siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2009 (2)
Travanj 2009 (2)
Siječanj 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


designed by WES BORLAND

kostur by XXS Girl

Opis bloga

Pažnja prema životinjama, nešto o njima...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV
Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr
Charlissa
My sister
NAJBOLJI DIZAJNI
Moj blog
GIMNASTICKI KLUB VUKOVAR-Klub u kojem treniram-blog od mene i moje prijateljice


VEGETARIAN AND VEGAN INFORMATION
PEOPLE FOR THE ETHICAL TREATMENT OF ANIMALS (PETA)
Malo Neugodan komentar za PeTU od 24 sata
PETA'S SUPER CHICK SISTERS

Ja životinje volim najviše na svetu. Znam to.
Svet ne bi bio isti bez životinja, oni su čovekov najbolji prijatelj.

NEŠTO O MENI

Ime:Jelena
Prezime: Po tati
Rođendan: 30.06.1998.
Najbolji prijatelji: Dorija, Helena, Zorana, Ivana, Jovana, životinje.
Kućni ljubimci: Mačka Cikor, mače Junior, pas Sonny Otto Junior,
zečevi Beky (Bekyca), Lucija (Luce), Zvrk, Trk i Mrk,
dobiću psa koji će se zvati Lolly Lilly AnnaBell Mona DonnAnn Samantha Lill.
S.O. Junior i L.L.A.M.D.S. Lill su dugodlaki vučjaci, oni su rasni.
Uzor: Alicia Silverstone
Treniram: Gimnastiku, išla na manekene, išla na karate, znam plesat balet iako nikad
nisam išla na balet.
Najbolji prijatelji: Životinje, ja ih najviše na svetu volim od ikoga!!!!
Previše volim životinje da bi ih jela.
Mama i tata kažu da izmišljam.
Ali svako ima svoje mišljenje.
VOLIM: Životinje, leto, more, obitelj,
prijateljice
NE VOLIM:Umišljene, 100lične, par osoba
MRZIM: Školu, one koji ubijaju životinje, kanadski sport (ubijanja tuljana s palicom, razlog: KRZNO)
lutke iz horrora, oje imaju strašne oči, lutke su grozne...

ponedjeljak, 05.01.2009.

Lolly Lilly AnnaBell Mona DonnaAnna Samantha Lill

Lolly Lilly AnnaBell Mona DonnaAnna Samantha Lill je moj pas kojega ću tek dobiti uskoro. Dobiću je kad prestane sisati. Imam jednog rasnog dugodlakog vučjaka mužijaka ,a L.L.A.M.D.S. Lill je ženka.
Kada dobijem tog kucu ću vam još javit.
Do tada pozzzzzzzzzzzzz!!!pjeva



| fake, for the animals sake (31) | | |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.