zivot-ljepe stvari kratko traju,ali ljubav može biti vjecna,ako nekoga iskreno voliššš!!!!!

četvrtak, 28.06.2007.

umrii-krvvv

zivi-brzo umri mlad!!!

28.06.2007. u 00:22 • 59 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

bookkk svima!!
dobrodošli na moj bllogg!!
ovo mi je 3 po redu bllog!!!
nadam se da ce vam se svidjeti!!!

coolroflrolleyeswinkyesnoeeknono
bangburninmadheadbangmadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavecerekblablazijev
zalivensmijehpuknucunjaminamcormahlud
hrvatskazujobangbangbangbangbangbangbang

NESTO O MENI!!!

IME:ANJA
PREZIME:KUZMIC
ZIVIM:U SISKU
RAZRD :SADA CU 1 SREDNJE
U SL.VRIJEME:
SKEJTAM,IZLAZIM,
SLUŠAM MUZIKU,
GLEDAN FILMOVE(HORORRRR)
,CITAM KNJEGE,
TRENIRAM PIKADO
....

RODENE SAM 20.04.1992!GODINA:TRENU.15

VOLIM SVE STA VOLE MALADI!!!

e da i na kraju ja sam vam metalka!!!moje nej grupe....
metallica,
linkin park,
slipknot,
lordi,
black sabbat,
h.i.m..
marduk,
nirvana,
korni,
guns ¨n¨ roses,
children of bodom,
evanescence,
hoobastank,
nickelback,
marilyn manson,
system of a dawn,
simple plan,
the killers,
papa roach,
iron maiden,,,,itd
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨Ż`•
_____****__________**** _______
___***____***____***__ *** ____
__***________****_______***___
_***__________**_________***__
_***_____________________***__
_***________JUST_________***__
__***_____SHOWING______***___
___***______LOVE_______***____
____***_______________***_____
______***___________***_______
________***_______***_________
__________***___***___________
____________*****_____________
_____________***______________
______________*______________



*Kiss*.......*Kiss*
*Kiss*.....*Kiss*
*Kiss*...*Kiss*
*Kiss**Kiss*
*Kiss*...*Kiss*
*Kiss*.....*Kiss*
*Kiss*.......*Kiss*
*Kiss*.........*Kiss*

........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*

.........*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*......*Kiss*
......*Kiss*
...........*Kiss*
*Kiss*......*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.........*Kiss*

.........*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*......*Kiss*
......*Kiss*
...........*Kiss*
*Kiss*......*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*





salji sms-ove....
-ako te gnjavim,zovi 92
ako te prestrasim ,zovi 93
ako tepovrijedim,zovi 94
a ako me želiš,
nazovi me.

-ljubiti može biti ljepo,
a može i boljeti,
ali
jedno je sigurno-
nekog moraš voljeti.

-kazu da je poljubac
najlhepši susret
na svijetu
HAJDE DA SE NADEMO!

-NAJLJEPŠA JE LJUBAV
kada se usne spoje...
a za tu ljubav je
potrebno 2!

-kada nas tisucu
kilometar
razdvioje i kad
najmanje misliš
na mene
,moje oći
gledaju u daljinu
i traže samo
TEBE!

zivot-ljepe stvari kratko traju,ali ljubav može biti vjecna,ako nekoga iskreno voliššš!!!!! - Blog.hr



  lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv