Ti si mi najljepša beskonačnost među svim životima. https://blog.dnevnik.hr/zivote-moj-jedini

ponedjeljak, 27.01.2014.

S' tobom našla sam sreću. :)


Kada imaš nekoga, kao što ja imam njega, kada zavoliš nekoga, kao ja njega, kada bi, za naizgled nebitnu osobu, dao sve, kada ti je teško kada je i njemu teško, kada si sretna što je ona sretan, kada sretna si što ga uopće imaš, možda nemaš njegov zagrljaj onda kada ti je najpotrebniji, ali sjetiš se da imaš njega i sve postaje lakše, imaš ga u mislima, u srcu, imaš ga u stvarnosti, kada ti oči zasuze kada god nešto lijepo kaže, kada izgovori tvoje ime onako kako samo on to zna, tada počinješ shvaćati i prepuštati se stvarnosti.. Shvatiš da, ipak, postoji netko tko čuje ono što poželiš reći, a ne izgovoriš, netko koga si zavolio, onako, sasvim slučajno, nenamjerno, netko tko ti pruža ruku, iako je ne možeš dotaknuti u tome trenutku, ta ruka dotiče tvoje srce kada si sam u svojim mislima, tišini. On je došao da bude tu i kada ti je najteže, kada svi drugi okrenu leđa. Imaš potrebu stalno mu ponavljati da ga voliš, da mu kažeš koliko ti zapravo znači, da si ti bez njega niko, imaš glupu potrebu, iako znaš da i on sam to već zna. Onda shvatiš da je sve onako kako treba biti.! Kad pokušavaju uništiti tvoj svijet, ali ne daš! Ne daš ono što je dio tebe, nešto što voliš. Boriš se u inat svima, u svom tom inatu uspijevaš pobijediti sam sebe, bolja si, i dalje ga voliš. Postaje ti nebitno šta će se pričati, samo je on bitan - kada to shvatiš, kada shvatiš svoj svijet, shvatit ćeš i sreću.

27.01.2014. u 14:05 • 0 KomentaraPrint#^

utorak, 21.01.2014.

sve mozee..ali..eto..

21.01.2014. u 14:48 • 0 KomentaraPrint#^

.

I ne mogu pisati bez nekog posebnog razloga.
Ionako, i ono što napišem s razlogom bude uglavnom "sranje".

21.01.2014. u 14:03 • 0 KomentaraPrint#^

ponedjeljak, 20.01.2014.

tomu te zivot i uci :)

Život je prekratak da bi se probudio i zažalio zbog toga. Voli one ljude koji su dobri prema tebi, zaboravi one koji nisu.
Vjeruj da se sve dešava iz nekog razloga, a ako dobiješ novu šansu, uhvati je sa obe ruke. Ako to promjeni tvoj život, ne suprotstavljaj se. Nitko nikada nije rekao da je život lak. Jer nije.
Nego je neponovljiv. I lijep.. ...

20.01.2014. u 10:59 • 0 KomentaraPrint#^

srijeda, 01.01.2014.

U ovo doba godine svi uglavnom ispitujemo nase odluke,izbore.Greske.Trijumfe.
Potajno se nadamo nekim ljepsim stvarima,boljim vremenima.
Onim zeljama koje se nisu ostvarile u ovoj,tjesimo se da ce se ostvariti u narednoj godini.


"Ove godine ne zelim nista posebno..
Samo da uz mene ostanu osobe koje volim.Koje me vole.
Da ne odem. Da ne odu.
Pomalo sam umorna za trazenje novih..bas takvih, najboljih."

Jer oni to zaista i jesu.Najbolji.
Po ko zna koji put neizmjerno im hvala.
Ja sam vjerovatno jedna od onih rijetkih,sretnih osoba koje imaju prave prijatelje.
I jedan ti ih nikada ne mozes zamijeniti.



01.01.2014. u 14:03 • 0 KomentaraPrint#^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.