Život je put u nepoznato !

srijeda, 07.01.2009.

Poseban dan...

A došlo je vrime da kažen svima vama koji me ne znate, jednu veeeliku radost - MAMA MI JE TRUDNA vec 4 miseca i 5 dana(pažljivo brojin:).
Svi smo prisritni radi toga. A bia je i red više...svih 5 godina koliko san i išla u Sinj na noge bilo je ponajviše radi bebe..kažen ponajviše...jer ipak je tu bila još koja željica, onako po sa strane;)...al stvarno je bilo i vrime više...ma i Bogu san dosadila...ha ha ha:)...

Tek sad mogu nastavit sa pričon...sinoć( oko ponoć manje kvarat)...mi gledali neki film..svi zajedno. I stavila ja ruku na materin stomak...neće li mi se seka/braco javit...kad ono nije prošlo niti 5 sekundi ono lupi..pa tako 3 puta za redon...ha ha ha:)...tako slatko:)...(ja se iskreno nadan da je seka...al ipak najvažnije da je živo i zdravo...pa sad bija braco, bila seka...meni dobro)...poslje toga, ja i brat u Wc-u...peremo zube i naravno crkajemo od smija...a mater i ćaća taman legli...tako da smo bili prisiljeni skulirat se. Kad na jednom...zatvori brat vrata da ne bi ko šta čuja...ja stala pa se čudin...Zagril me:

- Mia, seko...(a ja se stala smijat...šta je sad)...OĆEŠ TI MENE ZABORAVIT KAD SE RODI OVO TREĆE DITE?!? DAJ...NEMOJ ME TI PRISTAT VOLIT...VIRUJ MI...JA TEBE NIKAD NEĆU!!!
- ajmeee ostala san bez teksta...stala san se smijat a oči mi se zacaklile...i ajd nekako san se uspila suzdržat od suza(al ovaj put od suza radosnica)...i kako nan se poslje nije dalo ić leć...bezveze mi se malo zezali. On se odjedanput okrene i vidi mene u suzama...
- Seko, seko, (a ja se ne reagiran)...MIAAA...šta ti je...
- (...a ja ono u suzama...) vidiš šta si mi napravija
- Pa šta sad plačeš?!?
- Ovo plačen od sriće, sritna san šta te iman
- A on se nasmija...bilo mu je drago..i nadoda...a ja san reka samo ono šta san mislija...i nije bilo sa interneta..tek toliko da znaš(i napravi neku smišnu facu)
- A ja se stala onda smijat(...i plakat...)
- On doda...ej ej...pazi da ne dehidriraš...
Aaa...bija je ovo pravi smij kroz plač...

Eee da...jos jedan mali detaljčić
On taman oša do Wc-a..a ja mu brže bolje napisala poruku...Volin te puno puno puuunooo...naviše na cilome svitu...VTPPPNNCS...aj aj...pa se vidimo:)...
- Vraća se on i vidi "jedna nova SMS poruka"...čita oni smije se i kaže...Fala..
- Ja stala...MOOOLIIIN?!?!
- Ajmeeeeeee...a i ja tebe isto...al ti to ionako već znaš...
................
Ova me je cila priča taaako iznenadila...
...ko bi reka da još uvik ima takvih 16-ogodišnjaka(...doduše sad će brzo 17)...ovaki se rijetko rađaju...NA MOJU ŽALOST...tila bi da se još kome ovako posreći...ka meni....

- 13:28 - Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2011 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (8)
Veljača 2009 (8)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (6)
Listopad 2008 (8)
Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Dobrodošli u moj svit
    ...POZITIVE...
    ...i OPTIMIZMA=)))...


    Od 03.01.2009.godine
    Counter
    Counter


    O meni:

    Mia
    Rogošić
    Zdravstvena škola - Split
    Treniram: košarku, i sviram gitaru
    U slobodno vrijeme: pišem pjesme(poeziju), čuvam braceka=),
    uživam u čarima prirode, sviram
    ...uživam, uživam i samo uživam ...


    Posjeti i ove blogove:

    Mariela

    O@za mir@...moj 2. blog




Slikice

  • Naša lipa Dugopoljska crkvasretan
    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us