EVO MALO PJESMICA...

Oci su ti umorne kao da si plakala, usne su ti crvene kao da si ljubila, ne lazi malena NISI ga preboljela...ostao je trag koliko si ga voljela...


Image Hosted by ImageShack.us



Tesko je voljeti nekoga 'ko nije tvoj...tesko je reci ''PRIJATELJU'', a misliti ''JEDINI MOJ''...


Image Hosted by ImageShack.us




Ovo su godine lude, i mi smo lude srece, obicno volimo one koji nas nece!!!!





Ove rijeci dobro znaj
...ljubav...
...trpi...
...oprostaj...




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Recite mu da ga mrzim...
Recite mu da ga vise ne volim...
Al' ne recite mu da mi je suza tekla, dok sam vam to rekla...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ljubav je jaka i nije za djaka, al' oprosti mi Boze bez nje se NE moze...



Pristajem na sve, samo kazi, cini sto hoces i zivot trazi. Uzmi me, vodi me, ne pitam kuda, cini sve sto hoces s tobom cu svuda...



Ako sam kriva-OPTUZI ME
Ako sam pogrijesila-OKRIVI ME
Ako razumio nisi-PONOVIT CU
Ako me ne zelis-OTICI CU




Tesko je vidjti sunce, a ne vidjeti njegov sjaj. Tesko je voljeti nekoga, a znati da je KRAJ...



Ne znam dali ima netko koga silno zelim, ne znam dali ima netko koga voilim srcem cijelim, za odgovo pitala sam srce svoje, a ono mi je sapnulo ime tvoje...




Kada vidim druge kako se vole, pomislim na tebe i jos mi je gore, jrer znam da bi mogli biti dobar par, napisi mi poruku volis li me bar...



Ti nikad neces znati koliko sam te voljela, jer nitko ne pita zaraslu ranu koliko je boljela....



Kad umrem ja bit ce sprovod mali, nekoliko drugova i svecenik stari. Zvona ce jecati sve jace i jace: UMRLO JE JEDNO ZALJUBLJENO DACE!!!!




...Tvoja greska je sto varao si tad, sto nisi samo dan prije ili dva unazad, a moja greska je strast u plamenu sto nisam bila sama u medjuvremenu...



Ne placem sto odlazis, vec sto te necu preboljeti. Gdje god da odes vjecno cu te voljeti, svaku cu pjesmu tebi posvetiti, a ti se mene neces ni sjetiti....


  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da # Ne

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

Opis bloga

...SvE o MeNi...
...mOjIm FrEnDoViMa...
...CiTaJ i ZnAt cEs...

CiThAm=)


Ich
Survivor
**...Zvrkica...**
Dalmatian girls
Mrakica
Tonka
Matej@
Drazen-buraz






O MENI...<
ImE: AnAmArIjA
PrEzImE: NoT....xd
ZiViM: u VeLiMiRoVcU
LJuDiMa UnIsTiLa ZiVoT: 21.9.
GoDiNa: !3 i PoL...
RaZrEd: 8.d(2008./2009.)
NaJ FrEnDiCa: MiHaElA (eLa)kiss
NaJ FrEnD: KnEž
VoLiMsmijeh: sVoJu BeSt, StArKe, cItAtI OK!...mA pUnO tOgA jA VoLiM...fino
Ne VoLiM: uMiSljEnE I gLuPe LJuDe, IzLeShAvAtI se...da...da...xD
sLuShAm: AvRiL, RiHaNnU, AsHlEy TiSdAlE, HiLaRy DuFf...UgL.nAjViShE StRaNo



Stanićka=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Nada=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Nada i ja=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Moja bestica=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ivana K. i ja=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Kristina i ja=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Zamisljena Pavy...xD...=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Toni=)


Glisho=)



Evo me!!!

Bok ljudofi...ja sam morala obrisati svoj nedavno napravljeni blog koji se zvao 1zivot1cure...i ljuta sam..burninmadheadbangmad...pitate se zasto????
hmm...pa to se pitam i ja...isla sam pisati post i nece, pise da je blog uklonjen...crycry
NEMAM POJMA ZASTO....
sada sam napravila ovaj blog...slican je onomu, samo je drugi dizz...uglavnom oni koji su bili kommati na onom starom blogu, znati ce...ako su citali, ako nisu kommali bezveze...heh...
Sada idem...pozz svima, kissaam vas...
Idem uredjivati blogach do kraja...pozz...puffa=)
wave



| CoMeNtArI (279) | PrInT | *-* |

<< Arhiva >>