< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

Pisat ću o swemu što mi se bude dalo.....
i što mi padne na pamet....
ukratko...
sve i swašta

O meni

Ime : Tamara
tamy
tamx

....
Godine : 12
Rođena : hmm...koliko znam DA
Sestre : 2
Grad : Karlovac
Škola : O.Š. Turanj
......

...
..

blogovi frendova

Anna
Ivana
Laura
Karla

Swašta.....

LOVE

Zivjeti bez ljubavi to je kao noc bez jutra, kao danas bez sutra, kada dusa ti je prazna, samoca je najgora kazna!!!

love

Teško je biti nitko i ništa
U srcu onoga tko je tebi sve
Ali život ide dalje
I ne pita
Boli li ili ne

glitter

Zelio bih da sam suza, da se u tvome oku rodim, na tvom obrazu da zivim, da dijelim sa tobom i dobro i zlo i na tvojim usnama da umrem.

Vengeful glitter

Rekao si mi da sam dijete,
te rijeci su znale da bole.
Ali nikad neces znati,
kako dijeca znaju da vole.

icons

Image and video hosting by TinyPic

 

[nedjelja][03.02.2008.]

joj,joj

Bok ljudeki nije me bilo jako,jako,dugo.Nemam inspiracije za pisat neki velik post.Nedjelja je jučer sam bila kod frendice....malo smo se šetali....pa sam onda trebala navečer ići na Barune......itd.(tulum)ali nisam išla zato što je kiša padala,..a da sam išla bila bih do 1 sat ujutro...ali šteta .....kmeeeeeeeeee.....nema niš novo,dopala sam se sa jednim dečkom moram za 20dana potrošit 400 poruka......dobila sam psa(Azru)kak je slatka....ona je sibirski malamut...i tako drugi post pišem kad mi budde bolje,i kad budem imala vremena....ovak mi se neda nišššššš......
Komajte mi......pusa!!kisS!!!



[ 43 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.