body Naslov je Naslov... - Pazi... - Blog.hr body

Naslov je Naslov...

HA HA! Postoji mnogo faza u životu. Ja sam sad u Us5 fazi života... Pubeertet.. Kaj će drugo...
I da! Za to se obratite Ma-znam-ja-kome(ili vam Neki-znaju-tko-je-a-neki-ne)Nju krivite. Ona me navukla! Tj. puštala mi njihove pjesme kad sam došla kod nje (mislim, i sad isto, naravno) Čuj, jednom sam morala past na njih, prije ili kasnije. A i nije da se ja žalim smijeh
Naslov prošlog posta nema VEZE s onim kaj ti misliš, Lanči! (HAHAHA) To kad sam pisala taj post, jedno 2 sata, Petra me je negdje usred mojeg pisanja pitala dal sam završila (ajme...) s PISANJEM (!!!) posta. A ja sam joj odgovorila da nisam jer je kod mene to dug proces (...). I ja nisam gledala Chrisu "tamo dole" nego već u njegovu ruku, kad je već mahao okolo s njom! I nisam ja skužila da izgleda kao da će svršit!... (Ajme meni o čemu ja pričam... I to još u javnosti.... A i svejedno bilo u javnosti ili ne...)
I naravno da će se Vaxsysl-su svidjet peseki, pa nije on gej! I nemoj ti meni, Lanči, "ima on pravo" - ti si isto pala na richie the boy-ja! I ostale marketinške fore! Sad sam se sjetila Woofy i ekonomskog vica... Mislim da taj vic(kakav god bio, jer nisam baš čula čemu se ona smjelala) još uvijek niko ne kuži osim nje.

A sad tvoje teme da ja razmotrim (koja riječ... ajmee...) da mi se ne naljutiš pa da bude opet nasilje u školi i prijetnji!
" Zašto ljudi ne mogu prihvatit istinu?"
-Zašto ne mogu? Pretpostavljam da im je tak lakše. Ali zato na kraju kad SHVATE istinu onda su veoma razočarani i očajni da traže pomoć u suludim i (kako bi to nazvala...) ne dobrim rješenjima. Ili su jednostavno naivni. Ili ne znaju kam bi sa sobom ili pokušavaju pozitivno razmišljat ali sve ode u krivo umjesto da jednostavno prihvate to kaj je. Ili jednostavno ne znam. smijeh

Ok.thumbup Za danas je dosta jedna tema. Bih ja sve njih ali poduzetništvo zooooove. Kako mi se to ne daaaaaaaaa. Užas. Već sat vremena tu ovo pišem. I umirem od smjeha.. He he. Sutra ću plakat kad dobijem test. Samo mi još fali da uvali test nulti sat, pa katastrofa. Nadam se da neće. fino

Free Image Hosting at www.ImageShack.us(Ja još uvijek ne znam dal je Fall out Boy ili Fallout Boy...)Free Image Hosting at www.ImageShack.us(Ha ha ha ha)Free Image Hosting at www.ImageShack.us(sad je bolja zurka neg prije)Free Image Hosting at www.ImageShack.us(The Richie The Boy sa ekstenzijama)Free Image Hosting at www.ImageShack.us(hmm.. Već sam i zaboravila na Millera. Dobit ću batine od nekog zbog toga. To je neoprostivo..)Free Image Hosting at www.ImageShack.us(I tko nebi htio ići tamo?)

Idem. Poooz do drugog puta. finopartythumbupmah

24.10.2007. | 18:19 | | 15 | Komentiraj |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moji čudni ukusi glazbe...

Depeche Mode
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Scooter
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

System Of A Down
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Evanescence
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Billy Talent
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkin Park
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Metallica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Us5
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(HA HA HA! Među metancima (večinom) boy-bend... lol)
i mnoooogi drugi!smijeh