četvrtak, 11.09.2008.

hy svima...znam da vam dugo nisam pisala...al stvarno nisam imala vremena...evo kod mene ima svasta...Hip-hop je napokon poceo !!!wee
Bic i ja uzivamo svake sub i utorka....
Ljudi moji .... dosle su nam neke nove cure...mislim stalno dolazi neko novi...al tamo su inace svi stariji od nas....e i sad su ove mlađe...
Isse...ne kuzim zas su se upisale ak nece plesat...tj. ak se uopce ne trude..
ne kuzim....
uglavnom...neki dan sam napila bicku...hh...i to s kavom....
isle smo prije hip-hopa u avenue mall da se vidimo s njenom frendicom Emom.....i bile smo s njom da vidimo 63 sekunde...tako je...to je moj osobni rekord jer Emica stalno bjezi....mozda me se boji...?
E i nakon naseg "druzenja" sam odvela Bic na kavu. ....Njoj se normalno nije svidalo...mislim Bic ko Bic al onolko kolko je popilaa bilo je dovoljno....Jer nakon sto smo zavrsile s treningom i svim time otisle smo opet u avenue mall da se ja nadem sa svojom frendicom koja je dosla iz Splita na promociju knjige Breaking down il tako neko sranje....e i s njom smo bile 64 sekunde....(taj dan valjda ljudi nisu bili raspoloženi za druženje s nama,pa smo si našle jedna drugu....hh)....i nas dve smo ko zadnje tuke švrljale po avenue mallu....crkavale smo od smijeha bez ikakvog razloga....isle smo do konzuma da potrosimo 18 kuna koje su nsm ostale .... tam se isto nismo mogle zaustavit ....kupile smo si svaka njofru i neku coksicu...i jos nes sam ne znam sta...i onda je dosla mama....bilo je onak...predobro.....

Ne znam sta jos ima novo....ono pomirila sam se s Matom al vi ni ne znate ko je ona pa vam sad ni necu pricat ...mozda koji drugi put....eto...
ljudi moji samo da spomenem....
Dino Dvornik je legenda i ako iko ima nes protiv njega nek se ubi....dino aj love ju............see ya

Image Hosted by ImageShack.us



10:33 | Komentari 17 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.