* * * ...PJESME... * * *

NAJJEBENIJA STVAR.....*PUCA ME U HERC*.....
Godina nova-Srećko Savović


Tačno u ponoć kad kazaljke se spoje
umjesto amin reći ću ime tvoje
hiljadu milja da si ti daleko
značeš da voli i da te čeka neko

Ref.
Godina nova, svi nešto žele
ja molim Boga, da mi tebe
samo za mene čuva
godina nova, svima donese sreću
u novo ljeto ja bez tebe neću
tačno u ponoć iskreno i od srca
želim da tvoje srce za mene kuca

Tačno u ponoć kad radost svijetom krene
ti jednu želju poželi za mene
kako mi trebaš, jako i neizmjerno
kol'ko te volim, neka ti kaže nebo

Godina nova, svi nešto žele
ja molim Boga, da mi tebe
samo za mene čuva
godina nova, svima donese sreću
u novo ljeto ja bez tebe neću
tačno u ponoć iskreno i od srca
želim da tvoje srce za mene kuca

Godina nova, svi nešto žele
ja molim Boga, da mi tebe
samo za mene čuva
godina nova, svima donese sreću
u novo ljeto ja bez tebe neću
tačno u ponoć iskreno i od srca
želim da tvoje srce za mene kuca

...** Pjesma je prava j3b3n!c@ !!!** ...
________________________________

...* zovu me *...
(Najčešće) Mila...

...* pohađam *...
Srednju strukovnu školu u Varaždinu, 3.razred

...* izgledam *...
-tamno smeđa kosa,
-jedno oko smeđe, jedno smeđe-zeleno...
-visoka 175 cm
-srednje građe


...* izlazim *...
U Monaco (Čk), Rotor i Šampion (Čk), znam nekad otić do Guru-a u Čk, znam otić do Dijane u Trnovec...

...* hobi *...
-slušanje muzike...nju slušam kad sam u depri i kad sam jako happy...
-surfanje po netu
-druženje s frendovima...ekipa zakon ste!=)


...* horoskop *...
strijelac...

...* naj boja *...-bijela
-crna
-srebrna
-plava
-(nekad) roza
-zlatna


...* slušam *...
inače sve osim metallice, punka i opere, al u zadnje vrijeme samo strano i cajke:
Black Eyed Peas,
Rihannu,
Enrique,
Beyonce,
Prljavce obavezno,
Seku Aleksić,
Ceca,
Saša Matić...


...* stil oblačenja *...
šminkerski i sportski

...* datum rođenja *...
22.11.1991. u Šibeniku....dalmatinka sam i pol...pol zagorka, pol slavonka...uuu jebate...

...* navijam za *...
Dinamo 4ever!

...* status *...
Zauzeta molim lijepo cerek kiss
___________________________________________________________________________________________________

*...NAJJAČE...*

Poslala sam ti poruku *MAHINALNO*sretan
Jer *SVE MI TVOJE NEDOSTAJE*cry
Da te pitam *TKO TE LJUBI OVIH DANA*kiss
Još nešto *TREBAŠ MI*fino
Ako ti išta značim *DOĐI I UZMI ME*yes
Znam da si s drugom i *NIJE MI ŽAO*belj
Jer *SAMO PIJANA MOGU DA TE PREBOLIM*rofl
Pamtit ću dane kad si me zvao *CURICE*cerek
Sad nju tako zoveš, a bile smo *DRUGARICE*namcor
Stvarno si igrao * PRLJAVO, PRLJAVO*bang
Stalno se pitam *DA LI SI ME VOLIO IL' NISI*rolleyes
Ali nije bitno jer sam *TAKO MLADA*cool
Imam vremena jer *DUGI SU DANI I DUGE NOĆI*yes
Stalo ti je u glavi *ONA, ONA*cry
Šta je-je, ipak je ona *SLATKA MALA*fino
Živim dalje *KO DA SUTRA NE POSTOJI*yes
Zaboravi me, ko što sve *ZABORAVLJAŠ*tuzan
Al' onda idi *ŠTO DALJE OD MENE*mad
Jedan savjet: *PAZI S KIME SPAVAŠ*party
Jer *NEKE PTICE NIKAD NE POLETE*laze
Ovo pišem samo *TEBI MOJA MAZO*smijeh
Želim ti reći... *LUČE MOJE*blabla
Al' jebiga, s ovom pjesmom *GOTOVO JE*belj
_________________________________________________________

Neško Kejdz
Votka i dzin

Votka i dzin to je sada in
dobra lova, brza kola, ribe oko stola

Pratite me drugovi ko još noću spava
igrajmo i pevajmo od splava do splava
druženje do zore ludi ritam bije
ko ne voli noćni život taj u trendu nije

Ref.
Votka i dzin to je sada in
dobra lova, brza kola, ribe oko stola
votka i dzin to je sada in
nova riba, novi splav, tako svaki dan

Vremena su druga i brzo se živi
kada mi je raj na zemlji zašto da se smirim
za provod i žene sve što imam dajem
kad nas vreme pregazi neću da se kajem

Ref.

Muzika do zore kome još to smeta
svima piće ovde biće epicentar sveta
šta je život pravi oduvek smo znali
za sve naše ludosti Hollywood je mali

Votka i dzin to je sada in
dobra lova, brza kola, ribe oko stola
votka i dzin to je sada in
dobra lova i u kola riba polugola
(2x)
______________________________________________________________


Dara Bubamara
Dodirni me

Ref.
Dodirni me, prstom po telu, imaj me celu
opusti se, skini do kože, strasti me lože
briga me, sad mi se mazi neka si sa njom

Ma dodirni me, gori mi telo, veće je vrelo
opusti se, želim te jako, sa njom ću lako
reci joj, noćas dragi bićeš samo moj

U klubu ludilo, ulaziš sa njom
i nije neka do mene prazan sto
sedi, lepi moj hemija je to
nije slučajno što smo blizu
cela vrela sam
hajde, okom daj mi znak

Ref.

Šampanjac otvaraš, meni nazdravljaš
to joj smeta, nije njena noć
sluti, bićeš moj bolja sam od nje
jasno joj je sve, za to čuti
moje telo vatra je, gori da me dotakneš

Ref
___________________________________________________________________

Dobre su mi još pjesme u zadnje vrijeme:
Ceca-Viski
Čigra...ne znam ko pjeva
Biseri i bajadere-....
Low-.....
4 minutes-Madonna i Justin Timberlake
Poklonite mi nju za rođendan
Lagala
Sve od prljavci...













JEHBENOOOUUUU * * *

* * Otišo si, nek si
bio si sexy,
svaka ti dala,
a ja te zajebala!! * *


* * Poštuj dečka,
k'o i samu sebe,
zajebi i ti njega,
da ne bi ON TEBE!! * *


* * NAJJEBENIJE * *
Smijeh je znak sreće,
nada znak vjere,
poljubac znak ljubavi,
a mene imati za curu
znak je...
DOBROG UKUSA !!! * *


* * Cijeli život malo traje,
puno uzima,
a malo daje,
zato živi,
ne misli na krizu
jer život je jedan i
NEMA reprizu . . . * *


* * Neću patit kad odeš drugoj
niti molit da se vratiš.
Bit ću daleko kad budeš sretan,
a još dalje kad zažališ!!! * *


* * FUCK
WHAT
YOU
THINK * *


* * Did you just call me a
BITCH?
Well, a bitch is a dog,
dogs bark,
bark is on trees,
trees are a part of nature,
and nature is beautiful...
so yeah..thanks for the compliment! * *


* * Truju me tvoje usne tvoj slatki osmijeh,
truju me tvoje oči i tvoj pogled,
al ipak sad dok na koljenima klečim,
molim Boga da se od tog otrova nikad ne izliječim!!! * * (Slavač meni)


* * Jedan poljupček na tvoj gupček,
to ti šalje tvoj golupček * * ( Slavač meni)


* * Budi noćas zvijezda sjajna,
moja mala slatka tajna,
moja radost i ljepota,
budi noćas dio mog života! * * (Neki tip mi je to poslal...)


* * Znaš li kako je teško,
kako je bol jaka
kad umjesto tebe sa mnom spava dio mraka...
nedostaješ mi jako! * * (Slavač meni)


* * Bio bih postelja u kojoj spavaš i jastuk na kojem se budiš,
zvijezda koju sanjaš,
osmijeh kad se smiješ,
učinio bih sve
samo da sam uz TEBE! * * (Slavač meni)


* * Svi mačići su odavno zaspali,
zagrljeni jedno pored drugoga u košarici,
a najslađi mačić je ostao budan i upravo čita poruku za laku noć! * * (Slavač meni)


* * Osjećam tvoje disanje
i miris tvoga tijela,
osjećam tvoj dodir,
pružam ti ljubav svu,
osjećam da me ljubiš,
a znam da nisi tu!!! Pusa * * (Slavač meni)

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (5)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Da...Ne...

dEsIgN bY:mrukwicadizajn.blog.hr :)

Opis bloga

Isti kuki ko i svaki blog... samo kaj je moj onak, naj-naj...ma šaluckam se ja...KI$$
...Ko misli ostavljat loše komentare neka slobodno odleprša sa mog bloga...
That's it...
Come to me...
Yeah!



Ovo sam ja
Image Hosting by Picoodle.com

I ovo...spremna za van...
Image Hosting by Picoodle.com

Moja frendica Berny
Image Hosting by Picoodle.com

Ja & Berny
Image Hosting by Picoodle.com

Martina & ja
Image Hosting by Picoodle.com

Moja frendica Ivana
Image Hosting by Picoodle.com

Tea & Martina na Ivaninom ročkasu...( i ja sam bila tamo )
Image Hosting by Picoodle.com

Ivana, Tea, Martina & Me ( na Ivaninom ročkasu )
Image Hosting by Picoodle.com

Ja također spremna na caffe s sekom (obratite pozornost na noge-balvani hehehe =) )
Image Hosting by Picoodle.com


Dejan Matic- Niko ...

Linkovi

Moji linkići:
Martina (stari blog) kiss
Cafa rofl
Dany i Silvija smijeh
Valery party
Martina (novi blog)
Moj stari blog (2.)
Moj prvi i ujedno najjadniji blog
Nina s škole thumbup
Blog
Sanja

... * MOJA EKIPICA * ...
BERNY...
-luđača i pol
-poznamo se od 5.razreda osnovne
-ide u privatnu gimnu
-ima 17 godina
-živi u Hraščici
-ima starijeg brata
-ona je jednostavno zakon!

cute,  Image Hosting

IVANA T...
-super osoba
-direktna
-iskrena
-ima dobar stil oblačenja
-voli si cugnuti
-ima brata
-ide na moju školu u 3.razred za drvodjelskog tehničara

cute,  Image Hosting

BARBARA...
-upoznala sam ju u 1.srednje, skompale smo se u 1.razredu u 2.polugodištu...od onda smo nerazdvojne...
-super je po ponašanju
-daje dobre savjete
-živi na Cestici
-ima 2 brata i sestru...brojna obitelj...

cute,  Image Hosting

VALERIJA...
-non-stop se kehelji
-iskrena
-ima brata
-voli čagati i pjevati
-ide s menom u razred za frizerku

MARTINA...
-frendica još od 1.razreda osnovne
-jedinica u obitelji, blago njoj !!
-jako super frenduša
-ide na 1.gimnu

KIKA...
-super cura...
-poznamo se već dugo
-ima 2 sestre i brata
-punoljetna-dečki navalite!!

SANY...
-ok Kike sisterka
-prvašica (srednja šk)
-crvenokosa mala
-dobra, dobra...al zauzeta

STELA...
-plavuša
-zgodna, super curka

Volim...

muziku...
Image Hosting by Picoodle.com

more...
background,  Image Hosting

shopping...
myspace graphics collage,  Image Hosting

biti sretna i nasmješena...
collage,  Image Hosting

čitati časopise...
collage,  Image Hosting

njega...
love,  Image Hosting

love,  Image Hosting

čokoladu...
i love chocolate by ch rrycrea,  Image Hosting

Neke slikovne porukice, baš su kuuul
love,  Image Hosting

you love me,  Image Hosting

love,  Image Hosting

cute,  Image Hosting



nedjelja, 23.03.2008.

Here I'm... again... !!

Ko prvo: Sretan Uskrs svima koji posjećujete moj blog i koji komate...fino
Da vam malo pričam kak sam jučer provela dan...
Popodne oko 16h sam se već išla kao spremati...prati kosu...kupati..itd...
Onda mi je došla Martina pa smo bile malo na facebooku, ona ima svoju stranicu...baš je to dobro al šteta kaj je sve na engleskom (makar imam 5 al svejedno)! Onda je ona otišla doma u 17h...a ja sam se išla dalje spremati...simte tamte...Onda je došla Berny k meni u 18h pa si je peglala kosu...i ja isto...Onda mi je mama došla iz Osijeka...nisam ju vidla duugoooo duuugooooo!!! U pol 8 smo krenule van...našle smo se s Martinom i krenule mi prema gradu..tam smo se našli s Valery i krenuli u Majestic...tam su već bile Ladika i Nina iz kvarta i još 2 cure koje poznam iz viđenja...pa smo malo s njima bili...Na početku je bilo very boring...muzika za posrati se...onda su konačno stavili nekaj novog..Dj si je stavil neku muziku s mog moba na svoj komp...onda je to puštal...jer smo mu rekli da stavi nekaj pametnog..i eto..poslušao me...hehe rofl!!Onda su dpšle brazlike-plesačice...i čagale su...kako dobro mrdaju...začas sam i ja počela mrdati...tak sam se oznojila ko krava...samo mi je znoj tekel pa sam išla malo van na zrak..Onda mi je jedan frend rekel ...ajde Mila mrdaj...a ja njemu:pa kaj ne vidiš?...haha...
Poslje sam se već umorila pa sam se malo sela...i ono..dojde do mene jedan tip...tak "lepi" ko slika...moreš na nju govna poslagati...Onda mi dojde...kak se zoveš, kolko god imaš...pa mi priča kak je on tu prvi put...o vrag te mislim si ja ! Onda me pital dal idem plesati il na pijaču s njim...pa sam rekla da ne...onda mi je tak nekaj celo vreme po nogama išel...pa sam mu rekla nek prestane...pa je poslje opet počel...onda sam mu rekla nek otide...bla, bla...riješim ja to eee!!I tak...pa sam poslje opet plesala...bilo je jako super...naravski bolje nego u petak...Dok sam čagala me je ovaj konobar samo odmjeril...jer jučer nisam opće htela plesati s njim...a jučer sam sama mrdala oko stola pa se valjda tip začudil...Oko 03:00 sam išla doma s Danijelom...i dojde mi konobar kao da mi čestita Uskrs...ma nek se jebe...srdim se na njega...on je možda to primjetil..ko zna....ma baš me zaboli...! I tak...dok je bilo 00:00 svi smo se izljubili...e pa kaj mi nije čestital Uskrs onda oko 12...nego 3 sata poslje...e dečec moj, to tak nejde kod mene...jer sam nekaj skužila...ma čitam ga ko knjigu...ma ajd...bjež!
I eto..sad sam na kompu..dosadno mi jeeee....
U petak idem opet u majestic...tak bum se naroljala...eeee...tak kaj u subotu zaspim na bus za Opatiju...eh...idem ja sad...pozek svima...i pusa...samo mojem i jedinom....dečku...kiss..kiss cerek!



| Komentari (65) | Printaj | # |

četvrtak, 20.03.2008.

...*...*...*...*

Allo, allo . . . !!!
Da vam se malkice javim...
Jučer sam bila malo u shoppingu....kupila sam si traperice i 2 parfema: Dolce gabbana the one & Escada.... i sad se stalno špricam...smijeh
Seka mi je posudila rbk tenisice pa ih sad furam...thumbup
Danas mi dođe dečko, a možda će i prespavat al to još ne znam...cerek
Možda ću se vidjet s Martinom....već se nismo valjda 2 tjedna...kiss
Mama mi dođe doma u petak il subotu....party
Naravno da u petak i subotu idem van u Majestic...u subotu si Brazilke...bit će ludo...partythumbupfino
Trebala bi se vidjet danas s Martom, al to još ne znam dal ću stići...eek
I tak...kaj da vam još velim...
Jučer sam bila u gradu s Valery..i ekipicom...bili smo u Carpe Diemu...oko 21 h sam se našla s Martom pa smo skupa doma išle...bila je kod mene do pol 11...dop.se ženska s Danijelom...
Danas sam ujutro bila kod tete od 10-12...pa sam išla u dućan....nešto si kupit i bila je neka bakica u dućanu i pala je...onda su se derali po dućanu zovi hitnu, curi joj krv iz glave...ja sam brzo kupila kaj trebam, ah i nekaj pozabila i brzo otišla doma jer mi je to bilo gadno za gledat...uf!
I tako....sutra se ide van...al bez Ivane...ona ide u Slavoniju...
Drugu subotu idem u Opatiju s kozmetičarkama...tam bumo subotu i nedjelju...mama će mi dati neke parice da si kupim nešto tamo... Tako da ću taj sljedeći petak ić u Majestic i ostat do zore i odma drito na bus pa u Opatiju...nema spavanja nono party...
Eh idem ja...ne znam kaj da vam više pišem...samo sam vam to htela napisat da imate kaj za čitati...
Možda se čuskamo u nedjelju...by...by....kiss kiss
___________________________________________________________
___________________________________________________________
Evo mene i prije nedjelje....da vam javim svježe novosti:
Jučer sam išla do grada oko pol 7 da se najdem s Valery...išle smo do nje doma da se ona spremi i da mi složi frizzz i krenule mi van oko 21h...došle smo oko pol 10, taman minutu prije zaštitara...thumbup
Došli smo za naš stol...prvi do podija...tam su već bili: Martina, Rex, Marac, Ivana, Kika, Marta...a posle su došle još Sandra i Stela...znači bilo nas je 10...ludilo brate, ludilo...!!!party
Martina je bila malo "čaknuta" nut...celo vreme se nekaj s Maracom zajebavala a i ja skupa s njima...tak smo se cepali...rofl
Onda smo malo plesali...al slabo...skoro niko nije plesal..prazan podij...al nadam se da bumo to danas nadoknadili...jer dolaze Brazilke u tangama,,,nagledat ćemo se guza...a muškima će to sigurno bit veeeliko zadovoljstvo fino...kurci goreee!!!(uf malo sam prosta...ups!zaliven)
Konobar mi je stalno nosil cugu party...spila sam valjda 5 red bull votki, blacky-colu, pa malo pana, pa sam mu rekla da će me napit ..Onda su ga frendovi zezali da nek me malo npusti na miru-da se stalno mota oko mene...hehe...Onda se neki tip prikrpal za naš stol, a nit ga ne poznamo...al ok, skompali smo se...nije bed..kako nas je nasmijaval rofl...ja sam se valjala od smeha..rofl malo si je popil pa se došel trezniti rolleyes...pa nam je onda još i on platil party yes...pa smo konobarima ja i Marta išle kupit čikenzi smokin...prošle smo celi grad i kafiće, a murija na svakom uglu...nisam znala kam bi, al evo njih opet...sam smo se pogledali...al valjda sam izgledala starije pa nisu ništ pitali..da bi došla u Mabis i tam su imali čike...onda su išli neki tipeki po gradu pa su nekaj govorili dal mogu s nama lud...i tak...onda smo došle u Majestic ...dala sam konobaru čike pa mi je dal pusu u lice..hehe..smijeh kiss...
Joj ,,,kaj je još bilo dobro...?Aha...dok sam išla na wc...i dok sam se vraćala bil je fajt tam u blizini našeg stola...razbili su sliku...eh...šteta kaj nisam vidla...(tek danas dok sam si spremala sobu, sam vidla krv na svojoj bijeloj torbici...mislim KRASNO!!!)...došla mi je sestra u Majestic...LoL!
Onda je oko 03:30 bil još jedan fajt...baš sam pratila....nekaj su se zakačili kod šanka... i onda su se ritali...i šef je sudjeloval...mislim, to se nebre propustiti...eh...muški...!!!namcor
Vani je bilo 4 kombija od murije i hitna...izgleda da je vani isto neki fajt bil...pa taj Majestic je onda na "jako dobrom glasu"...
Ma...bit će bolje...i tak...
Nebrem vjerovati da Berny danas ide u Majestic...nije već bila 100 let...fino party
Onda vam se još i sutra javim s novostima...hehe...čujemo se...wave



| Komentari (27) | Printaj | # |

nedjelja, 09.03.2008.

Yeaaaa baby...

Joj ljudi da vi znate kak je meni bil lepo vani...party !!!
Evo da počnem od jučerašnjeg dana...
Oko 16h me nazval dečko i nekaj smo se posvađali, a problem je bio u tome što sam ja išla van, a on ne želi ići u Majestic jer je rekel da bi rađe išel na groblje....rolleyes...ah.... I onda je došel do mene da se spominamo u 4 oka...i dooobrooo...došao on kod mene...pa smo se svađali negde 1 sat...onda se malo plakal pa smo se nekak pomirili al ne do kraja...
Onda je rekel da nikad ne bi htel prekinuti sa mnom...i td...Da zakaj nebrem biti s njim (jučer), da me planirao izvest nekam na večeru jer je ipak dan žena...da bi bili ljepo cijelu noć zajedno...Ja sam rekla da baš danas ne mogu, da ćemo to neki dr.put nadoknaditi...
Onda sam se u 18:45 išla spremat za van (prekasno!), čovječe jedva sam sve stigla!!! A već u pol 8 sam morala krenuti prema gradu...joj, joj,...
I našla se ja s Valery i Kikach i krenule mi u Majestic...Bile smo za prvim stolom odma do dj-a....Kika je valjda naručila za mene 20 pjesmi...dj joj je reko da je jako zahtjevna...eeeeh...ja sam se samo smijala...nije ni čudo...moram se sjetit kaj sam sve popila...
I tako sam si ja naručila blacky colu...njih sam jedno 3 popila...pa 2 red bull votke, pa 3 bambusa...Al sam i dalje bila trijezna za razliku od Martine koja se u krčmi napila ko deva od 2 bambusa i 4 gemišta...rofl...ta nije naučena da pije...?....ili?.... Jedan konobar iz Majestica koji se zanima za mene mi je platio 1 velikiiii bambus... onda me pital dal idem plesat, a bila je glupa pjesma...iznad tešnja zora sviće...rekla sam mu:dugujem ti dr.put...onda je on meni rekel da računa na mene...i tako...
Bila je tam i Lađica i Silvač koja me došla malo nasmijavati...hehe rofl...
Jučer sam imala najlonke i minjak...to sam spomenula jer su neki dečki koji su prolazili pored mene stalno fučkali i ono uuuu....ja sam bledo gledam...mislim kaj nikad nisu vidli žensku da nosi minjak..??hallo??
Kika je oko 22h otišla negdje s dečkom...i poslje mi je rekla da je popila 12 red bull votki al se i dalje držala normalno...za razliku od Martinice...hehe...
Onda mi je rekla da će doći za pola sata a došla je tek za duplo duplo duplo više...Onda je napokon došla i rekla mi da ćemo poslje Majestica ići još u Čk u Rotor (disco)...čula sam da je tam hebeno!
Al nažalost nismo išli jer je Kiki njezin dečko rekel da će se vratit za sat i pol, a nije se uopće vratio...čekala sam s Kikom njega više od 4 sata i onda smo u pola 5 išle spavati kod mene u stan...Kika ga je zvala i slala poruke al on ništa nije poduzimao...Kika će mi poslje javit kaj je bilo...
I još to nije sve...čekale mi njega više od 4 sata nadajući da će doći pošto se nije javljao na mob, i dok smo se probudile sad ujutro kod mene u pol 9...(znači spavala sam...3 sata i malo sam još umorna...), još ju dečko nije nazvao ni por.poslao...pa ja bi poludila tako...!! Baš mi ju je bilo žao...Al vratit će se to njemu...sigurno...da ona mora njega tako dugo čekat...ajme...
Na podiju smo plesale i došel je fotograf, i poslikal nas je kak čagamo 2x...čoveče tak mešamo ko mikseri...hehe rofl zujo...
Onda je došel jedan dečko koji je pital Kiku dal sam ja slobodna il zauzeta...zove se Aco...i nije imal šanse...kad ja imam dečka...a okolo ne varam...! I tako...ne znam šta je još bilo tako dobro da bi to morala napisati...
Eto Kika je malo prije otišla doma... dečko će mi doći popodne...
pa ja sad moram ići učit maturu jer sutra polažem malu maturu u 13h...ljudi drž'te fige!!
Chao i čuskamo se.... kissy kissy....kiss



| Komentari (112) | Printaj | # |

ponedjeljak, 03.03.2008.

*Vani je bilo bomba!*

Hello!
Evo brza sam...da napišem nešto o vikendu ...de smo bili, kaj smo radili...??
Ovako...u subotu mi je popodne došla por.od dečka da dolazi, a trebao je inače doći u nedjelju... I dojde on k meni oko 18h...i pitam ja njega dal ide s menom van i s mojim curkama...sad on veli da ne, da bu mu dosadno tam, da bi rađe išel na groblje nego u Majestic...i te neke njegove spikice...
Ja rekla ok, kak očeš al ja idem... a inače da ja nisam išla van on bi ostao kod mene i prespavao...
Dobro...i idemo mi dalje raspravljati...onda je rekel da kaj je opće dolazil, da su mi frendice više od njega... Ja sam mu rekla da kolko ja znam da je on trebao doći u nedjelju a ne u subotu i da sam se ja još u petak dogovorila s curama...onda smo pol sata bili tiho...ja sam se spremala za van, a on je ležal na krevetu...i došlo pol 8, i ja sam rekla da idem van...on je onda rekel da se ljuti, ja sam rekla..dobro pa se ljuti i ja se ljutim...
Dojdemo mi do dole...ja mu velim aj bok, on meni veli bok...ni pusa...ni ništ... I ja krenem prema konzumu...a on se dere..očeš da te otpelam? ja velim ne!aj bok! Onda se deral nek stanem i td...ja nisam htela stati, onda je do mene dobežal...i pital me da kaj glumim....ah! Ja sam rekla da ništ ne glumim...onda me pital da kaj mi je...ja rekla ništ...onda sam rekla da idem jer bum zakasnila...onda smo se nekak pomirili al je svejedno sranje napravil...
Poslje me nazval i rekel da ga je murija primila...i da je platil 500kn zbog startanja...ja sam mu rekla da mu ne vjerujem...i da ko mu je kriv kaj je nadrkani pa radi sranja po cesti...itd...
Onda sam srela Martinu i Rexa tam negde kod Turbo limača...pa su išli s menom do banke da si pare zdignem...onda su pred mene došle Valery i Kika pa smo išle prema Majesticu...došli smo nutra...odma prvi stol do podija je bil naravno naš...bila je dobra mjuza...
Trebali smo ići još u Čk u neki disco Guru...al je onda do nas došel neki dečko i skužili smo da je to od Kike došel dečko iz Pule, iznenadil ju je...Ona opće nije znala da bu on došel...very nice... Onda nismo išli u Čk, al valjda pemo ovaj petak...nadam se ... baš bi htela ići vidjet kak je tam... Onda je od Kike dečko (Kiki) pital dal idemo nekam drugam...reko idemo...
Valery je ošla doma, a nas 3 prema Macubi...došli smo tam i nije bilo baš prometa pa smo produžili do Rohhe, tam isto nije bilo prometa....pa su onda hteli iti u Mister X, pa sam ja rekla nek idemo rađe na Vinicu...i onda smo došli do Cestice...pokupili mog dečka...onda smo se pomirili totalno...Išla je i Sany s nama... Kiki pela tak brzo kaj ne znam kaj...po zavojima...eee a ima dobar auto eee...tam iza ima tak neka dobra vrata...opće ih nisam znala otprti...baš fancy...!!
Onda poslje Vinice smo završili na Cestici u Coloradu...ovi su otišli natrag u Majestic a mi tam u disco...Vidla sam Baru, Mirjanu, Anu, Ivicu, Klaudiju...ma puno njih....onda smo tam bili oko pol sata jer mi se tak spalo...eee došli mi doma oko pol 3 ujutro...al ok...znala sam ja i duže ostati...
I tak vam je to bilo...i svađa i ludog provoda ...ma ok...bit će bolje...
U četvrtak pišemo probu male mature...od 300 pitanja bit će njih samo 30...e majke mi meni se to neda učiti...
Danas u školi dom smo imali engleski smo se selili u dr.učionicu...i dojde mi jedan tip:primi me onak nježno za ruku i veli mi:ej ti bi mogla s nama...on me pogleda, ja njega pogledam i nasmijem se...onda smo poslje imali tzk s tim dečkom...baš je tip ok!
Dobila sam iz hrvatskog iz testa 4, falil mi je 1 bod za 5, znala sam da bu tak...sutra pita hrv.al meni se baš i neda učiti...možda bum se navečer...iskreno, neda mi se ići nikam van...možda pem navečer malo do grada na kavicu al ne znam još...
Eh da...bila sam u petak i subotu s mamom u shoppingu...bile smo u Calzedonii...tam sam si kupila za ljeto 3 majice, srebrni bolero, badić za ljeto, tigraste gaćice, čarape...
Onda sam si u gradu kupila jednu bijelu jaknu...baš mi je cool...Onda mi od Ivane mama veli kak sam sva moderna, prava mačka i tak...hehe... :))
E idem ja sad...chao...pusa... pozdrav...



| Komentari (43) | Printaj | # |

subota, 01.03.2008.

I'm here!!!

Chao!

Evo mene nakon ajmo reč dugo vremena...
Mama mi je došla u četvrtak i donesla mi neki stick koji samo ubacim u komp i imam net...ma super!! Danas mi mama ide natrag za Osijek...a sutra će k meni doći dečko s puta (jer je u Zg-u kod strica). Prije 2 dana sam dobila novi mob i br...Sad imam 3 moba...svi mi kažu da kaj ću s tolko mobitela...najvjerojatnije ću isključit motorolu....a sad imam br.091 i 099...heh...Dobila sam LG K800 (chocolate)...baš je cakani...i ono zezam ljude...da sam neki dečko...frendicu sam zeznula, a ona je povjerovala... onda sam malo dečka prcala jučer al je skužil da sam to ja al ja se pravim da nisam...ma i mene je neko zajebavao jučer na mob...samo ne znam koji tip je...borim se između dvojice... Poruke su mi ovako dolazile:
On:Bok.Zabac kaj mi radiš?
Ja:To si ti Slavač? Vani sam s curkama.. ti?
On:Drkam
Ja: Aaaah na koga?
On:E drkam na bjele majce jer takve volim a jel si ti za kakvu sexicu?
Ja:Daj ne seri Slavač!!!
Ja:Ej Slavač to si ti? Priznaj!
On:Ja sam djed mraz.AJD DA TE JEBEM
Ja: Ma ajde marsh! O D L E P R Š A J !!!
On:Nemoj bit takva...Gledam te cijelo vrijeme i nisam si mislil da si takva
Ja:A kakva sam ja to ?!
On:A ne znam ja kakva si ti al po odgovorima vidim da nisi baš... a ja mislim da su i frendice stobom, ne samo muški?
Ja:Nije opće bitno ko je s menom, ak me vidiš, kaj opće pitaš!! Očito da si pijan!
On:Nisam, samo pitam sorry ako sam te uvrijedil...nisam pijan jer nije bitno
Ja:Ma kaj ti opće očeš od mene?!?
On:Puno toga???...
Ja: Na primjer?? Aha sad znam ko si! Beeee :P
On:Haha neću pričat, a ko sam ja?
Ja:Znam da voliš bijelu boju jer ju imaš na sebi.hahahahahaha
On:Ne znam kako da se smijem ali nažalost nemam nego je ti imaš i sleđima i okrenuta prema podiju... (a fakat sam bila okrenuta prema podiju...)
Ja:Ja imam smeđu tuniku i srebrni bolero...onak hallo?! Nemam vremena, aj chao
On:Ok! makar se tako vidi ali nema veze, ajd da ne smetam sada kada si u majesticu javi se kad buš doma..
......nakon par sati...
Ja:Ak si u Majesticu reci koju pjesmu je sad dj pustil?
On:Reko sam da nisam tak a dj-a nije bilo
Ja:Stari ne kenjaj!
On:Onda ok, aj uživaj i pazi šta radiš laka ti noć medena
....i to je to...ne znam kaj da velim...

Prošli petak sam bila isto u Majesticu i ja i Vale smo se upoznale s 2 tipa...jedan je htio mene, a jedan Valery...aaahaaa...
Jučer su isto tamo bili...
Malo smo plesali oko stola....popila sam 3 pana i 3 blacky-cole...jedan dečko je došel iz Čakovca i jako je bogati...tam mi je celo vreme plačal...fala, fala...!! Rekel je:ti buš u mojem discu plesala... Ja onak di?? On veli da otvara disco u Čakovcu 01.05...zval bu se Monaco...ma može šefe...odma dojdem na čagicu!!!
Danas opet idem van u Majestic s Valery, Kikom...i ne znam ko još ide...
Jučer sam imala vani tuniku...i onda me pita od Ivane brat.Mila imaš ti minicu? Ja velim: ne al sam si ju mislila obleči... On:a zakaj nisi?
Ja:pa tak...bum sutra... celo vreme smo se nasmijavali... Dok su cure otišle po cugu ostali smo ja i Danijel sami...i sad cura nema duuuugo... a veli Danijel:kaj su ove otišle u Konzum?? E ja sam krepala od smeha, tak je nasmijaval...ma ludilo!!!
I tak... ne znam kaj da više napišem... Pa idem ja...a vi komajte što više...
Ajd pusa pa se čuskamo...



| Komentari (21) | Printaj | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.