subota, 07.10.2006.

Na bolovanju...

Eto me ljudi moji, ja sam napokon išla na bolovanje, i sada sam kao nova, lijep je osjecaj "biti slobodna" barem od jednog posla, hehzujo
Naravno još uvijek vodim mažoretkinje, i to cu raditi dok god si vidim noge od trbuha smijeh
Kucam u drvo, osjecam se dobro, jest da se malo više umaram, ostajem bez daha, ali kao što rekoh kucam u drvo, još uvijek ne povracam!! Dode mi slabo koji put ali smirim se legnem, dišem ubrzano, zatvorim oci i nakon par minuta mi prođe, eto baš sam danas frendicu trudnjacu srela i kaže da nemože više od riganja, stalno povraca dan i noc, da joj je stalno slabo i da je jako puno smršavila...eto vidite sve mi smo razlkicite heheh!
Ja se hvala Bogu osjecam dobro, hodam, radim, mrvicu plešem (moram zbog mažo-da im pokažem korak) and that s all....

Priprema za vjencanje je tu.....
Imamo salu, bend, vjencanicu, pozivnice nam moraju stici-ali prejebene su, kada mi stignu slikat cu ih pa cu staviti slikicu... restoran-salu...još se moramo dogovoriti oko cvijeca, konfeta itd...

Ženski dio "publike" ce me sigurno pitati kakva mi je vjencanica...naughty
Bijela je...buahahahha šalim se ajd ajd...
Od moje stare frendica-druga frendicina kcerka se bila vjencala u njoj i htjela ju je dati u najam, ova se sjetila, i taman sam ju danas probala lijepa je, ali ono...stajala je 7god u ormaru, izgužvana je i malo je boju izgubila. Naravno da ce izgledati drugacije poslije kemiskog hehehe...ma zadovoljna sam jer cu je najvjerojatnije dobiti đabe, a lijepa je -ogromna, jer cu vec biti u 4mjesecu trudnoce pa ono necu baš biti ravna hehehehh...
Ah naravno i nije zadnja, ali mi je vec doma, heheh

SVADBA JE 02.12.06
Burme smo si vec kupili i predivne su, odmah smo se Dragi i ja složili oko toga!
Samo što je mom Dragom burma malo velika, ali popraviti ce se to!

Šta još da vam pišem...hm...smokin

Neznam pitate me nešto buahahah, ajd citamo se a ja sada idem vas eheheh, pusaaaaamah

- 20:23 - Tvoje riječi ( 10 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.