.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

ej.....
kaj da velim.... malo vas budem zamarala problemima itd...
slobodno, koji komentar ostavite, ne??

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

MaJcY
*MaJcY*

Kate in Lowe
*KaTe*

SoMeOnE
neidentificirana :)) lolach


o meni....

jednog preljepog dana moji prekrasni starci su se igrali bez kondoma i hopa cupa evo mene..
još i dandanas žale zbog toga a što se može....
imam plave okice, dugu smeđu kosu i zmotana sam.....
volim zezati ljude i jakooooooo ljutiti profače....
sve u svemu nikaj korisnog od mene...
velika ljenčina.............. btw. zimska sam cura... ne broje mi se proljeća nego zime...heh...
a u društvu sam poznata kao angie....






malo ljubavnih pjesmica.............

ANĐELIMA SU PALE MASKE
Nikad nisam ni voljela tebe, voljela sam osobu koju si glumio,
prevario si i samog sebe, a nas si jednostavno ubio...
Nakon svega si mi stranac, nisi ni sjena od onog starog lika,
bio si samo dobar glumac ili ja dobra publika.
Anđelima su pale maske s lica, razbile su iluzije i lažan sjaj...
Sad vidim da si ubojica, ubio si u meni svaki osjećaj...
Više me ništa ne vrijeđa, ništa me ne može zaboljeti,
previše se noževa zabilo u moja leđa, mislim da više neznam voljeti...
Nešto je trulo unutar mene- mislim da je to srce moje,
i duša koja polako vene... sve što je nekad bilo tvoje.
Ne znam kako da se borim što se u ovakvim situacijama radi,
kad nekog iz sve snage volim, a istovremeno mi se toliko gadi.
Bojao si se pa si me "štitio" od istine i uvijek postupao sa mnom u rukavicama.
I na svemu ti zahvaljujem, hvala što zbog tebe mrzim cijeli svijet.
Od pogleda, poljupca, dodira strahujem, i svi dobiju samo moj bijes;
bijes koji je tebi namjenjen, zbog svega što si mi pružio.
Al osoba poput tebe nije na to pripremljena, pa drugi trpe ono što si ti zaslužio.
Ne želim na tebe mislit po cijele dane, ali samo si ti u meni i nemam druge zanimacije,
još uvijek nisam našla lijek za sve te rane, al bar sam u pjesmu stresla neke svoje frustracije.
Tvoja predstava je u završnici, evo, i ja pjesmu privodim kraju.
Možda smo samo propali umjetnici koji malo jedno o drugom znaju.
Umjesto da ti kažem zbogom nešto ću te zamoliti:
više nikom nemoj reči : "VOLIM TE"
ti neznaš što znači voljeti!!!









<u>NE PALI VATRU PROŠLOSTI
Ako me ikad sretneš okreni se na drugu stranu jer ne želim da u meni sudiš onu vatru staru,
koja je nekad gorjela u nama.
Ti si je nemilosrdno ugušio i otišao s drugom, a sad kad si ostao sam, opet bi htio da te volim, volim....
Ne, to više nikad nećeš da doživiš, jer je moje srce postalo kamen,
znam da ta zora nikad više neće da svane!!






ELVIRA JAHOVIĆ
Dal ona zna


Prava, ona misli da je prava
i sa tobom bi da spava
a ne zna da si moj

Plava, zar je vazno sto je plava
kad svaki pramen moje crne kose
postace joj nespokoj

Da l` ona zna ko sam ti ja
sta sam ti znacila
da sam ti dane vedrila i oblacila


srijeda, 26.03.2008.

bokić......

ej... ljudi....
uskrs je prošao fantastik... opet se pojelo puuuuno šunke.... morala bum na djetu....
a onda nastup.... bilo je odlično....
to je bio jedan od rijetkih kad nisam bila pijana....
a onda nastup prođe fenomenalno i posle vidim ja bivšeg.....
kako se promjenil........... na bolje..
podbril je glavu i ima naušnicu...
šteta kaj imam dečka.headbang... bi ga ponovo sprobala...hehenut
i tak dok je trebala početi prava fešta ja idem pa,pa.....
pa čekaj malo de toga ima???
a nema veze bum ja to drugi put nadoknadila......
uglavnom, bile su neke dve sedmašice koje su bile pijane kaj letve........
sa svim dečkima su se spokurvale........
sedmi razred.... kuda ide ovaj svijet....
to je nevjerojatno....
ili ova farma???(na novoj) ajd ok emisija još ok... al ljudi koji su nutra...
aleksandra grdić...... stefani hohnjec.........
bože.........
a idem ja.... bye,byemahmahmahmahmahmah



| - 14:33 - ...are you afraid?.... (3) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.