* * * ...PJESME... * * *

NAJJEBENIJA STVAR.....*PUCA ME U HERC*.....
Godina nova-Srećko Savović


Tačno u ponoć kad kazaljke se spoje
umjesto amin reći ću ime tvoje
hiljadu milja da si ti daleko
značeš da voli i da te čeka neko

Ref.
Godina nova, svi nešto žele
ja molim Boga, da mi tebe
samo za mene čuva
godina nova, svima donese sreću
u novo ljeto ja bez tebe neću
tačno u ponoć iskreno i od srca
želim da tvoje srce za mene kuca

Tačno u ponoć kad radost svijetom krene
ti jednu želju poželi za mene
kako mi trebaš, jako i neizmjerno
kol'ko te volim, neka ti kaže nebo

Godina nova, svi nešto žele
ja molim Boga, da mi tebe
samo za mene čuva
godina nova, svima donese sreću
u novo ljeto ja bez tebe neću
tačno u ponoć iskreno i od srca
želim da tvoje srce za mene kuca

Godina nova, svi nešto žele
ja molim Boga, da mi tebe
samo za mene čuva
godina nova, svima donese sreću
u novo ljeto ja bez tebe neću
tačno u ponoć iskreno i od srca
želim da tvoje srce za mene kuca

...** Pjesma je prava j3b3n!c@ !!!** ...
________________________________

...* zovu me *...
(Najčešće) Mila...

...* pohađam *...
Srednju strukovnu školu u Varaždinu, 3.razred

...* izgledam *...
-tamno smeđa kosa,
-jedno oko smeđe, jedno smeđe-zeleno...
-visoka 175 cm
-srednje građe


...* izlazim *...
U Monaco (Čk), Rotor i Šampion (Čk), znam nekad otić do Guru-a u Čk, znam otić do Dijane u Trnovec...

...* hobi *...
-slušanje muzike...nju slušam kad sam u depri i kad sam jako happy...
-surfanje po netu
-druženje s frendovima...ekipa zakon ste!=)


...* horoskop *...
strijelac...

...* naj boja *...-bijela
-crna
-srebrna
-plava
-(nekad) roza
-zlatna


...* slušam *...
inače sve osim metallice, punka i opere, al u zadnje vrijeme samo strano i cajke:
Black Eyed Peas,
Rihannu,
Enrique,
Beyonce,
Prljavce obavezno,
Seku Aleksić,
Ceca,
Saša Matić...


...* stil oblačenja *...
šminkerski i sportski

...* datum rođenja *...
22.11.1991. u Šibeniku....dalmatinka sam i pol...pol zagorka, pol slavonka...uuu jebate...

...* navijam za *...
Dinamo 4ever!

...* status *...
Zauzeta molim lijepo cerek kiss
___________________________________________________________________________________________________

*...NAJJAČE...*

Poslala sam ti poruku *MAHINALNO*sretan
Jer *SVE MI TVOJE NEDOSTAJE*cry
Da te pitam *TKO TE LJUBI OVIH DANA*kiss
Još nešto *TREBAŠ MI*fino
Ako ti išta značim *DOĐI I UZMI ME*yes
Znam da si s drugom i *NIJE MI ŽAO*belj
Jer *SAMO PIJANA MOGU DA TE PREBOLIM*rofl
Pamtit ću dane kad si me zvao *CURICE*cerek
Sad nju tako zoveš, a bile smo *DRUGARICE*namcor
Stvarno si igrao * PRLJAVO, PRLJAVO*bang
Stalno se pitam *DA LI SI ME VOLIO IL' NISI*rolleyes
Ali nije bitno jer sam *TAKO MLADA*cool
Imam vremena jer *DUGI SU DANI I DUGE NOĆI*yes
Stalo ti je u glavi *ONA, ONA*cry
Šta je-je, ipak je ona *SLATKA MALA*fino
Živim dalje *KO DA SUTRA NE POSTOJI*yes
Zaboravi me, ko što sve *ZABORAVLJAŠ*tuzan
Al' onda idi *ŠTO DALJE OD MENE*mad
Jedan savjet: *PAZI S KIME SPAVAŠ*party
Jer *NEKE PTICE NIKAD NE POLETE*laze
Ovo pišem samo *TEBI MOJA MAZO*smijeh
Želim ti reći... *LUČE MOJE*blabla
Al' jebiga, s ovom pjesmom *GOTOVO JE*belj
_________________________________________________________

Neško Kejdz
Votka i dzin

Votka i dzin to je sada in
dobra lova, brza kola, ribe oko stola

Pratite me drugovi ko još noću spava
igrajmo i pevajmo od splava do splava
druženje do zore ludi ritam bije
ko ne voli noćni život taj u trendu nije

Ref.
Votka i dzin to je sada in
dobra lova, brza kola, ribe oko stola
votka i dzin to je sada in
nova riba, novi splav, tako svaki dan

Vremena su druga i brzo se živi
kada mi je raj na zemlji zašto da se smirim
za provod i žene sve što imam dajem
kad nas vreme pregazi neću da se kajem

Ref.

Muzika do zore kome još to smeta
svima piće ovde biće epicentar sveta
šta je život pravi oduvek smo znali
za sve naše ludosti Hollywood je mali

Votka i dzin to je sada in
dobra lova, brza kola, ribe oko stola
votka i dzin to je sada in
dobra lova i u kola riba polugola
(2x)
______________________________________________________________


Dara Bubamara
Dodirni me

Ref.
Dodirni me, prstom po telu, imaj me celu
opusti se, skini do kože, strasti me lože
briga me, sad mi se mazi neka si sa njom

Ma dodirni me, gori mi telo, veće je vrelo
opusti se, želim te jako, sa njom ću lako
reci joj, noćas dragi bićeš samo moj

U klubu ludilo, ulaziš sa njom
i nije neka do mene prazan sto
sedi, lepi moj hemija je to
nije slučajno što smo blizu
cela vrela sam
hajde, okom daj mi znak

Ref.

Šampanjac otvaraš, meni nazdravljaš
to joj smeta, nije njena noć
sluti, bićeš moj bolja sam od nje
jasno joj je sve, za to čuti
moje telo vatra je, gori da me dotakneš

Ref
___________________________________________________________________

Dobre su mi još pjesme u zadnje vrijeme:
Ceca-Viski
Čigra...ne znam ko pjeva
Biseri i bajadere-....
Low-.....
4 minutes-Madonna i Justin Timberlake
Poklonite mi nju za rođendan
Lagala
Sve od prljavci...













JEHBENOOOUUUU * * *

* * Otišo si, nek si
bio si sexy,
svaka ti dala,
a ja te zajebala!! * *


* * Poštuj dečka,
k'o i samu sebe,
zajebi i ti njega,
da ne bi ON TEBE!! * *


* * NAJJEBENIJE * *
Smijeh je znak sreće,
nada znak vjere,
poljubac znak ljubavi,
a mene imati za curu
znak je...
DOBROG UKUSA !!! * *


* * Cijeli život malo traje,
puno uzima,
a malo daje,
zato živi,
ne misli na krizu
jer život je jedan i
NEMA reprizu . . . * *


* * Neću patit kad odeš drugoj
niti molit da se vratiš.
Bit ću daleko kad budeš sretan,
a još dalje kad zažališ!!! * *


* * FUCK
WHAT
YOU
THINK * *


* * Did you just call me a
BITCH?
Well, a bitch is a dog,
dogs bark,
bark is on trees,
trees are a part of nature,
and nature is beautiful...
so yeah..thanks for the compliment! * *


* * Truju me tvoje usne tvoj slatki osmijeh,
truju me tvoje oči i tvoj pogled,
al ipak sad dok na koljenima klečim,
molim Boga da se od tog otrova nikad ne izliječim!!! * * (Slavač meni)


* * Jedan poljupček na tvoj gupček,
to ti šalje tvoj golupček * * ( Slavač meni)


* * Budi noćas zvijezda sjajna,
moja mala slatka tajna,
moja radost i ljepota,
budi noćas dio mog života! * * (Neki tip mi je to poslal...)


* * Znaš li kako je teško,
kako je bol jaka
kad umjesto tebe sa mnom spava dio mraka...
nedostaješ mi jako! * * (Slavač meni)


* * Bio bih postelja u kojoj spavaš i jastuk na kojem se budiš,
zvijezda koju sanjaš,
osmijeh kad se smiješ,
učinio bih sve
samo da sam uz TEBE! * * (Slavač meni)


* * Svi mačići su odavno zaspali,
zagrljeni jedno pored drugoga u košarici,
a najslađi mačić je ostao budan i upravo čita poruku za laku noć! * * (Slavač meni)


* * Osjećam tvoje disanje
i miris tvoga tijela,
osjećam tvoj dodir,
pružam ti ljubav svu,
osjećam da me ljubiš,
a znam da nisi tu!!! Pusa * * (Slavač meni)

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (5)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Da...Ne...

dEsIgN bY:mrukwicadizajn.blog.hr :)

Opis bloga

Isti kuki ko i svaki blog... samo kaj je moj onak, naj-naj...ma šaluckam se ja...KI$$
...Ko misli ostavljat loše komentare neka slobodno odleprša sa mog bloga...
That's it...
Come to me...
Yeah!



Ovo sam ja
Image Hosting by Picoodle.com

I ovo...spremna za van...
Image Hosting by Picoodle.com

Moja frendica Berny
Image Hosting by Picoodle.com

Ja & Berny
Image Hosting by Picoodle.com

Martina & ja
Image Hosting by Picoodle.com

Moja frendica Ivana
Image Hosting by Picoodle.com

Tea & Martina na Ivaninom ročkasu...( i ja sam bila tamo )
Image Hosting by Picoodle.com

Ivana, Tea, Martina & Me ( na Ivaninom ročkasu )
Image Hosting by Picoodle.com

Ja također spremna na caffe s sekom (obratite pozornost na noge-balvani hehehe =) )
Image Hosting by Picoodle.com


Dejan Matic- Niko ...

Linkovi

Moji linkići:
Martina (stari blog) kiss
Cafa rofl
Dany i Silvija smijeh
Valery party
Martina (novi blog)
Moj stari blog (2.)
Moj prvi i ujedno najjadniji blog
Nina s škole thumbup
Blog
Sanja

... * MOJA EKIPICA * ...
BERNY...
-luđača i pol
-poznamo se od 5.razreda osnovne
-ide u privatnu gimnu
-ima 17 godina
-živi u Hraščici
-ima starijeg brata
-ona je jednostavno zakon!

cute,  Image Hosting

IVANA T...
-super osoba
-direktna
-iskrena
-ima dobar stil oblačenja
-voli si cugnuti
-ima brata
-ide na moju školu u 3.razred za drvodjelskog tehničara

cute,  Image Hosting

BARBARA...
-upoznala sam ju u 1.srednje, skompale smo se u 1.razredu u 2.polugodištu...od onda smo nerazdvojne...
-super je po ponašanju
-daje dobre savjete
-živi na Cestici
-ima 2 brata i sestru...brojna obitelj...

cute,  Image Hosting

VALERIJA...
-non-stop se kehelji
-iskrena
-ima brata
-voli čagati i pjevati
-ide s menom u razred za frizerku

MARTINA...
-frendica još od 1.razreda osnovne
-jedinica u obitelji, blago njoj !!
-jako super frenduša
-ide na 1.gimnu

KIKA...
-super cura...
-poznamo se već dugo
-ima 2 sestre i brata
-punoljetna-dečki navalite!!

SANY...
-ok Kike sisterka
-prvašica (srednja šk)
-crvenokosa mala
-dobra, dobra...al zauzeta

STELA...
-plavuša
-zgodna, super curka

Volim...

muziku...
Image Hosting by Picoodle.com

more...
background,  Image Hosting

shopping...
myspace graphics collage,  Image Hosting

biti sretna i nasmješena...
collage,  Image Hosting

čitati časopise...
collage,  Image Hosting

njega...
love,  Image Hosting

love,  Image Hosting

čokoladu...
i love chocolate by ch rrycrea,  Image Hosting

Neke slikovne porukice, baš su kuuul
love,  Image Hosting

you love me,  Image Hosting

love,  Image Hosting

cute,  Image Hosting



četvrtak, 25.10.2007.

. . .* * * Ludnica i samo ludnica non-stop . . . * * *

Ej ljudi...wave
I'm back...sigurno se pitate kaj me dugo nije bilo...ah, stara mi je isključila net...pa bu mi negde dr.tjedan opet uključila, sad pišem post od frendice Berny, snalazim se ja...yes
Pa da malo napišem Bibliju kaj se sve događalo: rolleyes

20.09 sam išla u 14:10 kod Bare s mini busom...Došla sam tam na stanicu, čekala sam ju pol vure-skoro sam poludela!
Onda smo išle k njoj...ja sam se dopkala s Slavačom-mojim dragim...Oko 17h smo se već počele spremat za van jer nismo znale kaj bi drugo delale...Onda smo za čas saznale da disco ne radi jer je od šefice umro brat...i onda smo išle u Millenium2, Slavač nas je već tam čekal...fino
Ja sam imala crne tajice, bijelu ultra-kratku minđu naughty, majicu crno-bijelu i bijelu jaknu i smeđe čizme...
A Bara je imala crne tajice, crnu tuniku i crne čizme i crnu torbicu...mi zbegecane smo išle vanka...smijeh wink
I došle mi unutra...i bila je ona cura s kojom sam se zakačila prije...Bara je imala fajt s jednom curom....ah ljudi...luda subota....smijeh rofl yes
Oko 23h se Bara išla najti s dečkom, a ja i Slavač smo otišli k njemu " spavati " naughty smijeh party fino kiss cerek ... Cajke su svirale cijelu noć...baš nam je bilo krasno ; ))))) !!! Ljubim te!!!kiss cerek
U nedjelju smo se probudili oko 9 ujutro, onda je on moral iti raditi na 2 vure...ja sam onda bila za to vrijeme kod njega u sobi i spavala...Onda je on došel doma i pital me dal spavam i tak...onda smo se ljubili....pa smo išli ručati...pa kod njegove sestre, pa njegove mame i onda kod njega opet doma...onda je on naručil večeru iz jednog restorana i tak...Onda, dok smo se najeli smo opet išli u krpe, pa smo se mazili...znate kak to ide, ne?! fino
Onda u ponedjeljak mi se opće nije dalo iti u školu al sam na kraju išla...spremila sam se, obukla čizme-cele su mi promočile...Slavač me otpratil do Bare, kak je to dobar dečec...onda smo išle na bus....i došle mi tak do škole...malo smo kasnile al nema veze...ja sva mokra, al sam si onda u školi oblekla pumice koje ne promaču...
Bilo je jako ludo u školi...na etici pogotovo rofl....natovile smo profesora da ništ ne pišemo, da se razgovaramo...a samo smo nas 3 cure na etici...onda smo se nas 3 spominale o sisama...onda je malo prof.pogledal nas i pital kaj radimo...a Edona mu je rekla da se spominamo o sisama...a on veli:a jeste pravu temu našle...!! Tak smo se smijali...ugl.ja i Valery smo kasnile na sat 15 min...nema veze...i tak...rofl
Onda utorak...isto je bilo super ko i uvjek....ne sjećam se više...
Onda srijeda...isto ko utorak...rolleyes
Danas-četvrtak:na tjelesnom sam dobila 4 iz neke vježbe, bila sam totaly happy!!! Onda smo imali 4.sat slobodno, pa smo se učile ( nas 8 cura-kozmetičarki) anatomiju...
Na hrvatskom smo pisali neki test 5 min.veliko i malo slovo...pa 5 bum dobila....kaj da je to nekaj teško?!!!nut
Anatomiju me pitala i dobila sam 5, a učila sam se samo negde 45 min...yeaaa thumbup fino!!
Onda sam išla doma s Valentinom...onda je Berny išla kod mene, ja kasnije kod nje...u pol 9 idem doma...sutra pita ljekovito bilje, ja ništ ne učim, al znam gradivo od prošli put jer sam dobila 5 iz testa...ja ljudi nebrem vjerovat,u petak mi završi nastava, od subote do ponedjeljka sam na selu, ništ ne učim, a imam tak dobre ocjene....ah ljudi-prirodna pamet...!
Mama mi sutra ide ponovo u Osijek...sutra sam pozvana na ručak kod tete u 14:30...onda oko pol 4 idem kod Berny pa pemo navečer skupa u Majestic party fino...valjda bu nam se još neko pridružil naughty...u subotu ista priča...idem kod Bare...kiss
U ljubavi sve ide super....ne sekirajte se vi za mene jer je Slavač jako dobar prema meni...kiss cerek
Jako sam sretna i ništ mi ne fali....i to vam je za sad to...smijeh
Kad opet nađem nekog za net...javim vam se...pozzz:Berny, Ivani, Martini, curama s 1.raz...mojim curama, Tajani, Turky-u, Valery....a pusica Slavaču...kiss cerek
Ciauuuu!!!!



| Komentari (107) | Printaj | # |

petak, 19.10.2007.

. . . * * KiSsY * * . . .

Heeeeey....!!!

...Nisam vam se dugo javljala jer sam stalno negde bila, najviše na Cestici kod frendice i dečka . . .cerek
Sad za neko vrijeme mi je mama isključila internet al dok se vrati iz Osijeka bu mi ga opet uključila...party
Mama mi je došla jučer iz Osijeka s dečkom oko 14h...al su danas ujutro oko 09:00h otišli natrag za Osijek...i tak sam vam opet ja solo doma party...bar si mogu ekipicu pozvati... thumbup
Sad sam inače kod Berny pa kod nje pišem postić kiss...kod nje bum i prespavala pa sutra ujutro idem doma...a možda i na Cesticu...sutra bum čak možda u gradu u Majesticu jer Bara pe u Opatiju u nedjelju, a ko zna, možda i nejde pa bum došla tam kak i uvijek...smijeh
12.09.sam išla kod Bare...više se baš i ne sjećam kaj se događalo, al stvari kojih se sjećam bum napisala...Ja sam došla kod Bare oko 15:30...onda smo slušale muziku i odmarale se sve dok nisu u Barinu sobu došli:njezin brat i njegov naj frend Saša...i tak su oni mene petarili burninmad...ja sam poludila do kraja!!!Prvo mi je Saša izul patiku i bacil je iza ormara...onda me Barin brat stalno diral...znate di, sve po sud...ja sam mu rekla:čuj opće nisam mislila da si tak glup i grub mad...koja pa bi te htela?! Onda me počel petati po sisama...ovo, ono...ja sam ga par put ošamarila i onda me ostavil na miru...onda sam pobegla van kroz prozor naughty...onda su mi zeli majicu i peglu za kosu i rekel mi je Barin brat:čuj ak očeš majicu dojdi si gore u moju sobu SAMA...al ak ju očeš natrag mi moraš učiniti jednu uslugu...ja njemu rekla:stari moj, nema šanse, znam kaj smjeraš, al to nebuš od mene dobil nikad jer znam da samo to očeš!! On meni:a kaj da te slinim??Ja njemu:ma naš kaj?Zemi si ti tu moju majicu, to ti je za rođendan zujo...onda su mi kasnije vratili peglu, već na pol razmradnu...i kaj drugo-poludila sam...onda je Bara Saši strgala džep na jakni, ja sam mu zela rukavice od skutera, Bara mu je zela šal...i tak je to završilo s velikom svađom...od onda Bara i brat nisu razgovarali...a Barina mama je rekla da se Barin brat zaljubil u mene...a kaj bum ja sad...nema šanse jer imam dečka cerek...a takvog dečka kakav je Barin brat sigurno nikad ne bi htela...čovek samo na fukanje misli lud...ja sam mu lepo rekla:ja ti nabavim br.od neke fufe...i tam sam mu neki br.zmislila, on si je spremil i čiča miča-gotova priča...rofl rolleyes
Onda smo išle van u Colorado party...naravno spremale smo se ko i uvijek 2, 3 sata cerek...a jebiga ipak je to disko i pol...I tak, bile smo u discu:ja, Bara i moj tipan Slavač....i prikrpala nam se jedna Sanja, od Slavača sestrična...i dobro...mada ona meni nije baš dobra, a ni ja njoj-kolko sam čula (baš me boli). Bilo je negdje oko 01:40 ujutro i ona je krenula prema doma, a ja sam ju napala...ne da mi se više pisati kaj je sve bilo jer sam to pričala već puno put skoro svima...i od onda me se ona boji, još me je i njezin stari zval i nekaj mi pretil da ju ne tražim po školi, ovo, ono...ma zaboli me kuks smijeh.Posle je opet rekla:da kaj sam si ja našla dečka na selu, da ne znam ni svinje nahraniti..o jebo ju Bog..pa sam ja kad živela na selu???A meni su rekle jedne cure da si ona ne zna ni jajce speči, hahaha!!...A Slavač mi je rekel da sam postala opasna...a mama mi rekla da sam se jako promijenila, da sam ko neki rambo..nek si pripazim na ponašanje...hahaha!!
U nejdelju me vozil od Slavača frend doma, još smo svratili u kafić Shark u Hraščicu na cugu i onda su me otpelali doma...čoveče taj tip kaj me vozil (Ivica), trubi za svakom ženskom koja prejde po ulici...ah...čovek valjda nema pucku...nut
Onda, 15,16,17.09. sam imala praksu u školi i van škole i ono, bilo je ok...Jučer (18.09.) sam se našla s Slavačem u gradu, pa smo išli u Condor, pa u Sax, pa u Lab-tam mi je kupil plišanog rozog medeka na kojem piše LOVE U...meni tak bilo beeeeeeeeed, on meni tam kupuje i plaća...a nije mi ni rođendan ni ništ, al ok, rođos mi je 22.11...jedva čekam...bit će jebenica, još ak budem u discu slavila di radi Slavačeva seka...hohoho!!!naughty smijeh party smokin fino kiss cerek
Jučer i danas sam bila slobodna...danas sam išla po Martinu pred gimnu oko pol 1...pa smo bile u MC Donald's-u...onda smo išle kod nje da si ja uzmem svoje stvari koje sam joj posudila za prošli tjedan za subotu...pa je došla Berny kod mene i pitala me dal idem kod nje prespavati...pa reko:ajd već dugo nisam bila...a i starci joj danas idu na neku svadbu navečer oko 19h pa bumo dugo vani...yeaaaa baby!!!thumbup smijeh
Sutra možda idem na Cesticu, a možda u Majestic, još bum vidla kakvo bu stanje...zujo
Danas sam bila u Vip-u, i složili su mi ono kaj platiš 60kn i prva minuta 0,25 lp, a sve ostale min.besplatno, traje 30 dana i samo na 091...sad bum nazivala ljude...Goran mogu tebe malo nazvat da te čujem???I tvoju curku???wink
Idemo ja i Berny sam ručati pa pemo kasnije van i tak...fino
Ajd pusa svima...kiss cerek
Čuskamo se dok opet skupim novosti i najdem nekog ko bu mi dal da idem na net...CIAO & COMMAJTE!!!



| Komentari (33) | Printaj | # |

utorak, 09.10.2007.

* * * . . .Predobra subota . . . * * *

Hey..evo i mene..konačno, aaa??? naughty
Ovaj vikend mi je bilo onak PREDOBRO tak da moram napisat kaj se sve događalo:
U subotu sam išla k Barici s mini busekom u 14:10...pelal je neki tipan, ima oko 30 godina..i tak se mi pelamo.. i pita on mene kao:ti nisi s Cestice? Ja onak:ne...idem kod frendice, pa malo navečer u disco i td..
Onda smo došli na temu kak su njemu neke cure dok ih je vozil u školu pobacale po buseku br.mobača i napisale da se negde najdeju i tak...ja sam se tak smijala eee rofl...ja i on sami u tom buseku...a ja crkavam od smeha...rofl
Onda mi je nekaj pričal o dečkima...da nesmem dati dečku da me uništi (iskoristi)...i ono, čovek mi je daval savjete smijeh...dal mi je jedan kompliment: ti si jako lepa ženskica i čuvaj se...ja sam onak sam rekla ...dobro.. cerek
Onda me pital dal često idem tu na Cesticu pa sam rekla da idem svaki vikend.. pa je rekel da on vozi taj bus svaku dr.subotu i da se onda još vidimo, da bu mi dal još koji savjet za dečke ak bum trebala...baš je tipek ono KuuuuuL!!! thumbup fino
I ono...dojdem ja u 14:40 pred salon, pa sam ju čekala do 15:30 jer mi je bilo bed iti sama kod nje doma...dead
I tak došle smo mi do nje...bile smo celo vreme u sobi, slušale muziku...pričale o svemu...onda smo se počele spremat za van negde oko 18h...pa smo bile gotove oba dve oko 21:30... a jebiga, treba za disco malo duže vremena... ;) ne?! smijeh
Krenule smo mi prvo u Milenium2 jer je tam bil moj dečko...pa me pozval nek dojdem na pijaču, bil je tam s još 2 frenda...jednog poznam (Renato), a dr. sam upoznala (Buc) ...
Tak smo mi tam bili negde 1 sat, pa smo išli pješke do Babinca...trebalo nam je negde 15 min...išli smo:ja, Bara, Slavač, Ivica, Renato i Buc...došli smo tam na kestenjadu..ja sam Slavaču sedela na nogi i do njega neki tipek...i ono...Slavač me vrtel po toj nogi kaj sam skoro dole opala, onda je rekel taj tip do njega:aa izgleda da buš ti na mojoj nogi sedela...aha...da ne bi!!! Onda smo tak, malo jeli kestene...pa je neki tip došel do mene...zagrlil me oko vrata, druga ruka na mojem koljenu, a ja velim:pa daj se makni puknucu!!Svi su onak sam pogledali eek...uuu... I veli Ivica Slavaču:joj Slavač trebal si videti sad ovo kaj je bilo...onda su mu dečki rekli kaj je bilo...onda Slavač meni dojde onak:pa ti bi mene čekala...( išel je na wc pa zato.. )
..Onda je Bara otišla pješke sama natrag u minici i štiklama do disca da se najde s dečkom al ju je zajebo..rolleyes
Ja sam tam ostala sama s dečkima...Slavaču su samo točili gemište party...tak se napil...ko majka...morala sam ga do disca vleči...
Meni su uvalili neku žesticu...ni sama ne znam kaj su mi donesli...zujo
Onda nas je neki tip otpelal do Cestice s autom...pa sam Slavača vukla sve do disca...tam sam vidla Baru na ogradi, došla je do mene s jednom frendicom...Slavač je tam negde pišal u grmlju...pa mi je Bara pričala da kak joj je dečko poslal nek dojde do disca, a dok je ona došla u disco, on je već otišel nekam drugam...baš je bezobrazan...ja sam joj rekla:sad ti bum ja našla frajera!smijeh naughty
Ušli smo u disco...muzika nabija ko blesava...mi uđemo...Bara već počela plesat...Slavač isto...idu on i Bara u polku...ja sam se tak smijala rofl...on tak pijani pleše...eeee...ludilo...!!
Onda me Slavač išel upoznat sa svojim šefom...tam smo malo bili...onda mi je Slavač tam nekaj pjeval...pjeva
Ma bilo je ludoooo...išli smo doma oko 01:40 jer nam se tak spalo...zijev
Drugi dan (nedjelja) sam se probudila u 09:00... i onda sam opet zaspala oko 11:00 i probudila se oko 13:00 kad je ovaj došel po mene...malo sam bila s njim...Onda sam bila s Barom...masirala sam joj leđa, ona je meni fenirala i peglala kosu.. *usluga za uslugu* ..smijeh
Oko 18:30 smo krenule u Milenium2, Slavač je već tam bil...opće ga nisam skužila...ja onak po kafiću gledam di je on...a on onak u kutu i gleda me di sam...haha...tak sam se smijala...onda sam pila blacky-colu..Bara bandidosa, a Slavač kavu jer se oporavljal od subote...party
Onda smo oko 23h krenuli u disco jer je bil otvoreni..Slavač je rekel da ide samo na jednu pijaču i da ide doma jer mu je slabo...tam sam isto pila, kaj drugo nego blacky-colu party... Slavač je nakon nekog vremena otišel doma..onak njegovi frendovi tam stoje na ogradi i vele mu nekaj kao:daj sad ideš doma, a cura ti je tu...a on njima:Te peče kaj?-tak sam se cepala...Došle smo nutra i bila je tam jedna Sanja (s kojom trebam imat živce, i to dobre živce)..popodne je došla do Bare i pitala ju kao dal može iti s nama van, a dok smo bile u discu si je već našla neke druge cure i opće Baru više nije ni primjećivala...cura je užasno dvolična...mah, opće me briga...zaboli me kita za nju! Onda dok smo ja i Bara išle van došla je ona i stalno gledala di smo mi dve-kao kontrola...onda je ona išla doma... a ja sam se zaderala:sanjaaaaaaa odi malo sim! Ona veli:nejdem:idem dimo (doma)...ja velim:no daj odi sim , nekaj te trebam...dojde ona...a ja sam imala u ruci čašu s malo bambusa...ijoooooj....dojde ona:kaj me trebaš? ja:čuj kaj me to tračaš? i Slavača?
ona:kaj te tračam? opće te ne tračam...ko ti je to rekel?
ja:joj daj čula sam ušima i vidla očima da me tačaš...
ona je samo preobrnula očima i okrenula se i otišla...ja se njoj zaderem:rađe priznaj da te ne bi polijala... sam je brže otišla doma...
Ja i Bara smo se vratile u disco... ona meni:super kaj si to napravila...tam smo tak pjevale...pjeva
Za neko vrijeme smo i mi otišle doma...
Onda ponedjeljak:
Ujutro ne znam kaj sam delala...a popodne se ja počnem spremat za večer i Bara isto... i uleti u sobu njezin brat i njegov frend...a izgleda da Barin brat oče nekaj s menom...tak svi govore...
Ja onak sedim na fotelji u Barinoj sobi i on me počne dirati sve po sud...ja sam bila LUUUUDAAAAAAA... par put sam ga ošamarila...njegov frend mi je izul patiku i bacil gore na ormar...onda sam ga s lakom za nokte pogodila među noge...joj ja i Bara smo krepavale od smeha...još mi je sad smešno...rofl smijeh
Onda je Bara tom Saši strgala džep na jakni rofl...onda su mi zeli majicu i peglu za kosu i nisu mi hteli vratiti...ja sam im zela motorističke rukavice i šal... taj Saša mi je s peglom lupal u stup...već je na pol razmrdana-jebem mu!!...onda sam bila već sva izvan sebe mad...išla sam na ulicu s jednom patikom...ljudi su samo buljili eek.onda mi dojde Barin brat:ak očeš majicu i peglu dojdi si sama u moju sobu po to...al to buš tek dobila dok mi napraviš jednu uslugu..kaj mislite koju?? hehe...da mu dam pičke... ma da ne bi!!! Onda je došel od Bare deda i pital nas kaj se dogodilo...Bari nije vjeroval pa je onda pital mene...dečki su za kaznu morali kuruzu nekaj spremati...kaj ja znam...onda smo Bara i ja otišle van u Milenium2...tam je bil Slavač i njegova sestrična...pital me Slavač da kakvi je to show bil jučer u discu...čoveče već je znala cela Cestica rolleyes! ...i dojdu Sanja i još neke cure...ja velim:Sanja ajde odi sim...ona me pogleda i veli:neidem... a ja Bari velim:prpa...aa? Bara mi sam namigne...popila sam si onda blacky-colu...bila sam tak živčana...pa me pital Slavač dal pemo na bazene...rekla sam da nemam badić, a i da mi se neda iti, ti odi ak očeš, pa mi je rekel:znaš da neidem nikam bez tebe! I tak smo celo večer bili skupa...ja, Bara, Lila (Slavačeva sestrična) i Slavač...onda smo kasnije išli kod njegovog očuha na rođendan...tam smo malo bili pa smo krenuli doma...vidim tam kod škole sanju...i dojde ona meni s još 2 cure...kao sad je jaka... a inače ništ ne vupa...tam mi je nekaj počela srat...a ja njoj:naš kaj?tak si dvolična...pa čula sam da me tračaš... a ona meni:daj glupa si ko i Bara...ja nju onak pogledam i velim: daj odi idemo... I otidemo mi...a veli meni Lila:kaj pa ju nisi našamarala?-A zaboli me za nju...
...i tak...prošel dan...
Danas ujutro sam se probudila u 05:30...onda je došel Slavač da se vidimo još prije nego odem u Vž smijeh...onda je još Bara poslje došla...pa smo krenule u školu...čoveče nisam se stigla počešljati pa sam se nasred ulice češljala rofl... Dojdemo mi tak u školu...1.sat ljekovito bilje... a ja sam si zvadila hrvatski...lud
2.sat psihologija...to smo se zajebavali pod satom...rofl smijeh
3.sat anatomija i fiziologija... imali smo u dr.učionici, a ja sam ostala u našoj i zvadila si ja opet hrvatski rofl...i već je zvonilo...i ja velim:pa di su kozmetičarke? onak mene pogleda jedna cura i veli pa mi sad imamo odvojeno...ja ono ahaaaaaa.... onda mi je rekla Jasna da sam se zaljubila da ne znam više ni di smo ni koji predmet imamo...zujo
4.sat etika...prvo sam ja kasnila na sat jer sam si išla kupit krafnu...fino
onda je profač čital metro negde 5 min...heh još bolje!thumbup
Onda je profač jel čips s nama... pa smo tak pričali:kak smo... onda se Valery spominala na mobitel s nekim...uglavnom zajebancija kod njega uvijek na satu...yes party smokin
5. i 6.sat hrvatski...to smo pisali i pisali...i rekla je da u četvrtak pišemo neki mali testić...ko ide s menom frentati??!??Psssst!!!blabla
Neko me celo vreme nazival pod hrv...i ja velim Bari:ma to je sigurno sanja... ja napišem por.:Kaje? ko me to zove? Dojde poruka:tko si ti...ti si još veća kurvica od mene...skužila sam odma da je to sanja...i poslala sam por.:daj začepi lampu sanja...pobirala si buš zube po podu...kolko imaš sati?čekam te..
Dojde por:imam 7 sati...i ja tebe čekam...šalji na moj br.jer ovo nije moj.
Ja napišem:nemam tvoj br.nit mi ne treba...a ko je opće rekel da si ti kurva? kaj opće očeš od mene? jaka si na riječima...
I dojdem ja pred njezinu školu i čekam ja nju...prvo je trebal biti neki fajt među dečkima...
Pogledam ja malo gore i vidim sanju...zaderem se ja:ajde dojdi dole...pošaljem ja por. na onaj br.kaje? prpa aaa??? dojde mi por.:ej ja nemam ništa s tim i ne želim imat..i da znaš sanja je već doma otišla... ja ono...ahaaaaaaa sigurno...mislim si ja...pa nisam slepa... i ništ...idem ja gore da ju najdem...gledala sam po svim učionicama...i našla ja nju smijeh...otpre neki prof.vrata i veli:izvolite...ja pitam:je tu neka sanja? dojde neka cura onak bahato:imamo nastavu! Ja velim:trebam sanju, ne tebe!! Dojde ona...onak se smije...pa smijem se i ja...a veli prof.ima li problema? Veli ona cura:oče malu sanju tuč...zapre on vrata, a ja se smijem ko blesava po školi... i vani sede neke 4 cure i neki dečko i onak me odmjere onak dobro...i tam nekaj pričaju:kaj pa se isfuravaju tu po školi??...a bila sam s Valery i Ivanom i još 2 cure koje sam upoznala u školi...tak smo se smijale dok smo išle doma...i više ništ ne šalje... ma zaboli me ona stvar koju nemam...!! I tak...prošo vikend...sutra pišem engleski...idem malo do tete, već dugo nisam bila...i tak...ajd idem sad...čujemo se još...pusa!!kiss


KO SE SA MNOM DRUŽI-ŽIVOT MU JE DUŽI..**
kO SE SA MNOM KAČI-ŽIVOT MU JE KRAĆI..**



| Komentari (49) | Printaj | # |

srijeda, 03.10.2007.

Danas baš zračim . . .

Yo people...
Danas sam tak happy, ni sama ne znam zakaj...naughty
U školi je bilo superiška thumbup party...onak 1. i 2. sat smo nekaj malo pisali, onda smo se spominale (mi cure)... imali smo pol sata odmora...zakon!!! Onda su mi Mirna i Helena napravile anticelulitnu masažu nogu...kako je to dobro...onak ide celulit dolje, al su rekle cure da opće nemam baš puno celulita po nogama i da imam tak tanke noge...ajmeee...onak balvane...rofl
Onda nakon kaj je to završilo, mi je Mirna radila njegu lica...joj tak mi je bilo lepo kaj sam zaspala zijev...onda mi je Mateja puhnula u uho pa sam se zbudila...baš super kaj sam si malo prespala u školi...već dugo nisam...a nije 1.put...zaspala sam ja i na seminaru...koji beeeeeeeed!!rolleyes
Posle sam išla k frizerkicama na frizZz... Išla sam doma u 13:05 s Ivanom, pa je ona išla k meni...bile smo na kompu, na msn-u...onda je ona otišla doma, ja na praksu...bilo mi je baš super na praksi...nije bilo baš puno posla...pa sam otišla doma već u 19:30...stigla sam na Zabranjenu ljubav-to pogledala i BB....dopisivala sam se s mojim novim dečkom cerek...baš mi je jednom jedna ženska rekla:Mila, pa ti nisi nikad slobodna...naughty nut
Sad ono, tu dobivam neke poruke od nekog tipana kao dal' bi se našla sutra navečer s njim...ma stari moj, nema šanse...imam dečka i neću upropastit svoju novu sreću, je tak ljudi?! Imate isto razmišljanje ko i ja, ili...?!
Dečko me zval 2 put...spominali smo se 10min...rekel je da mu jako falim...al vidimo se ( jedva čekam ) u subotu...i bila bum tam na njegovom selu do utorka ujutro...svaki dan bum s njim... -kak kuuuuuuuuuuL!
Ono baš sam happy...tu mi je poslal neku slatku poruku kaj sam se sva naježila...fino
Ono, baš mi je lepo s njim, uživam...!!!fino
U subotu bu još bolje...možda prespavam kod njega naughty...e da...rekel je da mu moram napravit masažu leđa naughty...ono u subotu dok dojdemo mrtvi umorni s disca oko 3 ujutro zijev...čoveče to bu urnebes!roflMa, bar bu zabavno...moram se malo učit na drugima, dobro dojde za praksu...smijeh
Bivši me nekaj sad stalno naziva, razjebal me je, nije bitno kaj...al me opće ne jebe, jebe mi se za njega baš zbog toga kaj mi je nekaj rekel prek moba, al ja sam i dalje happy, jer se bliži subota...imala bum valjda za promjenu minicu van...bum još vidla...naughty fino
U petak idemo u kazalište gledat neki kurac koji traje 2h...ubi me...!!lud
U ponedjeljak i danas sam odradila praksu za ovaj tjedan tak da sam sutra fr@y...išla bum kod Ivane oko pol 2 popodne...da vidimo kak si je uredila svoju novu sobu...lete dani...zubo
Ah idem si ja skinut šminku i u krevet...makar mi se ne spava i mogu sutra pajkit kolko oču...al bum slušala muziku...pjeva
Ajd pozzZZzz wave: CCccCCurk@m@ iz razreda...
Ivani, Berny, Nini, Martini, ma svima koji me poznaju.. i mom dečku koji mi jako very much fali * * *... Kiss$$ss@@@!!! cerek kiss
Čujemo se valjda u utorak ak ne prije s nekim UPDATE-om... Ajd ciao...lepo mi pajkite...



| Komentari (48) | Printaj | # |

ponedjeljak, 01.10.2007.

Crazy weekend . . . * * *

Olla...
Ovaj vikend mi je bilo baš super vani party, onak ODLIČNO...al prošli tjedan još bolje...od kad hodam na Cesticu, svaki put jedva čekam drugi vikend...naravno uvijek se nađe neki brijač fino...-slobodna sam pa mogu radit šta me volja yes...al ko zna šta se radi tamo...ugl.da pričam o vikendu...smijeh
U petak sam išla kod Berny u Hraščicu u 17:40 s linijom...došla sam kod nje...peglala mi je kosu pa ja njoj...onda smo se išle spremati, lickati, oblačiti, srediti za van...za Sračinec...tam je bila Neda Ukraden...ženska je tak zgodna, a na spotu... majko mila...!
Tam sam kod škole srela Mirnu kiss...pa Berny neku svoju frendicu...i onda su došla 2 tipa naughty...ko zna, možda pala koja brija?! naughty hehe...fino...
Bili smo s njima, nakon nekog vremena oni otišli doma...bilo im dosadno s nama?! Ne bi rekla...naughty rofl...ja i Berny smo išle doma u 00:00...došle smo iz Sračinca u Hraščicu za 10 min...a jesmo brzzzzzeeee!! eek
Ja sam spavala kod nje zijev...ujutro smo se probudile u 11:00, pa smo doručkovale... i onda sam ja išla doma s linijama u 13:20...tj.kad sam došla u Vž, drito sam išla na busnu i pravac Bari na Cesticu...smijeh
Onak, dojdem ja u bus...i neki tipani skroz iza sede, čak jedan koji je išel na strukovnu prošle god...dereju se oni meni:puca odi si sim sesti, ima jedno slobodno mjesto!!! Ja se sednem skroz napred...Onda se opet deru:mačka!!odi se sim sesti!!!Onda se jedan zadere:ma nemoj opće obraćat pažnju, malo su si spili...ja sam se samo smijala...rofl
Dojdem ja Bari na Cesticu i čekam ju prek puta salona na stanici...a pokraj njenog salona jedan birc i neki tipani mi viču:sister izbaci sise, skini jaknu!!Ja onak..ha?!?Pobrala se ja na stanicu nutra na klupicu...i čekam Baru i čekam, jedno pol sata jebote!Dogovorile se mi u 15h..a ona došla u 15:30, veli da je bila gužva u salonu...ah, ah...onda smo išle do nje, ona je ručala, ja sam muziku slušala...oko 16h smo se išle šetati i onda nas je jedan frend pozval u kafić Milenium2...dojdemo mi tam, malo pričamo s njim blabla, plati ona nama kafe...idemo mi dalje u šetnju...zove mene jedan tip nek dojdemo opet u Milenium2...ja velim:neidem, već mi je neugodno opet iti...on nagovara i na kraju popustila i išle mi natrag...opet smo kafenisale party...bili tamo neki njegovi frendovi...otišle mi doma u 17:30 je Bara rekla da se nebu stigla spremiti do 22h navečer lud kad pemo van...došle mi do nje doma...počele se mi spremat i bile smo gotove oko 20:30, a u 21:30 smo išle van...prvo do škole, onda u Colorado...Došlo je oko 8 motorista...onak za naš stol su si deli kacige i počeli plesati, tj.striptiz izvađati prek nas na sapareu...tam neki tipan se skine u boxerice...crvene...ja onak...daj idemo...svi neki nadrogsani...oko 1:40 smo išli prema doma jer već nismo mogli gledati, pekle nas oči od dima rolleyes...i tak...spavala sam...u nedjelju je isto bilo super al mi se više neda pisati...idem spavati zijev


* VrIjEmE jE
Da ZaBoRaViM sVe
I pRiZnAm SeBi ŠtA iStInA jE
pReKo NoĆi U mRaK
i Da Mi Ne BuDeŠ dRaG
tO mAlO, mAlO tEžE jE. . .
vRiJeMe Da ShVaTiM
kAkAv Je SvIjEt
Da To ŠtO vOLiM nIjE
DoVoLjNo JeR
dObRoM dObRo Je SvE,
a LoŠeM pOsTaJe NaJbOLje,
a Ja SaM pReDoBrA, zAr Ne...?!*


=to bi bilo sve od mene...pozzz:mojim frendicama i frendovima,Goranu, jednom dečku naughty nut (neko bu ljubomoran?!)...pusika...Ciao...kiss
Laku noć ljudi...wave



| Komentari (17) | Printaj | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.