< listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

lood,zabavan,ma najbolji

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

O nama

smijeh...Nick-INA
...Godine-Ma nije bitno,uglavnom nemam puno,ma salim se-18
...Ljubav-Pa eto onako,nekad ide,nekad ne,ali jbg
...Frendovi-Moja Sencica,Plawusha i moja ljubav Ribica,i tek novonastala Plawusha-Adnana
...Music-Ma slusa se skoro sve sto stigne do usiju
...Pice-Pa popije se nekad ponesto,jos ako neko casti,jbg pa moram pokazati svoju kulturu i druzeljubivostparty
...Moto-"Dozvoljeno je sanjati,ali u granicama,a mozes i otvoreni ociju."
...Planovi za future-Ma nis posebno,kafe,drustvo i mozda nekad faks







Ime:Azra
Nick:Ribica...xd
Godine:dovoljno da radim sranja....
Ekipa:Miha,Pepich,Ive,Manuela,Luce,Kučka s kojom imam blog,Plawusha.....
Ljubav:Hm....Šećer(inače konobar),Ribica(inače kreten,al dobro miriši....)....a kaj ja znam....
Music:Isto ko Inchi
Pice:Ono kaj plate frajeri to se i iskoristi...ali inace ne pijem...hahha
Moto:Volim kad mi pričaju iza leđa jer tada znam da sam korak ispred njih!!!!smijeh

Planovi za budućnost:Živjeti i samo živjeti.



Ti usnuli svijet u meni budis.Ti me kao nijedan drugi ljubis,
Tvoje usne uzdah mi kradu.Ti milujes pogledom,smirujes dodirom.
Dajem ti sebe - mjesto je moje uz tebe
Ti si ljubav mog zivota i jedan prekrasan dan.Ti si moj zivot i moj san.
Ti si moja pjesmica koju slatko pisem.Ti si jedini razlog zbog kojeg disem...



****Idealan covjek***
To je onaj koji ti kaze "ljepotice" umjesto "sexy",
koji te zove kada si zavrsila razgovor sa njim,
Onaj koji ostaje budan samo da bi vidio kako ti spavas,
onaj koji te ljubi u celo,
koji zeli da ti pokaze svijet kada si nedotjerana,
koji te uzme za ruku pred svojim prijateljima.
Onaj koji te stalno podsjeca koliko si mu vazna i
koliko je sretan sto te ima,
onaj koji kada razgovara sa svojim prijateljima kaze :"TO JE ONA"...

subota, 11.10.2008.

Za mog malenog

Srce moje mawecko,moj med i moje sunce malo...moj Ado,jedina dobra osoba u mom zivotu...ma moj "smokvan" osoba koja je sa moje strane zasluzila ljubav,ljubav i samo ljubavsretan...i jos nes naravnosretan....Htjela bi mu se zahvaliti za svu paznju i ljubav koju mi je pruzio,na malo drugaciji nacin ali ipak je to uradio.On je divan osoba,puna ljubavi i paznje koja je dosla u moj zivot kad mi je to bilo najpotrebnije,i pokazala mi da nije sve tako tamno,pokazala mi da postoji ljepsa strana zivota,a na toj strani je sad on.Sad mi je on sve,moj cijeli zivot,i razlog zbog koga jedva cekam da ustanem ujutro i da cujem njegov glas,njegov prelijepi njezni glas...ma sva se topim kad ga cujem...Ado ljubavi moja,znas da te volim najvise na svijetu i da cu uraditi sve za tebe...Vojim te,ljubim i ....nije za publiku (ma znas ti to)



| komentari (6) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.