zivotjednebalerine

hay


ejjj... evo mene...opet... ovo je samo kratak post zbog nekih ljudi da se ne bi uvrijedilismijehsmijehsmijeh... prvo... mariji vodnici da se ne uvrijedi zbog onoga sto sam rekla da ni ona nije dobila 5 iz talijanskog... a drugo da ne biste krivo promislili... ono za zemljopis sto sam rekla da sam se snasla... mislila sam na to da sam naucila... da to ne bi neko krivo protumacio... i znam da sam nepismena ali jednostavno mi se ne da pisat knjizevno...

aj pozzzz:lalikisskisskiss i nikimahmahmah

pozzzzzzzzzz

08.05.2007. u 14:14 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

eee... ovo je blog za zafrkanciju i opise iz mog zivota...

Linkovi

www.nikoleta11.blog.hr
www.joejonas.blog.hr
www.lalainike.blog.hr
www.thewitches.blog.hr

KAKO IZLUDITI STARCE...
1.Slijedi ih svugdje po kući
2.Muči kao krava kad kazu tvoje ime
3.Pravi se da imas amneziju
4. Govori sve naopacke (unatrag)
5. ZAbijaj se u zidove
6. Govori da se nosenje odjece protivi tvojoj religiji
7. Udi u njihovi sobu u 4 ujutro i reci: '' ah dobro jutro. Kakav divan dan!''
8. Glasno hrči dok se smijes i onda se smij jos jace
9. Dok gledas film čitaj tekst naglas
10. iscupaj nekome vlas s glave i vristi: '' DNK!''
11.Nosi beđ na kojem pise '' Ja sam retardiran ''
12. Pricaj s olovkom
13. Imaj 20 izmisljenih prijatelja s kojima pricas svaki dan
14. Pokusaj se popeti na zid
15. U javnosti vici: '' Ne mama, necu te opljackati !''
16. Guraj si olovke u usi i u nos
17. Neko vrijeme iskljucuj i ukljucuj svijetlo i onda reci : '' aha, sad kuzim!''
18. Jedi svoju kosu
19. Drzi starce za ruku i jezivim glasom im sapci:''vidim mrtve ljude...''
20. Dok se tusiras ili kupas deri se: '' Upomoc, utapam se !''
21. Na sve sto rcu odogovaraj sa : ''Lazes !''
22. Pravi se da si telefon
23. Pokusavaj plivati na podu
24. Kucaj im na vrata cijelu noc

( ova metoda je dobra , ali ja to nisam ucinila jer su mi rekli da ih ionako svaki put izludim)

hehehehehe,,,