body To je zdravo.... - Pazi... - Blog.hr body

To je zdravo....

Ajme meni. Opet s prijetnjama. Al znam se ja izvuć dead Aha. Nisam ti ja baš bilo tko. Ja sam.... Jesam!
Di da nađem vremena kad trebam čitat Fjodora. Ajme meni. Lik nije bio baš normalan. Al dobro, lako se čita knjiga i brzo. Lik u knjizi je malo mentalno izgubljen, priča sam sa sobom, pa mu se malo nasmiješ (He He) dead
(Baš se danas osjećam dead dead, baš fora fino) Ovo vrijeme je ludo. (Ne znam o čem da pišem)
Nekak me muči ono od jučer. Imam osjećaj kao da sam iznevjerila Petru. Ne zanm kaj me šupilo. Sorry Petra. Stvarno nisam mislila te razoćatar ili povrijedit, prijetnje slat( KO NEKI! he hefino). Prolupala sam... Vidi se, ha?
Malo nam se Vafko zagubio. Ne čujemo od njega ni riječi.
Kaj je meni u zadnje vijeme. Svi mi ljudi fale... Fakat me ovo vrijeme ubija.
Nisam baš sva svoja danas. Al baš sam sretna dead (Kažem vam da nisam sva svoja... Kad sam ja sretna to nije dobro... Jer znam da će se onda nekaj ne dobro dogodit.) fino
EEEE! Di je Stariji Vafko??? Njega već nisam čula, ni vidla 4 mjeseca!!!
Vafko Sr. di si????
A Vafku jr. šaljem poooz.
Poooz svima. Idem gledat 1408. Film s Johnom Cusackom. Dobar je glumac.
P. S. pišite komentare, please. Moram i ja nekaj čitat!!! OK? C-ya!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us(System. Ha Ha, ova slika me uvijek nasmije)Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us(Miller)Free Image Hosting at www.ImageShack.us(Tahiti)

Nije mi primilo neke slike... A neda mi se ih opet stavljat...
Pooz

06.10.2007. | 12:46 | | 30 | Komentiraj |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moji čudni ukusi glazbe...

Depeche Mode
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Scooter
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

System Of A Down
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Evanescence
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Billy Talent
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkin Park
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Metallica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Us5
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(HA HA HA! Među metancima (večinom) boy-bend... lol)
i mnoooogi drugi!smijeh