body Ugodno vam poslijepodne i čitanje :D - Pazi... - Blog.hr body

Ugodno vam poslijepodne i čitanje :D

AHA! evo mene! Nakon skoro mjesec dana! Konačno sam upalila Internet Explorer i upisala www.blog.hr i došla napisat nešto malo za promjenu. Evo, nedelja je - sunce sije, miris amonijaka u zraku...Ha Ha Ha. I tako. (Petra, samo nemoj paničarit ko i jučer) Uživancija sve do sutra. A onda opet na staro. Ne znam kaj da velim. Nemam kaj posebno govorit... Dobila novi mobitel smijeh, kupujem gitaru električnu (a najveća ironija je kaj ne znam svirat...) zubothumbup, idemo u Beč... Baš smo fancy. I sad tu zujim... Ne da mi se čitat lektira... Ne da mi se niš... Po običaju. Ja sam jedna lijena osoba smijeh I tak. Užviancija. dead E da, Lana, ja sam malo onog papira s gospodarskim podacima zdrapala. Jučer su mi malo živci popustili navečer a taj papir mi je bio pri ruci. Ja ti dam svoj onaj BDP pa ga trgaj do mile volje. Ok. Nemam baš niš više za reć. Drugi put bum malo više, nadam se. I nadam se uskoro.
Pooooz


Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us(ovo je samo za Lanu)

To bi bilo to. BOK

25.11.2007. | 15:07 | | 5 | Komentiraj |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moji čudni ukusi glazbe...

Depeche Mode
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Scooter
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

System Of A Down
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Evanescence
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Billy Talent
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkin Park
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Metallica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Us5
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(HA HA HA! Među metancima (večinom) boy-bend... lol)
i mnoooogi drugi!smijeh