JA SAM VAMO KOD MAME.....


EVO KAO ŠTO PIŠE U NASLOVU JA SAM KOD MAME ZABORAVILA SAM, VAM SE U NEDJELJU JAVIT....BITI ĆU DO KRAJA DRUGOG TJEDNA......NEMAM VREMENA SVIMA PUŠTATA KOMENTRAE MOLIM VAS NEMOJTE SE LJUTIT SVIMA ČU NADOKNADITI SAMO DA DODJEM JER NEMAM VREMENA SADA ME MAMA ČEKA VANI DOŠLA JE I LJUDI POZZ MORAM IĆ....OSTAVIT ĆU VAM DUPLO KOMENTARA.....SAMO SADA MORAM IĆI......NAPISATI ĆU I NOVI POST KADA DODJEM....

PUSA SVIM KOJI MI OSTAVLJAJU KOMENTARE I KOJI MI NE OSTAVLJAJU KOMENTARE VOLIM VAS PUNO.....PIŠEM BRZO NOVI POST....UŽIVAJTE MI......PUSA...

POZZ OD NINCHY.....


02.02.2007. | 13:19 | 23 K | P | # | ^

<< Arhiva >>


< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Srpanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

ovo je blog na kojem ču pisati sve što mi se događa...i što mi se izdogađalo..

OBAVEZNO PROČITATI!!!!!!!!

OD SADA PA NADALJE PUŠTAM KOMENTARE SAMO LJUDIMA KOJI I MENI PUSTE KOMENTARE BILO JEDAN ILI DESET......ONI LJUDI KOJI IH MENI NE PUŠTAJU NE TREBAJU OČEKIVATI MOJ KOMENTAR....JEDINO AKO JA ODLUČIM DA ĆU JA VAMA PRVA POSLATI KOMENTAR....NADAM SE DA STE SHVATILI MALO SAM SPETLJALA.......POZZ.....

evo jedan testić za ljude koji me znaju(klikni na započni s testom,napiši svoje ime i mail i klikni započni s testom...)mogu rješiti i ljudi koji me neznaju..ali neće točno vjerovatno pogodit....

klikni ovdje za test...

neki test...u prvi kvadrat napišite puno ime i prezime a u ostala tri ime svojih simpatija,i kažu vam ako ste pogodili svoju srodnu dušu..ja nisam .....šmrc,šmrc

O MENI

ime:nina
prezime:mislim da to nije bitno
god:12...skoro 13
kročila na svijet:08.03.1994
možete mi pisati na:
nina0803@net.hr
volim:jednog dečkacerekwink
mamuyes
tatuyes
zeca puffy-a(čitaj pafija)
čokoladu...mljac,mljacnjaminjami
frendice(niku,ellu,maju,noelu,antonellu,lunu,saru,robertu,leilu...)kissthumbup
millera wentworthacerekcerekcerek
zakon braće..
sean farisa...cerek
božić
..........
mrzim:
školuheadbangheadbangburninmad
nastavnicu iz engleskogmadmad
jesen
miris lavande(povraća mi se od toga)
jednu osobu...neću reć koju
leu iz big brothera
.....ima tu toga još ali se sada nemogu sjetiti....

image hosting file

image hosting file



Bigoo

Bigoo



Bigoo

Bigoo



MySpace

MySpace



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Images for your blog

Images for your blog



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosting

Image hosting





ovo sam ja napravila sebe na zwinky.com....



Image Hosted by ImageShack.us



super dizajni.....


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
google
ako želite oblačiti slavne osobe...
net..
časopis stars...
super stvari,jedino morate znati engleski
kada mi je dosadno..super igrice..
stranica od sean farisa..super je...
bigoo...
youtube...
stranica od hilary duff...
big brother....
crazyprofile...
stranica od art dance-a
stranica od millera wentwortha...genijalno...
napravite ankete..zašto ne...

blogovi

moja sestrična...vučica...
cura voli millera..kao i ja...
zakon braće blog...tu možete saznati najnovije vjesti..
vole millera...
RHCP4ever...
isto RHCP...super blog...
banneri...
voli hilary duff....
banneri isto...
teenage dirtbage...super blog..cura je pre dobra...
teenage dirtbage i njena prijateljica...
prijateljica od teenage dirtbage...super blog..
marko iz mog razreda...
maja...
dvije cure iz 7.a i 7.c raz....super blog i super curke.....
popularnakucka...
jelena iz 7.a raz....super cura........
beba.....
super cura....super blog.....
ma predobar blog.....
dorica....mala u starkama....
cura koja obožava crnu boju isto kao i ja....nightangel
a šta da kažem...moja iva....
mirna&ira...cure iz škole....bila sam s njima u uljaniku...





MyGlitterRomance.com - Glitter Graphics, Glitter Love, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes, Glitter Words



MyGlitterRomance.com - Glitter Graphics, Glitter Love, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes, Glitter Words



MyGlitterRomance.com - Glitter Graphics, Glitter Love, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes, Glitter Words


MyGlitterRomance.com - Glitter Graphics, Glitter Love, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes, Glitter Words


MyGlitterRomance.com - Glitter Graphics, Glitter Love, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes, Glitter Words

MyGlitterRomance.com - Glitter Graphics, Glitter Love, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes, Glitter Words


MyGlitterRomance.com - Glitter Graphics, Glitter Love, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes, Glitter Words


MyGlitterRomance.com - Glitter Graphics, Glitter Love, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes, Glitter Words


MyGlitterRomance.com - Glitter Graphics, Glitter Love, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes, Glitter Words


MyGlitterRomance.com - Glitter Graphics, Glitter Love, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes, Glitter Words


MyGlitterRomance.com - Glitter Graphics, Glitter Love, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes, Glitter Words




evo ovo mi je najdraža pjesma.....tužna je....



pjesma koju pjevamo na zboru.....maja pokupila sam je od tebe...hehe....



obožavam ovu pjesmu..ja vam nemam zvučnike a na kompu sam zdrkala zvučnike tako da nečujem šta stavljam pa ako zabrljam neku pjesmu nemojte se ljutit.....