

Image and video hosting by TinyPic Betta
Image and video hosting by TinyPicspavalica

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © život nakon škole - Design touch by: Tri mudraca





Komentari On/Off

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
name:dolores
nickname:me myself and I
date of birth:25.09.92
volim slušat:eminema cerek i x-tinu i naravno tošeta, b.e.p., ushera, sean paula, robbie w. je o.k....

moji fendovi-ice....a su...samo najbolje...:
Duda burninmad Ariana thumbup Anja greedy Amela zujo Didi lud
Matea nut Radmila smokin
Valentina cerek Valnea rolleyes ARIJANA wink
Kurba cool Labik eek Butko namcor
mislim da su smajlići rekli svoje naughty...Ima ih još ali se please nemojte ufrenditi ako sam nekog važnog izostavila blabla...
ovo posjetite samo ako imate dobre živce i puuno vremena...
samo za dobre živce...
Linkovi
[a- autići [no coment]
b- BMW [najljepši auto na svijetu]
c- cd-i [ovisna sam o njima imam ih barem 300..]
d- dečki [o njima sam isto ovisna [barem malo]]
e- Eminem [najzgodniji i najljepši na svijetu]
f- frendice [bez njih bi mi život bio nemoguć]
g- gel [bez njega bi izgledala kao...]
h- Helena moje krsno ime...
i- ipod [mala stvarčica koju želim već duuugo]
j- jelo [mislim najdraža stvar svima na svijetu]
k- kašnjenje [moja najveća mana]
l- lova [ispravak: najdraža stvar svima na svijetu je ova...]
lj- ljubičice [moj najdraži cvijet]
m- mobitel [stvar bez koje bi život bio nemoguć...], MARIN-dečko kojeg nikada neću preboliti...
n- nestea [njami...]
nj- nj jork [grad koji bi htjela posjetiti jer me zanima....amerika]
o- moje prezime počinje sa o...
p- pašta i pellati [njami...]
r- Roni [moj hrčak]
s- starkice...
š- šilterica [kapa koja meni nikako ne stoji nažalost...]
t- torbe i torbice [ovisnost...]
u- uragani [fasciniraju me...]
v- voda [pijem ju obavezno 2l na dan]
z- zmije [užasno bi htjela jednu, ali tatu zastrašuju pa mi neželi kupiti jednu..]
z- još jedan z zamet najdraže mijesto na svijetu....

evo ovo su vam stranice koje redovito posjećujem:
robbie wiliams
rino... ima ih još ali ja sad moram ić u školu...