petak, 11.05.2007.

završila škola!!!

evo završio je i ovaj prokleti tjedan dana škole,najbitnije da sam izdržo!!!
evo jedan dan da je bilo strava!!ima jako puno za pričat pa nebi o tome,idem
se spramat za moto-susret,joj kak će bit strava ja ću poludit!!!i da da vam još i
ja kažem nešt zato što svi pričaju o tom EKSKURZIJA i to nemogu dočekat
bit će bolesno još mi luđani na krku pa nevjerojatno opljačkat ćemo pola
štandova po krku!!!kao imamo neki disko!!!baš ću ja bit u tom disku u
kojem ću pit sok od jabuke bogte,ja tola gera čupo joka bila i ostali ćemo bit
u parku sa 10 l bambusa i 3 gajbe piva!!!hehe!!!čim dođemo u tu neku uvalu na
krku neznam ni kak se zove hvatamo se prve birtije ili restorana nije bitno i
cijelog ga popit!!!hehe,sam će bit glupo ak glibo nebude išo,neće bit zajebancije!!
al jbg izdržat ćemo!!!!pozzzz!!!!poseban pozdrav jedno lijepoj curi!!!

- 18:38 - komentari (20) - print - završila škola!!! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.