body I got up so I can fall again - Pazi... - Blog.hr body

I got up so I can fall again

Evo mene! Nakon mjesec dana. Ha ha ha. Nemam nikakve isprike jer znam da ćete me samo kritizirat. Eto.
Božić je (btw, sretan Božić svima) pa me poštedite kritika i napišite nekaj lijepog smijeh A evo i nove godine za tri dana. Moram reć da je ova godina bila zanimljiva. Zanimljive stvari se dogodile. Zanimljivo, zanimljivo... Kao npr. moja zbunjena praksa(ja mislim da u žvotu nisam bila više zbunjena nego tad. Uopće nisam znala kaj delam, a kamoli zakaj to delam), onda - bilo je zanimljivo ljeto kod bake (bilo je puno razmišljanja i uporabe mozgasmijeh mnogi nebi povjerovali), onda – prvi put u inozemstvu(tj. drugi put, prvi put je bilo u Sloveniju ali to je tu blizu onda nije tak različito od ovdje. Makar ni Beč nije nešto jaaaaaaako drugačiji osim što ljudi pričaju njemački. To me je najviše zbunjivalo. Bilo je fora), onda – prozvali me perverznom (nemam komentara za to...) Bilo je uspona i padova... Pa opet padova i još malo padova, pa koji uspon, pa opet pad... I tak... Bilo je svega. Bit će još. Nadam se. A za sve vas ostale ak vam je bilo dobro onda dobro, ak nije onda j... ga. belj Želim vam ugodnu slijedeću godinu i... To je to smijeh
I evo mog 18. rođendanaaaaaaa. Kak sam happy – NE belj Misim... Ne znam kaj da mislim. Ja bum ista ko i sad. Tak da mi je svejedno. Btw. moram si leće kupit. Sad sam se sjetila. Sestra mi je neki dan objasnila nedostatke i prednosti (kak mrzim te riječi) leća. Sam sam joj rekla „aha, i tebi isto“. Super.
I da skoro sam zaboravila. Ne smijem to zaboravit, inače bi je Ma-Znam-Ja-Tko prebila. Otišo Mikel iz Us5-a. To je još jedan događaj ovoe godine. Btw, pročitala sam na blogu one cure da Mikel izdaje svoj solo album. To bu se moralo bar poslušat. Bar koja pjesma. Baš fali Mikel. Dobar je ovaj mali novi, ali ne. Bok, ciao, goodbye, adios, aufwiedersehen . Baš nekak i ne paše s njima. Pogotovo one stare pjesme kad pjeva. NE HVALA! Strašno. No, dobro.
Sretan vam Božić (ili što već slavite), Sretna vam nova godina, želim vam puno sreće, zdravlja, ljubavi!
Pooooooooooooooz!finopartynjamisretan

28.12.2007. | 15:32 | | 10 | Komentiraj |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moji čudni ukusi glazbe...

Depeche Mode
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Scooter
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

System Of A Down
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Evanescence
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Billy Talent
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkin Park
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Metallica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Us5
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(HA HA HA! Među metancima (večinom) boy-bend... lol)
i mnoooogi drugi!smijeh