< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O meni!

Ja san valentina,al svi me zovu vale...
Živin u najlipšen gradu na svitu a to je
ZADAR.Iden u kašića u 8.A-najbolji razred na svitu!!!
Mrzin babe i umišljene ljude.Volin svog smrdljivog pasa bonu
i svoj 8.A(the best 4ever)...Slušan sve a pogotovo evanescence...
to bi bilo to...kiss by:Vale 8.a


Aicha


outlandish - aicha
Uploaded by kareem93

Dobra pisma!!!!!

Evanescence - Lithium
Uploaded by hakim93200

I ova isto!!!

Evanescence Call me when youre sober
Uploaded by Chris-Edge

Ovo mi je najdraža!!!!!

Ljudovi koje poznan:

Ivona-
aNa-odličan blog koji morate posjetit
Iva
RuRa
DoDo
Iva 8.b

Moja abeceda

A
Ana- moja najfrendica,ali zapravo iman ih dvi i obe su mi the best
Ananas-to je zdravo i dobro kada ste na dijeti,hehehehe
B
Babe-ta bića totalno mrzim i idu mi na jetru...
Banić-jedan lik iz razreda,meni je malo čudan u zadnje vrime,AL IMA DOBAR GUZ!!!!yesyes
Bitch-tako zovem svoju Anu
Bono-jedino normalno i pametno biće tj. moj pas
CCice nešto sto ja baš i nemam,hihihi
DDoDo-jedan lik iz raz. jednostavno legen...hm,hm niger(hihihi)
Dečki-Ajme sada se zaljubim u svakog drugog,neke obožavam a neke MRZIM
EEeeeee-tako ja pozdravljam profesore
FFrendovi-nešto najvažnije u životu
GGuuuuuuuuuuuuuuz-Ima muških s dobrim guuuuuuzom...
Gluposti-Bez toga ne mogu živiti
HHormoni-moji su divlji
Horori-uuuuuuuuuuu
IInternet-a šo reć,nema mi života bez toga
Izlasci-To triba svakom,baš i ne izlazim puno jez sam zadnjih par miseci u depri...
JJebiga brale-to stalno govorin
KKurac od ovce-to isto stalno govorin
LLito-naj godišnje doba...
LJLjubav-nešto presavršeno
MMamma-moja mama s kojon se stalno svađan
More-nemogu bez njega
Mia-zvana zmija legen...hm,hm ZMIJA
N
Naughty girl(s)-zna se ko je to ili ko su te...
NJ
.....................................
O
Oči-to prvo primjetim kod dečkiju
P
Parfemi-mmmmmmmm
Prijatelji-Šo bi ja bez njih.To su ljudi koje obožavam
Profesori-triba ih sve na lomaču...grrrrrrr
R
Riba-to je moja omiljena hrana
S
Stura-jedan lud čovik...
Sex-uuuuuuuuuuuuuuuuu
Š
ŠoŠa-LEGENDA
Škola-kuća strave
T
Traperice-to svi imaju
U
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu-to često govorin
V
Vale-pa to san ja čoviče
Z
Zaljubiti se-To je super
Ž
Žvake-uuuuu,na fizici su mi najslađe

subota, 10.02.2007.

Evo jedan post za naše "drage" kretenske profesore!!!!!!

Prvo i osnovno sto zelim poručit samom Kretenu i kretenici koji dođu na moj blog je:Boli me kurac za vas,ko vam jebe mater i stvarno me nije briga ako cete mi čitat blog.....jednostavnije rečeno sve u jednom KO VAS JEBE...heh nadam se da je gamad zadovoljna i ana nemoj minjat adresu zbog glupih kretena ntj. nemoj padat tako nisko..............kissach svima!!!!!!!!!!!!!!



| komentari (21) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.