nedjelja, 17.06.2007.

lelin rođendan!!!

jučer je bio jelenin rođendan i bilo je svega
išli smo u grad oko pola devet i došli oko
devet u valinor!!!išli smo odvojeno sa curama
u valinoru smo sjeli u separe i pili!!!i ja odem
tražit cure podnar mi kaže da su u horoskopu
ja odem njih nema kad ja njih vidim i idu prema
ari i ja za njima bio sam malo s njima i svi zajedno
natrag u valinor...rasplesali se mi i sve to kad dolazi
živić (dužan jozy 500kn) yoza ga izvuče van malo
ga izrokama i kežman nas razdvoji!!!mi se smirimo
i opet u valinor neko došo po icu kao traži ga halil
ico izađe al dobro je nije bilo ništ samo su popričali,
mi OPET u valinor opet plesali i tak i izađemo ja yoza
prky ico kežman malo van i neka 2 lika počnu prkyju
srat i ja njima pođem srat uskoči yoza nabije ga u
glavu ja i čupo!!!izbacivači ga uhvate za vrat i izbace ga
van i mi izađemo za njima jednog išutamo na cesti a
drugog na stazi!!!jbg tak je to kad se neko kači s livadom...
ali vratimo se mi lelinom rođendanu,ona i samante su se
ubile ko pičke pa su čupo i yoza bili živčani!!!eto to je to
i samo da vam kažem zadnji dan je za neka 3-4 dana
izdržite to!!!!

pozz:toli,glibi,yozi,čupi,geri,prkyju,podnaru,steli,bili,danyju
i mojoj LELI,vedrani,valentini,samanti.....

- 13:01 - komentari (123) - print - lelin rođendan!!! -

ponedjeljak, 11.06.2007.

nakon toliko vremena!!!!

evo bio bi red napisat novi post iako mi se nada al šta
ćeš!!!bilo je svega ovih zadnjih par dana evo npr. danas
nam je uletila murija u kući i popisala nas,stela i prky bili
u jednoj sobi ja,nando,yoza,glibo,čupo i zvone u drugoj
i mi čujemo iz druge sobe neko se dere murija kaže yoza
de šta nas zajebavate kad ono stvarno njih dvojica nam
uđu u sobu i pitaju nanda kakvo je ovo okupljanje???
nando kaže ma ja samo došo zapalit cigaru!!!oni nama
dobili smo prijave da u ovoj kući budu okupljanja svaku
večer i da se puši trava!!!mi se izgubili,i jedan kaže ajd
govorite imena i prezimena,kad su nas sve popisli glibučia
iskoči kroz prozor i pobjegne oni nisu ni skužili!!!i kažu oni
ajd sad izvadite sve stvari iz torba i mi to napravimo al
dobro je nismo imali ništ sumljivo!!!onda on meni i čupi
kaže ajd ispraznite đepove ja i čupo to npravimo kad mene
pedofil uhvati za šupak ustvari zadnji đep!!!jebo mamu
svoju!!al nema veze bitno je da smo preživili al mislim da
nam nemogu ništ jer nismo pravili nikakva sranja al opet
ak mi dođe poziv stari će popizdit!!!jučer nisam bio vani
moro sam učit jebenu povijest imam 4 jedinice i danas
sam piso test nesmijem dobit jedan,ak dobijem ajmo roby
u 6. mjesecu u školu!!!valjd neću!!i da još da vam kažem
trebam požurit s postom moram ić na bare!!!

et to je sve sad vas moram pozz..

pozz:toli,glibi,geri,čupi,prkyju,yozi,podnaru,steli,čaletu,
i curama:mojoj jeleni,mateji s.,vedrani,deani,josipi i tajani
i et to je to!!!uživajte!!!

- 13:13 - komentari (243) - print - nakon toliko vremena!!!! -

ponedjeljak, 04.06.2007.

novi post!!!

bio bi red da i ja napišem novi post!!!već mi neki prigovaraju
za post pa za to moram!!!prošli tjedan je bio jako zanimljiv,
moram školu izbacit iz toga zanimljivoga zato što ćemi razrednica
možd zvat danas staru u školu zbog puno izostanaka(bježanja)
al šta se može kad sam ja kreten neznam stat s tim bježanjem!!!
preksinoć smo se malo napili a bilo je i vrijeme kuća je puna rigotina
al nema veze!!!al zato sinoć nije pilo pijanstva,nego samo zajebancija!!!
bliži nam se zadnji dan ove osnovne škole,i rastanak od super prijatelja
sa kojim se poznajem već osam godina,al i tu se ništ nemože!!!ja nemogu
vjerovat kak je to brzo prošlo!!!al zato zadnji dan ćemo se napit,bar to
moramo proslavit...ja se nadam da se naše društvo neće raspast i nadam
se da ćemo isto ko i sad svake večeri bit u kući i PIT!!!!stvarno neznam šta
da više pišem pa zato slijede pozz

pozz:geri,čupi,glibi,toli,bili,čaletu,rubilu,zmaji,bernardu,yozi i na redu su cure
pozz:jeleni,mateji,vedrani,samanti,BILIĆKI i TAJANI!!!

- 11:23 - komentari (138) - print - novi post!!! -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.