subota, 26.05.2007.

ekskurzija!!!

da vam odma kažem bilo je strava!!!je da
je bilo sranja al bilo je odlično!!!krenili smo
u 7h mi smo se dogovorili da ćemo u 6h biti
u kući tak je to i bilo,počeli smo se zagrijavat!!
tamo smo stigli oko 1h,ručali dobili ključeve od
soba i otišli se raspremit,nakon toga kupanje
pa onda cijelu veče zajebancija malo smo popili
pa je netko razbio šajbu od auta bocom od
jegera(mislimo da je dany al nije sigurno) šajba
se trebala platit 2000 kn,došli naši najveći
neprijatelji(murija) malo popričali negdje oko
sat i pol i krenili na KRK al bilo je još sranja
prije krka,PANIĆ se napio ko šupak ja nisam
mogo vjerovat al mislim da nije puno popio
jer se napio prvi put u životu znam ja kak je
kad se napiješ prvi put...hehehe...žuja razbio
glavu kreten skočio u plićak i završio s panićem
u bolnici točnije otišo za Rijeku!!!i nikšićka otišla
s mojim i bilinim ključem u Rijeku ja i bila se usrali
kak ćemo u sobu!!al smo dobili drugi ključ!!!nemam
viš snage pisat al to je u najmanjim crtama tako!!!

pozz:toli,geri,bili,glibi,prkyu,podnaru,čupi,joki,
jeleni,ružici,matei i vedrani!!!

- 14:03 - komentari (203) - print - ekskurzija!!! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.