free hit counter

hit counter

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:CoKojAdiCa

Something about me..

Ich bin Petra. Io vado in scuola in Fiume(Sušačka gimnazija). I love listening music, playing piano and boys, of course. Evo nešto o meni na 4 jezika.

Blogovi koje posjećujem :-)

MOJA Best Frendica
Anchica
Pata
Sarita
Jovo
Sandrich
Ivke
Deich
i to bi bilo to..

četvrtak, 10.07.2008.

Hi, how are you!!!

Eh tako vem sa pozdravljaju englezi....ja sam tu sada u nekom computer centru(uh sto spreham engleski) i domogla sam se neta.now im a little bit dissapointed because you didnt visited my blog since i went to england...... ma no matter.......ugl.drustvo je zakon, nasla sam si dobre frendice pogotovo moja Adrijanica, ali ima i dobrih frendova. Sto se tice deckiju, vise-manje, nije se nista dogodilo.....svi su iz purgerije, pa sam SKORO pocela kajkat, al nedam se ja....... samo da znate da svi talijani, rumunji, kinezi.....svi vam oni od sada znaju za bakar!! WEEEWHOOO
Bila sam svugdje i svagdje, 3 puta u Lonodonu(Oxford Street, Picadilli Circle, Tower of london, Big Ben, London Bridge, London Eye, British museum), Bila sam 2 puta Windsoru(tamo uglavnom ducani), u Stonehedge-u, a u subotu idem jos u Oxford.hehehe
I OBAVEZNO KOMAJTE!!!
Inace odite u futuc i sudge pula to Vuco!!!!!
Kiss.....



| GiVe mE... (5) | ...oNe SmiLe | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.